Kempes Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Witam wszystkich! Posiadam E46 320D,2004 Od jakiegos czasu mam nastepujacy problem: wytarczy 8-9 godzin aby rozladowal sie akumulator. Oczywiscie probowalem juz z bezpiecznikami. Pobor pradu gdy samochod stoi wynosi 2A, gdy wyciagne bezpieczniki Nr. 7 i 41 -Radio i Navi spada do 0,7A-dalej za duzo. Wypialem alarm, modul komfortu, inteligentna kleme, ale nic nie spada. Nie mam pojecie gdzie dalej szukac. Moze ktos z was mial podobny problem? Z gory dzieki za pomoc Pozdro Kempes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 a standardowa przyczyna?-jeż jerzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 to po wyciagnieciu bezpiecznika, spadlby pobor. ale nie spadl? takze to bym tez wykluczyl,czy lepiej go bezposrednio odpiac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Gdzieś masz zwarcie, jak wyżej sprawdź pana jeża, lubi kaprysić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 nie dawalo mi to spokoju i wyciagnalem wtyczke z jeza ale pobor dalej taki sam. nic nie spadlo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 mi kiedyś kolega jak szukał zamknął się w aucie z kompem auta na wierzchu i po pół godz od zamknięcia centralnym zamkiem dopiero zaczął szukać na wiązce tuż przy wtyczce z kompa szukał kabelek po kabelku, aż znalazł gdzie był za duży pobór (a zamkną się w środku bo ford miał kompa w środku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 (edytowane) auto mialem zamkniete ponad 1h ale nadal jest wysoki pobor pradu. juz pol auta mam rozebrane ile moglem to sprawdzilem wszystkie kabelki. Narazie "dziada" jeszcze nie namierzylem. Mam nadzieje, ze ktos z was mnie naprowadzi na wlasciwy trop. A moze: Jest jeszcze gdzies dodatkowy bezpiecznik z "+" za siedzeniami lub gdziekolwiek? Edytowane 17 Lutego 2013 przez Kempes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 no gdzieś już pisałem,w e36 tak miałem,okazało się,że siadł wyłącznik lampki w bagażniku:lol:,poważnie,świeciła cały czas,i nie zamykaj się w bagajeże,żeby to sprawdzić:lol:,jak postoi dłużej,to otwórz i zobacz,czy nie jest gorąca lampka(ja znalazłem przez przypadek) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 To w e39 są dwie lampki było za jasno jedną odłączyłęm,jedna w klapie wystarczy Dirty jak śniegi stopnieją to wybiorę się do rodzinki w twoje strony,zajadę do Ciebie oczywiście jak pozwolisz bmw_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 niestety bagaznik juz sprawdzalem i wszystko jest wylanczone. Lampka w schowku tez odpada. Gdzies cos jeszcze ciagnie prad! Tylko gdzie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Polecam zrobić tak: cały czas mierz miernikiem napięcie zrób sobie przedłużkę z aku do środka auta do miernika potem rozłóż fotel połóż się na brzuchu głową do bezpieczników i po kolei wyjmuj bezpieczniki...Wyjmuj i wsadzaj i następny jak spadnie napięcie przeczytaj od czego on jest to będziesz wiedział gdzie szukać. Jeśli tak nie wyjdzie to będzie trochę lipa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Gdzies cos jeszcze ciagnie prad! sąsiad skubaniec na lewo sie podłączył:lol:hehe,metoda Georgii wydaje się najprostsza,lecieć po kolei Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 bezpieczniki tez pokolei wyciagalem i namierzylem Tylko Radio i Navi-jak juz pisalem bezpieczniki numer: 7 i 41. to z 2A spadlo do 0,7A czasami spada do 0,67A ale nizej nie schodzi. Jeszcze skubaniec gdzies ciagnie na lewo;) Prosze o dalsze typowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Kolego a masz jakiś konkretny miernik czy chińczyka za 10zł ? ja mam profesionalny miernik i na seryjnym alarmie pobiera mi po 15minutach 0,03 A Wiesz chiński miernik może dokładnie nie pokazywać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Może rozrusznik wali zwarcie:?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 mowisz zeby rozrusznik odpiac? ale nie dostaje rozrusznik prad gdy dopiero stacyjke przekrecisz? Jutro sprobuje odpiac rozrusznik. Dam znac czy sie proba powiodla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Zdarza się, że rozrusznik robi zwarcie i na postoju ciągnie fazę z aku. Odepnij kabel z plusem, dobrze go zabezpiecz, by nie zrobił jakiegoś zwarcia, rano podepnij i sprawdź, jak rozładuje aku masz odpowiedź, jak nie to szukamy dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 dojde bez kanalu do plusa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chacko e30 Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 znajomy w e46 2.0d 2001r miał podobny problem,borykał się pół roku,wymienił 3 aku,alternator po regeneracji,a problemem był (z tego co mi mówił) komputer panelu klimatronika.Jakiś elektryk mu to ogarną usuną usterke,ale teraz po każdym włączeniu klimatronika zeruje mu się wszystko tzn. jak zgasił auto z ustawioną temp.24"C to po ponownym włączeniu zapłonu automatycznie włącza mu się klima z temp.18"C.ale problem rozładowującego akumulatora ma rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Problemem może być każde urządzenie , sterowane napięciem , maty foteli, jeżyk , radio i jej osprzęt z bagażnika, ale pomysł z rozrusznikiem bym sprawdził być może coś zwiera na stojanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Wreszcie koledzy dobra nowina!! Namierzylem przyczyne. Odlaczylem kabel '+', ktory jest polanczony z Alternatorem i rozrusznikiem. Napiecie spadlo iwahalo sie miedzy 0,01A-0,02-A tym razem prawidlowo. Takze teraz pozostale sprawdzic alternator i rozrusznik-z moim szczesciem stawiam na Alternator-diody poszly sie.... Jutro sprawdze kazde z osobna. Tomasso12-masz browara u mnie-Duuzego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 19 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 bmw_1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Tomasso12-masz browara u mnie-Duuzego! Kliknij ikonę pod postem Postaw Piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 A wiec teraz juz wiem na 100%, ze to alternator. Zobaczymy ile naprawa kosztuje. Jak bedzie mala roznica miedzy naprawa a nowym to chyba skusze sie na nowy kupic. Przy okazji jak juz rozebralem wymienie rolke napinajaca-bo zaniedlugo tez by sie klaniala wymiana. Pozdrawiam i dzieki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kempes Opublikowano 27 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 (edytowane) Jakby ktos potrzebowal numer Regulatora napecia oto on: 12317797662 Edytowane 4 Marca 2013 przez Kempes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.