Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

witam . zaczynajac ten temat mam do wymiany amory i chce kupic takie zeby w przyszlosci zalozyc fele 17 oryginal bmw styling 44 ( ponizej pogladowe zdjecie) i opony 225/45R17 jak w katalogu: Felgen-Katalog - BMW-Treff - der Treffpunkt fr alle BMW-Fans und -Fahrer . chce to wszystko zalozyc do seryjnych amorow i polaczyc ze sprezynami obnizajacymi H&R.

i moje pytanie zaczynajac od wymiany amorow? ktore kupic? bilstein b4? kayaba, sachs? a moze sportowe amory skoro chce tez sprezyny obnizajace zalozyc?? . sprezyny chce zalozyc tylko takie zebym nie mial wiejskiej szpary miedzy opona i nadkolem oczywiscie nie przesadzajac z obnizeniem ( duzo jezdze wiec nie chce co roku wymieniac zawiechy) . myslalem tez nad gwintem ale oczytalem sie na forach i te za 1000zl ta technix czy mts sa g... warte i tylko te od 2 tysi w gore sa warte kupna .

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Poza tym przy gwincie możesz na zimę podnieść,a ze springami nic nie zrobisz...

Tapnięte S dwójką :)

gwint raczej odpada. ladnie to tylko wyglada. duzo jezdze a wiadomo jakie nasze drogi... wiec chce lekko to obnizyc do 17 na oponie z profilem 45

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bierz eibacha. Ja mam taki zestawik i lata się całkiem przyjemnie. Jedyne co to trza zimą uważać na bruzdy lodowe...

to kolega ma taki zestaw a wczesniej namawial mnie na gwincik ;P hehe . i co nie jest zbyt sztywno na tych springach ?? jakie masz amory z przodu??

Edytowane przez danieltca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to kolega ma taki zestaw a wczesniej namawial mnie na gwincik ;P hehe . i co nie jest zbyt sztywno na tych springach ?? jakie masz amory z przodu??

Bo powiem tak, jeżeli chodzi o komfort i wygląd jest lux i niżej mi nie trzeba, ale minus to zima i ten cały syf na drodze, a przy gwincie kręcisz w górę i gitara :)

A co do amorków bilstein z przodu, sachs z tyłu (seria)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przy gwincie kręcisz w górę i gitara
A na maxa podkręcony gwint w górę jest nadal dużo niższy od serii,więc i tak trzeba bardzo uważać. Co do pierwszego postu i tekstu, że gwint TaTechnix czy MTS są g.ówno warte, zrobiłem już jakieś 20tyś.km na TaT.i zachowuje się świetnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na maxa podkręcony gwint w górę jest nadal dużo niższy od serii,więc i tak trzeba bardzo uważać. Co do pierwszego postu i tekstu, że gwint TaTechnix czy MTS są g.ówno warte, zrobiłem już jakieś 20tyś.km na TaT.i zachowuje się świetnie

super. tylko nie wiem jak ty ale ja 20 tys robie w niecale pol roku . tak jak pisalem duzo smigam wiec nie wiem czy dlugo naciesze sie takim gwincikiem MTS czy TAT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Ja z tego co pamiętam mam na eibachach auto obniżone.Jeźdzę i nic się nie dzieje.Na takich rzeczach nie warto oszczędzać bo i tak suma sumarów wydasz dwa razy więcej-sprawdzone:)

spoko . tylko narazie chce zaczac od wymiany amorow wiec moze wiesz jakie sa u Ciebie zalozone do sprezyn Eibach???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...