Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dzisiaj dałem do wymiany paski eksploatacyjne w mojej niedawno kupionej e39 530d, oraz poprosiłem o założenie tylnego czujnika cofania( który wpadł do środka z kołnierzem, bo po prost oderwał się i cały czas mi buczało to przód to tył, bowiem czujnik leżał po wewnętrznej stronie zderzaka. Caca cacy, wszystko zrobione...można odbieraćkuogWsiadłem i o dziwo. Przy wrzuceniu biegu wstacznego ( automat) zapalają się światła oświetlenia wewnętrznego pojazdu. Przy przełączeniu na D gasną. Nie mogę otworzyć klapy bagażnika ani otwieranej szyby w klapie, bowiem automat trzyma , dociska i nie pozwala otworzyć. Wycieraczki tylnej szyby przestały działać. Na komputerze błąd (światła cofania, jedno po lewej stronie przestało świecić i chyba ostrzeżenie o tylnej klapie) ale ni jak nie można jej otworzyć pytanie_bmw Jakieś czary nastąpiły? Może ktoś pomoże , bo zaczyna mnie skręcać ze złościuklon_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cofnąłem się , powiedziałem o co chodzi...i się zdziwił bardzo. Jutro ewentualnie jak się nie "poprawi" mam podjechać ponownie. Ręce opadają , bo każda najmniejsza rzecz okupiona jest cały czas problemami i wiadomo sporą "kasą". A ciągle coś się dzieje jak czytam na forach u eksploatorów. Nie miała baba kłopotu.... to zaczyna mieć!!!!:sad:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się oddaje auto do gościa którego z mechaniką łączy tylko brudny kombinezon a nie do mechanika prawdziwego zdarzenia to tak jest;D żaden pożądny warsztat se na to nie pozwoli! u mojego ojca na serwisie jak coś się spapra (co się zdarza,wkońcu mechanik to też człowiek a nie cudotwórca) to nie dość że przed wydaniem każde auto się sprawdza!!!ale jak by co daje się jakiś gratisik w ramach dobrej współpracy np.darmowa diagnostyka czy rabacik;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z drugiej strony dużo tafia się "klijentów" "cwaniaków" na zasadzie przyjechał na klocki a przy odbiorze ma pretensje bo mu się kontrolka wymiany oleju świeci! gdzie jedno z drugim ma tyle wspólnego co ja z księdzem;D
właśnie proszę ksiedza robiłem kiedyś gościowi lewy przedni błotnik (lakier) a on po odbiorze auta wraca, że wycieraczka tylnej szyby nie działa, rozebraliśmy, mimo że nikt tam nie grzebał, a tam rdza taka, że od lat na pewno nie działało. Pan przyznał, że dopiero co kupił auto i "myślał" że działała. A wcześniej kłócił się że na bank działała i to nasza wina.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie traf chciał, że poszedł jakiś kabelek w klapie i jest zwarcie, bo jak włączam bieg wsteczny to słychać jak klapa otwiera się i domyka równocześnie, zaświecają się światła wewnątrz kabiny. Jedno światło cofania nie świeci a żarówka jest sprawna. I jeszcze przestał działać spryskiwacz i wycieraczka. Wszystko tył! Chyba to całe zamieszanie wiązka gdzieś powoduje. Okaże się po rozpoznaniu:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrobione. Przewód masowy przecięty pod zawiasem klapy. Masę musiał dawać przez jakiś czas sam zawias, bo kabelek był lekko zaśniedziały. Chwila pomyślunku i nie ma sprawy....wszystko wróciło do swojego elektronicznego porządkukuog. Teraz muszę zajać się webasto...bo nie uruchamia się, włącza się tylko dmuchawa, a żadnego błędu komp nie wykazuje:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zrobione. Przewód masowy przecięty pod zawiasem klapy. Masę musiał dawać przez jakiś czas sam zawias, bo kabelek był lekko zaśniedziały. Chwila pomyślunku i nie ma sprawy....wszystko wróciło do swojego elektronicznego porządku. Teraz muszę zajać się webasto...bo nie uruchamia się, włącza się tylko dmuchawa, a żadnego błędu komp nie wykazuje

fajnie że się udało i właśnie o to mi chodziło poprostu przypadek a ludzie komentujący "oddaj niech poprawi co z paprał" niech się troche zastanowią,chociaż założe się że tylko na forum takie "kozaki" bo gdyby oni byli w takiej sytuacji to byłby płacz i skomlanie że coś się popsuło,żaden by niebył na tyle odważny żeby osądzić twarzą w twarz mechanika że coś "spaprał";D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
żaden by niebył na tyle odważny żeby osądzić twarzą w twarz mechanika że coś "spaprał"

no to byś się zdziwił:D,bronisz mechanika,a dlaczego auto nie było sprawdzone przed odbiorem?oddałbyś takie auto,czy poinformował właściciela,że coś się sypło z elektryką,i trzeba to sprawdzić?nie mówię tu o wciskaniu mechanikowi,że to on spiep**ył,ale wróciłbym,żeby to sprawdził,czy to nie on przypadkiem,jeśli wyszłoby jak tutaj,to oczywiście zapłaciłbym grzecznie za usługę i podziękował,

tu był przypadek,ale wierz mi,nie wszędzie jest,i trzeba walczyć o swoje,bo cfaniaków mechaników nie brakuje,bo jak myślisz,skąd takie opinie,że to jego wina?z kosmosu sie nie wzięły,ale też i w drugą stronę,z cfaniakami,co myślą,że wszystko wcisną mechanikowi,że to jego wina ,też trzeba walczyć,bo i tych nie brakuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety większość mechaników, ja nazwałbym bym ich od wszystkiego i niczego nie pojęcia o tym co robi. U takich zasada taka: szybko zrobić, nie ważne jak, ogarnąć kasę, jak najwięcej i niech gość spada... Przykre, ale niestety prawdziwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, u mnie był zwykły zbieg okoliczności. Wyjeżdżając z garażu i po drodze było OK, natomiast przy odbiorze nastąpił problem. Grzecznie do tego podszedłem, więc na drugi dzień sprawdziliśmy sytuację, pan zadzwonił do mnie jak miał chwilę wolną....potem znowu telefon i gotowe. Nie była to jego wina, tak jak pisałem jeżdziłem nieświadomy przetarcia tego przewodu,aż powstało zwarcie. Parę złotych i "wilk syty i owca cała" .happy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

fajnie że się udało, ogólnie jak się cos dzieje z tylną klapą oświetleniem i centralnym w touringu to na 100% przewody w zawiasach, u ojca wymieniłem cale odcinki kabli bo z racji wieku izolacja zrobiła się twarda i popękala potem przewody

co do webasta to najlepiej diagnozować samą nagrzewnicę a nei przez samochód, najlepiej wymontoać i dać do sprawdzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...