danieltca Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) witam . zaczynajac ten temat mam do wymiany amory i chce kupic takie zeby w przyszlosci zalozyc fele 17 oryginal bmw styling 44 ( ponizej pogladowe zdjecie) i opony 225/45R17 jak w katalogu: Felgen-Katalog - BMW-Treff - der Treffpunkt fr alle BMW-Fans und -Fahrer . chce to wszystko zalozyc do seryjnych amorow i polaczyc ze sprezynami obnizajacymi H&R. i moje pytanie zaczynajac od wymiany amorow? ktore kupic? bilstein b4? kayaba, sachs? a moze sportowe amory skoro chce tez sprezyny obnizajace zalozyc?? . sprezyny chce zalozyc tylko takie zebym nie mial wiejskiej szpary miedzy opona i nadkolem oczywiscie nie przesadzajac z obnizeniem ( duzo jezdze wiec nie chce co roku wymieniac zawiechy) . myslalem tez nad gwintem ale oczytalem sie na forach i te za 1000zl ta technix czy mts sa g... warte i tylko te od 2 tysi w gore sa warte kupna . Edytowane 5 Marca 2013 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Najpierw ocen ile chcesz obnizac. Seryjne amory maja pewna tolerancje i jezeli zglebisz springami za mocno to skrocisz ich zywotnosc a w tym wypadku mts czy tat bedzie lepszym rozwiazaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Dokładnie. Poza tym przy gwincie możesz na zimę podnieść,a ze springami nic nie zrobisz... Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 a czy ktos ma zalozone takie kolo u siebie na seryjnym zawieszeniu zeby sie pochwalic jaka jest przestrzen kola od nadwozia???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Dokładnie. Poza tym przy gwincie możesz na zimę podnieść,a ze springami nic nie zrobisz...Tapnięte S dwójką gwint raczej odpada. ladnie to tylko wyglada. duzo jezdze a wiadomo jakie nasze drogi... wiec chce lekko to obnizyc do 17 na oponie z profilem 45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Jak nie chcesz zglebić autka to załóż sobie Eibach Pro Kit i będzie gicior Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 No to bierz eibacha. Ja mam taki zestawik i lata się całkiem przyjemnie. Jedyne co to trza zimą uważać na bruzdy lodowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) No to bierz eibacha. Ja mam taki zestawik i lata się całkiem przyjemnie. Jedyne co to trza zimą uważać na bruzdy lodowe... to kolega ma taki zestaw a wczesniej namawial mnie na gwincik ;P hehe . i co nie jest zbyt sztywno na tych springach ?? jakie masz amory z przodu?? Edytowane 6 Marca 2013 przez danieltca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 No to bierz eibacha. Ja mam taki zestawik i lata się całkiem przyjemnie. Jedyne co to trza zimą uważać na bruzdy lodowe... jakie masz amory z przodu zalozone ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wydra Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 ja latałem pół sezonu w zeszłym roku na amorkach sachsa i springach vogtland na kołach 17 opony225/45 całkiem pszyjemnie się jeżdziło jak chcesz to springi jeszcze mam i mogę odspszedać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 :confused::confused::confused: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 to kolega ma taki zestaw a wczesniej namawial mnie na gwincik ;P hehe . i co nie jest zbyt sztywno na tych springach ?? jakie masz amory z przodu?? Bo powiem tak, jeżeli chodzi o komfort i wygląd jest lux i niżej mi nie trzeba, ale minus to zima i ten cały syf na drodze, a przy gwincie kręcisz w górę i gitara A co do amorków bilstein z przodu, sachs z tyłu (seria) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Bo powiem tak, jeżeli chodzi o komfort i wygląd jest lux i niżej mi nie trzeba, ale minus to zima i ten cały syf na drodze, a przy gwincie kręcisz w górę i gitara A co do amorków bilstein z przodu, sachs z tyłu (seria) bilstein model b4 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a przy gwincie kręcisz w górę i gitara A ja słyszałem, że gwinta się kręci tylko w jednym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 bilstein model b4 ? Nawet nie wiem, ale coś 750 za komplet dałem Tapnięte S dwójką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 13 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a przy gwincie kręcisz w górę i gitara A na maxa podkręcony gwint w górę jest nadal dużo niższy od serii,więc i tak trzeba bardzo uważać. Co do pierwszego postu i tekstu, że gwint TaTechnix czy MTS są g.ówno warte, zrobiłem już jakieś 20tyś.km na TaT.i zachowuje się świetnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 A na maxa podkręcony gwint w górę jest nadal dużo niższy od serii,więc i tak trzeba bardzo uważać. Co do pierwszego postu i tekstu, że gwint TaTechnix czy MTS są g.ówno warte, zrobiłem już jakieś 20tyś.km na TaT.i zachowuje się świetnie super. tylko nie wiem jak ty ale ja 20 tys robie w niecale pol roku . tak jak pisalem duzo smigam wiec nie wiem czy dlugo naciesze sie takim gwincikiem MTS czy TAT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 bilstein model b4 ? tak pytam o amory bo wczesniej kolega pisal o skroconej ich zywotnosci przy nizszych springach wiec ile juz latasz na nich razem z zestawem Eibach ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aśka22 Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ja z tego co pamiętam mam na eibachach auto obniżone.Jeźdzę i nic się nie dzieje.Na takich rzeczach nie warto oszczędzać bo i tak suma sumarów wydasz dwa razy więcej-sprawdzone:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieltca Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Ja z tego co pamiętam mam na eibachach auto obniżone.Jeźdzę i nic się nie dzieje.Na takich rzeczach nie warto oszczędzać bo i tak suma sumarów wydasz dwa razy więcej-sprawdzone:) spoko . tylko narazie chce zaczac od wymiany amorow wiec moze wiesz jakie sa u Ciebie zalozone do sprezyn Eibach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.