Forest Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Macie jakies sprawdzone sposoby na czarne nerki poza malowaniem? Myślę nad oklejeniem jakąś czarną folią. Jakieś rodzaje z których ktos korzystał i może polecic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 pewnie folia termokurczliwa ale czy to lepsze od malowania hmmm ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Gdzieś widziałem (pewnie tutaj na forum) oklejone czarną folią carbon. Całkiem w miarę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ja mam oklejone folią Zwykła czarna folia na progi, słupki, koszt 8zł w jakimś sklepie z moto akcesoriami- minus taki, że jest matowa. A co z malowanie nie tak? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 A co z malowanie nie tak? Maluję praktycznie co sezon i zawsze po zimie jest tragedia z odpryskami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Kurcze to mnie zmartwiłeś - ba ja chcę zerwać folię i pomalować na czarny wysoki połysk. Z folą na nerkach jest taki minus, że jak dla mnie to ciężko ją tam równo przykleić (dużo krzywizn) i z bliska widać niedoskonałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ale jak malujesz samym lakierem pytanie_bmw spróbuj pomalować lakierem bazowym apotem bezbarwnym matowym na pewno pomoże nie będzie odprysków :wink: sam lakier bez klaru nie zabezpiecza bazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ale jak malujesz samym lakierem spróbuj pomalować lakierem bazowym apotem bezbarwnym matowym na pewno pomoże nie będzie odprysków sam lakier bez klaru nie zabezpiecza bazy Ja tam lakiernikiem niejestem ale testowalem na wszelkie sposoby. Sama baza, baza z podkladem i klarem itd itp. Tak czy siak odpryski sie pojawialy zawsze. Folia to chyba jedyne rozsadne rozwiazanie tylko moze byc problem z ladnym oklejeniem. PlastiDip czy jak to sie tam zwie tez niezdaje egzaminu. Tego ostatniego sam niesprawdzalem ale na necie mozna sporo wyczytac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 minus taki, że jest matowa właśnie o to chodzi żeby nie było połysku czyli shadow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Ja mogę taniutko obkleić folją na wysoki połysk, promocja jedynie 100zł za komplet czyli dwie nerki. Oczywiście folia odporna na warunki atmosferyczne itd. Nie jest odporna tylko na tarcie papierem ściernym i pilnikami if you know what I mean Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMO Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 ja mam u siebie pomalowane na wysoki połysk i nie mam problemu z odpryskami póki co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 A powiedz mi czy zmatowiłeś nery przed malowaniem ? jak nie to, to zrób i pryśnij ze trzy razy z przerwami na wyschnięcie ja tak zrobiłem u Seby ze 2,5 roku temu, tylko trzeba by się dowiedzieć czy nie ma odprysków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Nie narzekał, a więc chyba jest oki Potwierdzam profi robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) A powiedz mi czy zmatowiłeś nery przed malowaniem ? jak nie to, to zrób i pryśnij ze trzy razy z przerwami na wyschnięcie ja tak zrobiłem u Seby ze 2,5 roku temu, tylko trzeba by się dowiedzieć czy nie ma odprysków ja tak robiłem --zmatowiszczyłem nery ,dałem jeden podkład ,drugi i szprej na to wszastko po jakimś czasie kropeczki się pojawiają chyba lepiej kupić czarne nery zapomiałem dodać że nie raz nie dwa razy pryskałem a chyba ze cztery Edytowane 9 Marca 2013 przez 5oul Edytuj posty!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 właśnie o to chodzi żeby nie było połysku czyli shadow Dlaczego niby ma nie być połysku? Jak masz listwy shadow high gloss na aucie to tylko nerka w wysoki połysk pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ja u siebie zdarłem chrom, zmatowiłem, ale też odtłuściłem przed malowaniem. A malowałem matowym, termoodpornym Motipem. Walają się do dzisiaj pod różnymi gratami w piwnicy i nic im nie ma, poza uszkodzeniami "mechanicznymi" w postaci rys - Motip trzyma :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Malowałem już 3 razy i więcej nie zamierzam. Pomijam zmatowienie/ odtłuszczenie, itd bo to oczywiste. Co sezon trzeba robic poprawki więc raczej skieruję się w stronę jakiejś folii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Forest ja w swojej buni mialem nereczki obklejone folią carbonem i powiem szczerze, że na początku rewelka, lecz po paru myciach i paru tysiącach km... najzwyczajniej zaczęła się odklejać no i miejscami powstały mikro dziurki po kamyczkach które przy myciu oczywiście wpuszczały sukcesywnie wodę pod folię... mimo wszystko myślę, że folia i tak jest lepsza no i w razie awarii szybko można obkleić na nowo niewielkim kosztem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ciekawe ile kosztowałoby pokrycie prawdziwym carbonem :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 można zrobić samemu Tkaniny węglowe Porcher Industries i Sgl Group z atestem lotniczym [video=youtube;6rTWaV1imzs] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Może po prostu trzeba kupić czarne i tyle? Okleisz folią i też będą się robiły dziurki jak to napisał mareq. Możesz spróbować pomalować podkładem, później bazą i kilka warstw matowego klaru ale po 2 latach i tak będą odpryski. Na karoserii z przodu na normalnym lakierze robią się odpryski, więc nic na to nie poradzisz... Najlepsze wyjście znaleźć czarne i kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucius Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Malowałem już 3 razy i więcej nie zamierzam. Pomijam zmatowienie/ odtłuszczenie, itd bo to oczywiste. Co sezon trzeba robic poprawki więc raczej skieruję się w stronę jakiejś folii. Ale wystarczyło zamiast trzy razy matowić raz zerwać chrom i pomalowane nerki lakierem do zderzaków przetrwały by wszystko bez żadnych odprysków, robota na pół gwizdka daje o sobie znać, zrób raz pożądnie i koniec problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Ale wystarczyło zamiast trzy razy matowić raz zerwać chrom i pomalowane nerki lakierem do zderzaków przetrwały by wszystko bez żadnych odprysków, robota na pół gwizdka daje o sobie znać, zrób raz pożądnie i koniec problemu Tia...Za pierwszym razem tak "zerwałem chrom", że nerki nabrały miedzianego koloru...Malowałem sprayem, malowałem lakierem do pokrywania form wtryskowych odpornym na temperaturę ciekłego aluminium, malował mi kumpel lakiernik...Żaden sposób nie spowodował wytrzymania jednego sezonu bez odprysków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Trzeba będzie zainwestować BMW E46 Grill Oryginalne Nerki Czarne Performance (3084751673) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 No to wniosek jest taki, że trzeba zwolnić, albo jeździć jako pierwszy:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.