bioly11989 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 witam.mam problem z moja beemą,od jakiegoś czasu zauważyłem ze kopci na czarno i to ostro.problem polega na tym ze kiedy wcisne pedal gazu do dechy w celu przyspieszenia zaczyna auto strasznie kopcic na czarno dopóki nie odpusze trochę gazu.wiem ze diesel ma kopcic ale nie tak ze nic za mna nie widać.poza tym wydaje mi się ze niema tyle mocy ile powinien.ze jest trochę slaby.poza tym wymieniałem uszczelke pod deklem i zauwazylem pod kolektorem ssącym od tyłu silnika jakiś jakby zawor podciśnieniowy tylko ze jest to zaslepione jakims kawałkiem gumki i srubki.ma ktoś jakiś pomysl co to może być? z góry dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jaki silnik????? 2.0d 2.5td 2.5tds 2.5D 3.0D napisz więcej to ci pomożemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jaki silnik????? 1.9TDi :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 1.9TDi no ale TDI czy TDi ?? :4::4::4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Może jeździł na rzepaku i się placki przypalały :BMW fuck Mercedes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly11989 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 a zapomniałem sorki wielkie myslalem ze napisałem ale nie stety zapomniałem 530d. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) 3,0D to poważny motor. Stawiałbym na jakąś nieszczelność w układzie dolotowym. Podepnij autko pod kompa, słyszałem, że INPA ma możliwość sprawdzenia powietrza silniku, ewentualne różnice powinny podpowiedzieć, w którym dokładnie miejscu szukać Edytowane 6 Marca 2013 przez tomasso12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Winą że ci kopci na czarno podczas przyśpieszania i że nie ma siły czy mocy jak wolicie to zmęczone turbo... By to miało ręce i nogi musiał byś zregenerować turbinę no i wymontować wszystkie elementy układu ssącego by je dobrze wyszorować... a to się pytasz to jest zawór egr który również należy wymontować i sprawdzić czy jest sprawny jak tak to dokładnie go wyczyścić.. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak najlepiej samemu stwierdzić czy turbo jest w dobrym stanie.. to zdejmij przewód który idzie z intercoolera do kolektora ssącego i sprawdź czy nie jest czasem mokry w oleju od środka.. jak ta to turbo do regeneracji i reszta jak wyżej ci napisałem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 odkręć rure od intercoolera tą ameninową co idzie od kolektora do dołu i zobaz czy na dole jest sporo oleju.....jak jest sporo to Turbo do regeneracj.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bioly11989 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 to lipa.dzieki wielkie za pomoc.musze to wszystko sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-bmw Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 na pierwszy ogień to pod kompa podpiąć, możę zawór sterowania turbiny, niedomykający się egr lub uszkodzone jego sterowanie, warto sprawdzić wężyki podciśnienia bo stare potrafią się zassać (mój ojciec tak miał i auto nie jechało), Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 egr bym wykluczył.. bo on otwiera się jak auto ma obroty... i dymienie nie ma nic do ego..... kierownica turbo też do dymienia nie ma nic za bardzo.... albo wtryski albo turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-bmw Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 no nie zgodzę się z tym co napisałeś, jak zawór egr nie domyka się to silnik dostaje zbyt mało powietrza, a kierownica turbo czyli turbo ze zmienną geometrią przestawia łopatki żeby turbo wcześniej wstawało i wraz ze wzrostem obrotów zmienia ich położenie, jak zaworek, wężyki lub kierownica będą uszkodzone turbo nie będzie miało potrzebnej wydajnośći Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 u mnie nie kopciło jak kierownica była zastana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam-bmw Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 moim zdaniem zależy w jakiej pozycji, może miałeś powiedzmy w 2/3 ustawioną dlatego jeździła w miarę normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 jak dymi to ma nie szczelne smarowanie turba... (olej który ucieka jest częściowo spalany przez silnik a częściowo pompowany w wydech) czyli luzy na ułożyskowaniu osi wirnika.. egr na pewno będzie zablokowany.. a nie wspomnę co bedzie się działo w kolektorze ssącym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.