arbuz229 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 WItam wszystkich serdecznie mam kolejny problem z autem wypada zapłon na 5 cylindrze czasami go odcina auto z instalacją lpg na lpg pracuje jak traktor na pb czuć jak co chwile wypada zapłon cewki sprawdzone podmienione brak poprawy świece sprawdzone zamienione miejscami brak poprawy auto fajnie się zbiera ale wypada gdzieś zapłon i nie pracuje często na 5 cylinder w sumie ostatnio cały czas stało się to kilka dni temu wymieniłem sonde lambda przez około 2 dni było ok nic się nie działo aż nagle jak zaparkowałem zaczeły opadać delikatnie i podnosić się obroty zgasiłęm odpaliłem i to samo brak sprawdzałęm kompresej wszędzie 13-13,5 co może być przyczyną? bicie na kole pasowym może coś mieć do tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 możliwe że LPG robi bałagan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Popieram i polecam podjechać do dobrego gazownika,który zrobi mapę Lpg podczas jazdy i wszystko porządnie ustawi... A jak świece ? bo zwykłe jak u mnie to po ponad 10tyś już nie ciekawie wyglądają i warto zainwestować parę złotych i założyć platynowe albo irydowe. Jeśli nie masz takiego to mogę dać namiar na jednego ale on jest z pod Legnicy więc musiałbyś umówić się z nim i podjechać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 ok rozumiem wcale nie twierdze że nie macie racji możliwe że lpg robi bigos ogólnie od kąd ją mam na pb chodziła idealnie a na lpg delikatnie czasami wypadał zapłon pamietasz grzesiek jak było. Potem zaczeło mnie troszeczkę denerwoawać to wypadanie zapłonu więc pojechałem do jednego gazownika paprocha żeby mi coś z tym zrobił bez podłanczania komputeraz na oko regulował skok tłoczka w wtryskiwaczach lpg jeden może dwa dni było ok potem auto zaczeło dziwnie chodizć na pb a na lpg wypadał zapłon jeszcze bardziej pojechałem do 2 gazownika to stwierdził że na benzynie ten 5 cylinder też nie pracuje i nic nie zrobi bo niestet musi pracować idealnie na pb wydaje mi się że trpszeczke sie poprawiło od kąd zrobiłem około 100km na pb ale dalej ta praca to tragedia objawy pasują do rozjazdu przez lpg ? odłanczałem aku ale dalej to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 zresetuj ECU, pojeździj na benie i zobacz co będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 jak mam zresetować ecu inpą adaptacje??? jak tak to robiłem odłanczałęm też acu na noc rano podpiełem i dalej to samo w ten sposób zresetował się ecu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 tak, a najlepiej i najszybciej jest odpiąć aku i połączyć se sobą na 15-30 minut... inpą też mozna skasować adaptacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 u mnie po resecie kompa po odpaleniu jeszcze chwile kulal po przejechaniu ok. 100km jest ok sprawdz inpą korekcje cylindrow zobacz jeszcze jak masz poukladane wezyki lpg od wtrysku do kolektora dlugosci itp... ma to ogromne znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 długość wężyków ma duże znaczenie?? podczas jazdy na pb też?? kurcze zrobiłęm reset komputera odpaliłem tak jak pisali żęby z 5 min pochodził na wolnych obrotach wyłączyło mi cylinder zaczoł pracować jak traktor drugi raz odpaliłęm to samo za trzecim pochodził na wolnych obrotach najbardziej wywala mi cylinder ogólnie przed resetem zrobiłem z 70km na pb nei włączając lpg dzisiaj do roboty jechałem było lepiej jak wracałem też było fajnie potem jechałem na miasto wywalił cyinder nie rozumiem dlaczego wywala mi zapłon skoro cewki ok świece ok co jeszcze może go boleć?? jak podłączyłem inpe to wyśfietliło błąd misfire na wszystkich cylindrach poza 6 ale wypadanie takie mocne i blokowanie pracy cylindra przez ecu odbywa się tylko na 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 22 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 ostatnią możliwością jest uszkodzony sterownik, a może jakieś zimne luty się w nim porobiły a może z wiązką coś nie tak... sprawdź oporność instalacji od wtyczki ECU do cewki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) czyli oporność od samego gniazda cewki do samego wejścia w ecu?? i jak będzie jakaś różnica to szukać pokolei dobrze rozumiem? to zawsze jest trop a oporność na wszystkich cewkach ma być taka sama tak? Podczas jazdy stałą prędkością przy około 1,5 tyś delkatnie szarpie Edytowane 22 Lutego 2013 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 23 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Mierzoną miałem rezystancje przewodów do samego eku wszędzie taka sama ecu podaje napięcie na cewki wymieniłem dzisiaj wszystkie świece poskłądałęm podpinam kompa i teraz mi niechodzi na 4 cylinder a 5 ma dobre korekcje sprawdzane inpą teraz mnie ciekawi to co może być powodem takiego zjawiska wywalał sonde lambda na banku 1 przed katem mam 2 inn takie same sprawdzałęm na tamych dlaej wywala błąd tej sondy a jak pośmiga i podłącze inpe to pokazało mi przepływke wszystkie sondy i wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach ale jak patrze na korekcje to konkretnie najgorsze korekcje ma 4 i 1 a wcześniej 1 był ok 5 kulał. Czasami ale to bardoz żadko auto podczas odpalania mogę kręcić kręcić i nie odpali ale odpuszcze i 2 raz odpalał odpala na strzała winne możę być koło pasowe mam bicie na tym kole i jest możliwość że czujnik położenia wału korbowego ma problem z interpretacją?? cewki sprawne świece nowe wiązka do samego ecu ok ecu emituje napięcie na cewki ciśnienei sprężania około 13 -13,5 wszędzie a auto kuleje wypada zapłon czasami tak wypadnie żę wyłączy cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dzisiaj odpiełem centralke lpg chciałem pojeździć z odpiętym sterownikiem esgi 2 tylko na pb i ku mojemu zdziwieniu nie mogłem odpalić auta z odpiętym sterownikiem lpg auto kręci kręci i nie może odpalić nawet nie łapie tylko kręci z tego co wiem po odpięciu centralki lpg (komputera) auto powinno na pb normalnie chodzić może to jest problem mojego wypadania zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 25 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 po odpięciu centralki lpg auto nie odpali bo wtryski są odłączone, kabelki z sygnałem dla wtrysku biegną od ECU do sterownika gazu i z tamtąd dopiero do wtryskiwacza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.