biaggi0303 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam, od niedawna jestem posiadaczem BMW E46 320d, 150hp z 2002 roku po lifcie. Ponizej linki do dwoch filmikow nagranych we wnetrzu auta. Powiedzcie mi prosze czy ten charakterystyczny dzwiek (turbiny?) przy dodawaniu gazu to standard? na luzie: na biegu, podczas przyspieszania / jazdy: z gory dziekuje za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Turbinka chodzi jak trzeba, lekki gwizd to standard. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biaggi0303 Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 ten jest jednak inny, i chyba to nie do konca turbina... podnioslem maske i podstawilem ucho... zobaczcie w ponizszym video z ktorego miejsca dochodzi ten dzwiek to chyba gdzies w tych okolicach jakis pomysl? lozysko jakies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja tam słyszę jakąś rolkę ciężkochodzącą , może pompa wody , ale napewno nie turbina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 jak wyżej albo waser pumpe :lol: albo ta pumpe od wspomagania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Jedyny sensowny sposób to zdjąć pasek klinowy i pokręcić rolkami, może faktycznie któraś pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biaggi0303 Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Jedyny sensowny sposób to zdjąć pasek klinowy i pokręcić rolkami, może faktycznie któraś pada. a jezeli to te rolki, o ktorych piszecie to wymiana tego to kosztowny wydatek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Koszty nie są wielkie. Wydaje mi się , że ceny będą zbliżone do e39. Główna rolka napinająca do e39 kosztowała w zeszłym roku ok.120 zł, więc koszty idzie zgryżć. Z autopsji, nie inwestuj w Chiniole, szybko padają łożyska, były przypadki pęknięcia całej rolki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biaggi0303 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Koszty nie są wielkie. Wydaje mi się , że ceny będą zbliżone do e39. Główna rolka napinająca do e39 kosztowała w zeszłym roku ok.120 zł, więc koszty idzie zgryżć. Z autopsji, nie inwestuj w Chiniole, szybko padają łożyska, były przypadki pęknięcia całej rolki. OK dzieki za info. Wczoraj podjechalerm na szybko do mechanika, posluchal i tez powiedzial, ze byc moze rolki, ale nie wyklucza tez alternatora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biaggi0303 Opublikowano 6 Marca 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Panowie to wlasnie jedna z rolek nadawala sie do wymiany. Dzieki za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.