Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z moim e46 po wsadzeniu silnika do nowej budy gdy chciałem odplić auto nie odpala leć gdy psikam sprayem do rozruchy auto chodzi ale gdy przestaje psikać auto gaśnie z tego co zdążyłem sprawdzić paliwo dochodzi do wtrysków. silnik dużo stał na dworze nieodpalany ostatni raz odpalany był 15.07.2012r. Jeden mechanik powiedział mi że w e46 gdy układ był zapowietrzony a ja próbowałem zapalić to na 100% zablokowało wtrysk sterujący. czy to możliwe aby zablokowało wtrysk? i jakie mogą być inne przyczyny nie podawania paliwa przez wtryski. ewentualnie gdzie mógł bym sprawdzić w miare tanio w okolicach Oleśnicy wtryski chodzi mi o uczciwego mechanika który nie powie nie widząc wtrysków do regeneracji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to szybciej bym szedł w kierunku pompy. W dieselku na pompie to właśnie ona jest zazwyczaj winna jak nie pali. Wtryski w takim aucie to raczej rzadko padają :) W busie mam taki układ paliwowy i pomimo, że 1 wtrysk leje (to wiem napewno) to auto pali i jeździ... Na początek podpinka pod kompa i konkretna diagnostyka a później naprawa tego co potrzeba.

Jezeli będzie to pompa to napisz, dam Ci namiary na b.dobrego pompiarza niedaleko Oleśnicy (Odolanów). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to Ci głupot naopowiadał, EWS jest parowany ze sterownikiem silnika a nie pompą...

jeżeli wymieniałeś sam silnik bez elektroniki, tzn sterownika DDE to musisz dokodować wtryskiwacze, ale i bez tego powinien palić, podłącz pod kompa, sprawdź jakie są błędy i odczyty z czujników i będziesz wiedział co jest grane.

natomiast jeżeli komputer silnika też włożyłeś nowy i do tego nie przełożyłeś z tamtego auta sterownika EWS z pestką kluczyka to kupa, auta nie odpalisz...

albo wrócisz do poprzedniego sterownika albo dołożysz reszte, ale do tego i tak może być potrzebny komp do zrobienia synchronizacji.

Opisz dokładniej sytuację z wymianą silnika, co było zmieniane a co nie.

Jak chcesz to zadzwon to naprowadzę Cie co dalej, numer w podpisie

EDIT:

wuprzedziłeś mnie z odpowiedzią :)

pod kompa zrobić synchronizację EWS z DDE i sprawdzić błędy.

Wiem że fora są po to aby pytać jak rozwiązać problem, ale w takich przypadkach bez komputera to jak dra w lotto, trafisz , albo nie

Edytowane przez grzesiek2304
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sterownik DDE wymieniłem razem z silnikiem ale EWS napewno nie i teraz pytanie jeśli wymienie EWS czy kluczyk musze mieć stary i stacyjke?? bo nie mam starego kluczyka ani stacyjki

ps. gdzie dokładnie zlokalizowany jest EWS?? bo nie chce rozebrać pół samochodu na marne

Edytowane przez barfiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to lipa. EWS jest pod deską rozdzielczą, odkręcasz schowek po lewej stronie kierownicy i jak zajrzysz w głąb to w podszybiu zobaczysz szarą puche, to jest właśnie EWS. kluczyka i stacyjki nie musisz zmieniać ale musisz wyjąć ze starego kluczyka pestkę (transponder) taka mała czarna kosteczka i przełożyć do nowego kluczyka (tą z nowego kluczyka oczywiście wyjmij).

Jak nie zdobędziesz starego kluczyka to będzie Ci potrzebny ktoś kto dorobi nowy transponder lub dobry elektronik od immo i oczywiście kilka stówek za robotę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz mi napisać które to dokładnie musze wyciągnąć (transponder) lub jakiś zdjęcie był bym wdzięczny stary kluczyk wyglądał tak ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

nowy wygląda tak http://obrazki.elektroda.net/99_1250323358.jpg

Edytowane przez barfiz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak rozbierzesz pilota to w środku jest mała czarna kostka http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=265736&stc=1&d=1297208685

no ale musisz ją mieć ze starego kluczyka, samego klucza i stacyjki nie musisz zmieniać .

szkoda że nie mieszkasz bliżej bo ogarnął bym Ci ten temat bez odzyskiwania starego kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odzyskanie starego kluczyka kosztuje mnie 150zł + wysyłka:shock: mam nadzieje że warto również mam nadzieje że rozwiąże to mój problem i że będe sie cieszył z jazdy moją kochaną bumą bmw_1 wtryski sprawdziłem na warsztacie gdzie odbywam praktyke zawodową wtryski są w bardzo dobrej kondycji ale in tak przeszły czyszczenie i wymianę podkładek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamien cala plytke. Przeciez pilota sie programuje. Znaczy sie najpierw zaprogramuj bo potrzebujesz starego kluczyka. A w oryginale byly tylko w plytkach o ile sie nie myle. Ja mam dorabiany kluczyk i mam osobno. Z

Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2

Edytowane przez Jabol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jak nie kręci to oznacza że nie rozpoznaję kluczyka (transpondera), na pewno dostałeś to co potrzeba? wyjmij transponder z kluczyka, włącz zapłon i przykładaj do stacyjki transponder i słuchaj czy w sterowniku EWS cyka przekaźnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...