Dudek Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Witam, mam pytanko czy ktoś z was wymieniał pasek alternatora w 2.5tds bo czytałem trochę o tym i jedni piszą że ściągać wiatrak inni że nie, dlatego chciałbym prosić o podpowiedź kogoś kto to robił w takim silniku aha i powiedzcie jakiej firmy najlepiej kupić pasek bo jutro chcę się tym zająć z góry dziękuje za pomoc Edytowane 28 Lutego 2013 przez Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 zmień nazwe tematu np na ''wymiana paska alternatora'' wymieniałem... odkręcasz wiskoza klucz 32 płaski i musisz piznąć młotkiem w klucz stojąc przodem do silnika w prawo!!!(str kierowcy) tam jest lewy gwint... a osłone chłodnicy ściągniesz szybko tylko musisz takie 2 spinki jedna z prawej i jedna z lewej na saej górze i wyciągasz wiatrak z obudową!!! to sa 2-3minuty a miejsca masz pełno pasek kup continentala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Dzięki Dyzio też gdzieś to czytałem tylko chciałem się upewnić zmień nazwe tematu np na ''wymiana paska alternatora'' gdybym wiedział jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 edytujesz pierwszy post i tam jest nazwa tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 edytujesz pierwszy post i tam jest nazwa tematu[/quotewiem wiem :) po prostu napisałeś mi jak więc się nie chciało ale dzięki hahahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 mam jeszcze pytanko odkręcasz wiskoza klucz 32 płaski i musisz piznąć młotkiem w klucz stojąc przodem do silnika w prawo!!!(str kierowcy) tam jest lewy gwint... no właśnie a jak zblokować wisko jak nie ma paska żeby nic nie uszkodzić bo kręci się w dwie strony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 to chcesz go wymienić czy już masz zerwany??? najlepiej to założyć nowy pezez obudowe tak aby opasało kółko pompy wody i ktoś by musiał naciągać pasek a druga osoba odkrecać by musiała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 to chcesz go wymienić czy już masz zerwany??? jest zerwany jutro odbieram nowy contitecha taki jak mówiłeś ale do tego jeszcze dojdzie wymiana pompy wspomagania a chciałem odkręcić wiso żeby wyciągnąć chłodnice wody która też jest do wymiany już zamówiona jutro mają wysłać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.