tomasso12 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam forumowiczów. Mam takie niedyskretne pytanie, a propos odmy w e39. Zrobiłem "wiosenny" przegląd swojej Beatki i stąd moje pytanie. Spod odmy lekko widać wyciek oleju. Składam się dlatego na jej wymianę, tylko teraz pytanie, czy warto coś kupować z Allegro, czy lepiej dopłacić i kupić w ASO. Może ktoś już przerabiał ten temat w swojej Betipytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam forumowiczów. Mam takie niedyskretne pytanie, a propos odmy w e39. Zrobiłem "wiosenny" przegląd swojej Beatki i stąd moje pytanie. Spod odmy lekko widać wyciek oleju. Składam się dlatego na jej wymianę, tylko teraz pytanie, czy warto coś kupować z Allegro, czy lepiej dopłacić i kupić w ASO. Może ktoś już przerabiał ten temat w swojej Betipytanie_bmw Wiele razy na tym forum czytalem ze byly problemy z zamiennikami i wszyscy zalecali ori. Ja rowniez zabieram sie do tego zabiegu i bede brac ori. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 bierz ori,zamiennik nie pasuje ,piszczy..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 ,piszczy..... :D:D pomyśl co ile wymieniasz tę część i zastanów się czy nie warto za kilka złociszy więcej kupić ori :4: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Dzięki za podpowiedź. W poniedziałek walę do najbliższego ASO. Macie u mnie po browarkuhappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 pomyśl co ile wymieniasz tę część i zastanów się czy nie warto za kilka złociszy więcej kupić ori Właśnie myślę o przyszłości. Nie mogę sobie pozwolić, aby autko mnie zawiodło w trasie. Dużo śmigam po kraju i za granicą, stąd jednak moja decyzja padnie na ASO. Wprawdzie w ASO też mają podróbki z Chin czy skąd kto wie, ale tu przynajmniej mam pewnośćbmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Razem z górną rurką do pokrywy zaworów czyli odma i rura zapłaciłem 300 zł. na allegrogo ale brałem ori. Zamiennik miałem i odma buczała więc nie ma co oszczędzać parę złotych bo robota będzie podwójna. A dolna rurka odmy to zwykły wąż odporny na olej kupujesz w motoryzacyjnym z pół metra i dwie nowe opaski potem docinasz na długość do starej i gitara.Koszt dolnej rurki 5zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Ja kupiłem oryginał, 3stówki, różnicy żadnej po wymianie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 różnicy żadnej po wymianie nie ma. czyli prawidłowo,nie dopuściłeś do tego,aby sie zapchała,popękała,wymieniłeś na czas,to część wymienna,jak filtr oleju(z innym okresem wymian)),z filtrem też nie czekasz,aż coś sie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 czyli prawidłowo,nie dopuściłeś do tego,aby sie zapchała,popękała,wymieniłeś na czas,to część wymienna,jak filtr oleju(z innym okresem wymian)),z filtrem też nie czekasz,aż coś sie stanie Lepiej nie czekac, bo nieciekawe efekty murowane. Zaczyna sie od drobnych wyciekow przez uszczelke pokrywy zaworow przy wiekszych szalenstwach a pozniej to juz jada emerycka bo przy wiekszych przyspieszeniach wywala nawet pol litra i wszystko na kolektorze, smrod i kupa dymu. Z wlasnej autopsii:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jak wyżej, u mnie działa prawidłowo, przynajmniej tak mi się wydaje. Niepokoi mnie ten wyciek. Na ostatnim przeglądzie tego nie było, a przerobiłem od tamtej pory ok. 25 tys., więc uważam, że trzeba temu zapobiec. Więc wg zasady : Wyciekom STOP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 ja brałem z Silesii cały zestaw i chula jak ta lala a cena jest spox dla nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Jak wyżej, u mnie działa prawidłowo, przynajmniej tak mi się wydaje. Niepokoi mnie ten wyciek. Na ostatnim przeglądzie tego nie było, a przerobiłem od tamtej pory ok. 25 tys., więc uważam, że trzeba temu zapobiec. Więc wg zasady : Wyciekom STOP Zobacz czy masz w kolektorze i przepustnicy olej, jesli tak to odma padla i puszcza olej. Ja mialem zarzygane olejem, po wymianie/wyczyszczeniu i zrobieniu 15tys km - sucho. Dokup uszczelke odmy bo chyba nie ma jej w zestawie i przy okazji kolektora jak bedziesz go sciagal. Nie wiem jak w Twoim silniku, ale w V8 sie sciaga zeby wymienic chyba, ze chcesz walczyc godzine i na slepo przykrecac wszystkie sruby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 To co ile sie wymienia ten plastikowy separator? I po co go wymieniac jak on sie nie zapycha? Wysłane z mojego GT-I9300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Chris,w R6 nie trzeba kolektora ściągać,ale troche sprawne paluchy sie przydają,Jabol,gdzieś kiedyć czytałem chyba,ale zastrzel mnie, nie powiem gdzie i kiedy,że co 100 tyś to ostateczność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Tak, odma sie zuzywa jak kazdy inny element i jest wymienny co tam 80 tysiecy z tego co ja wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woz Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Potwierdzam, wymienialem w kazdej e34 ktora mialem, ale zasada jest raczej taka sama - bierz ori. W ASO we wrocku cena byla jak najbardziej dostepna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Wymieniałem bez problemu sprawne paluchy się przydadzą wystarczy odkręcić obudowę filtra i przepływomierz i już można odkręcić te trzy śruby trzymające odmę.Warto wykręcić rurkę od bagnetu i wyczyścić tą cienką rurkę,która idzie od dolnego węża odmy do rurki bagnetu na dole lubi się ta dziurka zalepiać szlamem a otwór jest bardzo mały wystarczy przepchać drucikiem poruszać trochę potem przepłukać w benzynie i skręcamy. Polecam dać nowa obejmę tam na dole jak rurka dolna z odmy wchodzi do rurki bagnetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 wyczyścić tą cienką rurkę,która idzie od dolnego węża odmy do rurki bagnetu to też sie wymienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dirty gumową rurkę dolną od odmy to wiem,że się wymienia Mi chodzi o wyczyszczenie tej krótkiej metalowej co wychodzi z rurki od bagnetu bo jest tam malutka dziurka i lubi się przytkać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Dirty gumową rurkę dolną od odmy to wiem,że się wymienia Mi chodzi o wyczyszczenie tej krótkiej metalowej co wychodzi z rurki od bagnetu bo jest tam malutka dziurka i lubi się przytkać... no dla mnie to pornografia by była,żeby wymieniać odme,i nie wyjąć całej rury bagnetu i porządnie wyczyścić,tak samo jak nie sprawdzić sobie krokowca przy okazji,wyczyścić przepustnicy.....czyli sprawdzić wszystko,do czego mamy dostęp przy okazji wymiany odmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Też uważam, że czyszczenie to tylko odciągnięcie w czasie. A skoro już będę miał wszystko wypatroszone to koszt za parę rurek i wężyków czy uszczelek zwróci się, gdybym miał to ponownie rozbierać za powiedzmy 0,5 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Dirty a co masz na myśli sprawdzając krokowca ? Czyszczenie czy co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Dirty a co masz na myśli sprawdzając krokowca ? Czyszczenie czy co innego sprawdzić,czy luźno chodzi,nie zacina się,jak tak,to wyczyścić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 powiem tak...... temat jak dla mnie z dupy wzięty bo nie pisze czy benzyna czy Diesel czy niewiadomo co ktoś bedzie szukał w necie info co do wymiany odmy w e39 i znajdzie ten temat.... i co ???? a powiedzmy ze śmiga dieslem i naczyta się waszych głupot na temat benzyniaka....i bedzie myślał że to do niego też się tyczy..... ja wiem że chodzi o m52 ale nie każdy ludź który trafi tu z netu jest tak ogarnięty....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.