Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Tak, u mnie naprzyklad nie bylo fabrycznie oslony skrzyni. Byla tylko oslona silnika. W innych E39 sa obydwie oslony. Dodam, ze u siebie mylem caly silnik.. Gosciu spryskal jakimis srodkami i walil karcherem od spodu i pod maske po wszystkim.. Od tamtej pory ( zeszle wakacje ) jezdze bez problemow z elektryka. Jak masz wszystko w porzadku z kablami i zadnych przebic to nie ma co sie bac. Po uszczelnieniu silnika bez zadnych obaw wybieram sie na takie mycie ponownie, mam nadzieje, ze tym razem juz nie bedzie wyciekow. Mycie na myjni automatycznej to prawdopodobnie tylko lanie woda wiec i tak nie ma co sie stac, pewnie po dlugiej trasie w deszczu bardziej moczysz podwozie anizeli na takiej myjni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze, ze tez masz E39. Jak mi sie nic nie stalo po myciu calego spodu/silnika z gory, z dolu i innych miejsc to Tobie z pewnoscia nic sie nie stanie po myciu podwozia. Jedyne co by mnie martwilo to lakier :) nie ufam myjniom automatycznym, lepiej wziac rekawice, wiadro wody, jakis plyn ( mozesz do naczyn na poczatek ) i ladne umycie auta :) wiesz pewnie, ze te kolka ( swirle ) na lakierze powstaja od mechanicznego mycia auta? Trzymaj sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...