barfiz Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Witam mam problem z moim e46 po wsadzeniu silnika do nowej budy gdy chciałem odplić auto nie odpala leć gdy psikam sprayem do rozruchy auto chodzi ale gdy przestaje psikać auto gaśnie z tego co zdążyłem sprawdzić paliwo dochodzi do wtrysków. silnik dużo stał na dworze nieodpalany ostatni raz odpalany był 15.07.2012r. Jeden mechanik powiedział mi że w e46 gdy układ był zapowietrzony a ja próbowałem zapalić to na 100% zablokowało wtrysk sterujący. czy to możliwe aby zablokowało wtrysk? i jakie mogą być inne przyczyny nie podawania paliwa przez wtryski. ewentualnie gdzie mógł bym sprawdzić w miare tanio w okolicach Oleśnicy wtryski chodzi mi o uczciwego mechanika który nie powie nie widząc wtrysków do regeneracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 W sumie to szybciej bym szedł w kierunku pompy. W dieselku na pompie to właśnie ona jest zazwyczaj winna jak nie pali. Wtryski w takim aucie to raczej rzadko padają W busie mam taki układ paliwowy i pomimo, że 1 wtrysk leje (to wiem napewno) to auto pali i jeździ... Na początek podpinka pod kompa i konkretna diagnostyka a później naprawa tego co potrzeba. Jezeli będzie to pompa to napisz, dam Ci namiary na b.dobrego pompiarza niedaleko Oleśnicy (Odolanów). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qolar Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 jak regenerowałem swoja pompe to gostek cos gadał ze pompa(sterownik) jest kodowana bo ..... jest jakoś powiadana z imo jak wymnieniłes silnik razem z pompa to nie ma szans ze odpalisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 pompa silnik i cała reszta jest ze starej karoserii wymieniłem tylko bude Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) to Ci głupot naopowiadał, EWS jest parowany ze sterownikiem silnika a nie pompą... jeżeli wymieniałeś sam silnik bez elektroniki, tzn sterownika DDE to musisz dokodować wtryskiwacze, ale i bez tego powinien palić, podłącz pod kompa, sprawdź jakie są błędy i odczyty z czujników i będziesz wiedział co jest grane. natomiast jeżeli komputer silnika też włożyłeś nowy i do tego nie przełożyłeś z tamtego auta sterownika EWS z pestką kluczyka to kupa, auta nie odpalisz... albo wrócisz do poprzedniego sterownika albo dołożysz reszte, ale do tego i tak może być potrzebny komp do zrobienia synchronizacji. Opisz dokładniej sytuację z wymianą silnika, co było zmieniane a co nie. Jak chcesz to zadzwon to naprowadzę Cie co dalej, numer w podpisie EDIT: wuprzedziłeś mnie z odpowiedzią pod kompa zrobić synchronizację EWS z DDE i sprawdzić błędy. Wiem że fora są po to aby pytać jak rozwiązać problem, ale w takich przypadkach bez komputera to jak dra w lotto, trafisz , albo nie Edytowane 5 Marca 2013 przez grzesiek2304 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 (edytowane) sterownik DDE wymieniłem razem z silnikiem ale EWS napewno nie i teraz pytanie jeśli wymienie EWS czy kluczyk musze mieć stary i stacyjke?? bo nie mam starego kluczyka ani stacyjki ps. gdzie dokładnie zlokalizowany jest EWS?? bo nie chce rozebrać pół samochodu na marne Edytowane 5 Marca 2013 przez barfiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 6 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 to lipa. EWS jest pod deską rozdzielczą, odkręcasz schowek po lewej stronie kierownicy i jak zajrzysz w głąb to w podszybiu zobaczysz szarą puche, to jest właśnie EWS. kluczyka i stacyjki nie musisz zmieniać ale musisz wyjąć ze starego kluczyka pestkę (transponder) taka mała czarna kosteczka i przełożyć do nowego kluczyka (tą z nowego kluczyka oczywiście wyjmij). Jak nie zdobędziesz starego kluczyka to będzie Ci potrzebny ktoś kto dorobi nowy transponder lub dobry elektronik od immo i oczywiście kilka stówek za robotę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) możesz mi napisać które to dokładnie musze wyciągnąć (transponder) lub jakiś zdjęcie był bym wdzięczny stary kluczyk wyglądał tak ImageShack® - Online Photo and Video Hosting nowy wygląda tak http://obrazki.elektroda.net/99_1250323358.jpg Edytowane 7 Marca 2013 przez barfiz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas-chajek Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak byś chciał to możemy się umówić.. Ściągnę cię do siebie i zobaczymy co ci dolega.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 7 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 jak rozbierzesz pilota to w środku jest mała czarna kostka http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=265736&stc=1&d=1297208685 no ale musisz ją mieć ze starego kluczyka, samego klucza i stacyjki nie musisz zmieniać . szkoda że nie mieszkasz bliżej bo ogarnął bym Ci ten temat bez odzyskiwania starego kluczyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 odzyskanie starego kluczyka kosztuje mnie 150zł + wysyłka:shock: mam nadzieje że warto również mam nadzieje że rozwiąże to mój problem i że będe sie cieszył z jazdy moją kochaną bumą bmw_1 wtryski sprawdziłem na warsztacie gdzie odbywam praktyke zawodową wtryski są w bardzo dobrej kondycji ale in tak przeszły czyszczenie i wymianę podkładek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 12 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 tak wygląda kluczyk do którego chce wsadzić inny transponder z tego chce wyjąć transponder lecz mój problem polega na tym że w tym drugim jest wlutowany do płytki a w pierwszym nie i teraz mam pytanie gdzie mam wlutować transponder ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 (edytowane) Zamien cala plytke. Przeciez pilota sie programuje. Znaczy sie najpierw zaprogramuj bo potrzebujesz starego kluczyka. A w oryginale byly tylko w plytkach o ile sie nie myle. Ja mam dorabiany kluczyk i mam osobno. Z Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 12 Marca 2013 przez Jabol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 12 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 odpowiedź dostałeś na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 po wymianie EWS i kluczyka gdy przekręcam kluczyk auto nawet nie kręci czy coś trzeba stroić kodować lub coś w tym stylu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 jak nie kręci to oznacza że nie rozpoznaję kluczyka (transpondera), na pewno dostałeś to co potrzeba? wyjmij transponder z kluczyka, włącz zapłon i przykładaj do stacyjki transponder i słuchaj czy w sterowniku EWS cyka przekaźnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barfiz Opublikowano 22 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 czy jeśli bateria w pilocie jest rozładowana może być taki problem?? podejrzewam że jest rozładowana ponieważ miałem ją wymienić przed wypadkiem ale po wypadku tego nie zrobiłem a wypadek miałem w lipcu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.