bullit87 Opublikowano 23 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 (edytowane) Witam Panow i Panie. poszukuje porady. Zastanawiam sie nad zakupem E36 coupe i mam problem z wyborem pojemnosci silnika. Zastanawiam sie nad pojemnoscia powyzej 2 litrow. Nie kwestie spalania sa malo wazne poniewaz nie bedzi to auto do uzytku codziennego. poprosilbym o doradzenie mi jaka pojemnosc wybrac. Swoja droga czy moglibyscie podpowiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie e36, jakies slabe punkty, warte wiekszej uwagi. Pozdrawiam serdecznie Edytowane 23 Lutego 2013 przez bullit87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Moim zdaniem jak brać e 36 coupe to tylko z silnikiem 2.5 dużo mocy a spalanie podobne do 20;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Według mnie jeśli brać to silnik 2,5L jeszcze lepszy jest 2,8l bo dysponuje lepszym momentem ale to zawsze kwestia kasy. najbardziej decyduje o tym kasa i stan techniczny auta. Czasem lepisj kupić w dobrym stanie bude z dobrym wypasem i do tego po czasie zrobić swap. ale jak chcesz kupić polecam 2,5l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Tylko 2,8 najlepsza jednostka, i mniejsze spalanie niż w 2,5. Jeździłem 2 lata coupe z 2.8 motorem w benzynie, świetna motorownia i mało awaryjna. Przez dwa lata użytkowania pękła mi tylko gumowa rura łącząca kolektor z przepływką. Swap osobiście odradzam, przerosną Cie koszta, bo to zawsze coś wychodzi w praniu. Szukaj ładnej 328i coupe, jeszcze są takie, tylko nie koniecznie w Polsce 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jak koledzy piszą, 2.5 lub jeszcze lepiej 2.8 i będziesz zadowolony. na co patrzeć? hmm przede wszystkim progi, pas tylny pod klapą, brak wycieków w moście, silniku, czy nie wydaję różnych dziwnych odgłosów itd... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jeszcze kwestia czy M50 czy M52 Generalnie M50 to takie do katowania zeliwny blok prosty w budowie. M52 troszeczke slabiej tu wypada, Jest aluminiowy ale konstrukcyjnie to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 w e36 są różniaste rodzaje silników bo auto jest na skraju 2 epok.... są m50 2.0 150km i 2.5 192km tutaj są żeliwne bloki i były wersje bez vanosów (pierwsze modele) i z vanosami są też m52 2.0 150km 2.5 170km i 2.8 193km i to przy właśnie 2.8 bym stanął.... moment obr jest świetny i fajnie rozłożony ale ceny takich są wysokie patrząc po innych wersjach silnikowych...... spalanie nie jest kosmiczne jak to kiedyś mity i legendy głosiły że bmw pali niewiedomo ile,..... wszystko zależy od budżetu jakimasz zamiar wydać na auto..... ale 2.8 to najrozsądniejszy wybór... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Również po sporej lekturze polecałbym 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dzieki za podpowiedzi Szczerze to zastanawialem sie wlasnie nad 2.5 lub 2.8 i chyba bedzie 2.8 jak juz pisalem nie bedzie to auto do jazdy na codzien wiec spalanie to nie jest jakis wielki problem Apropo nadwozia to gdzie najlatwiej znalezc korozje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Panowie koledzy, bullit87 nie pisze o budżecie na auto , a nawet ... Nie kwestie spalania sa malo wazne poniewaz nie bedzi to auto do uzytku codziennego. tak więc nie wiem czy najlepszą opcją do niecodziennego użytku nie będzie coupe z jakimś silnikiem S :-P 3.0 albo 3.2 napewno o wiele więcej zniosą niż standardowe jednostki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 :Djak tak mówisz to polecam M3 Coupe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Ogolnie to interesuje mnie E36 z seryjnym silnikiem. Wiec postanowiono bedzie 2.8 Oczywiste jest ze im wiekszy silnik tym lepsza zabawa ale nie popadajmy w skrajnosci Az takim budrzetem nie dysponuje Edytowane 24 Lutego 2013 przez bullit87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wiec postanowiono bedzie 2.8 No i najlepszy chyba wybór co do standarowych jednostek , amenlolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 tylko na co patrzec przy zakupiue aby nie kupic zgnilej karoseri ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 jak masz możliwość to pożycz od kogoś miernik grubości lakieru pytaj na forum ktoś coś takiego ma chyba Dyzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wiesz pomysl jest to bardzo dobry,ale w to autko bede kupowal za granicami kraju i nie wiem dokladnie kiedy znow bede w pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 powiem tak jak przy każdym jednym aucie patrz się na całość!! Blacharka to podstawa. Mechanika (drobne naprawy czasem mogą się tylko okazać blesne dle portfela) także auto ma być sprawne. Elektryka może także czasem spędzić sen z powiek. Także auto zespół elementów skleconych w jedną całość wybieraj dobrze i mądrze bo kupić złoma i topić w nim pieniądze to nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 dzieki bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 z własnych doświadczeń również podpowiem - 2.8 nie udało mi się kupić, więc i tak przekładam z 1.8 na 2.8 za to wyposażenie i stan good szukaj zadbanej a napewno bedziesz zadowolony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jeśli chodzi o seryjny motor to polecam 2,5 lub 2,8.Szczególnie polecam ten drugi.W 2,8 kucy mniej jak w 2,5, ale i wyżyłowanie mniejsze. Bardzo żywotna jednostka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 24 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 W 2,8 kucy mniej jak w 2,5, ale ale coś tu kręcisz......:bag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 25 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Roznica jest taka ze wg danych producenta : Silnik 2.5 (produkowany w latach 1990-1992) : 192 km przy 5900 rpm , 245Nm przy 4700rpm Silnik 2.5 (pordukowany w latach 1992-1995) : 192 km przy 5900 rpm , 245Nm przy 4200rpm Silnik 2.8 (Produkowany w latach 1995-1998) : 193 km przy 5300 rpm , 280Nm przy 3950rpm Chyba mi sie dane nie pomylily Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micnic Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 chyba że kupisz w GB tam często można spotkać 2,8 i nie są drogie jak na tamte zarobki tylko zepsute bo kiera nie ztej strony co trzeba:4: drogie są tam ubezpieczenia ale akceptują zniżki z PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullit87 Opublikowano 26 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Heh taki wlasnie mam zamiar tylko tutaj ciezko wyszukac sztuke z manualna skrzynia, popularne sa automaty... Poszukam czegos i po znalezieniu chetnie sie pochwale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 27 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Apropo nadwozia to gdzie najlatwiej znalezc korozje ? Heh.Korozja zwykle znajduje Ciebie:) Progi,tylny pas,błotnik na samym dole za przednim kołem. Jeśli koszty spalania są nieistotne i auto będzie tym drugim to szukałbym wytrwale S50 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.