Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich!

Posiadam E46 320D,2004

Od jakiegos czasu mam nastepujacy problem: wytarczy 8-9 godzin aby rozladowal sie akumulator.

Oczywiscie probowalem juz z bezpiecznikami.

Pobor pradu gdy samochod stoi wynosi 2A, gdy wyciagne bezpieczniki Nr. 7 i 41 -Radio i Navi spada do 0,7A-dalej za duzo.

Wypialem alarm, modul komfortu, inteligentna kleme, ale nic nie spada.

Nie mam pojecie gdzie dalej szukac.

Moze ktos z was mial podobny problem?

Z gory dzieki za pomoc

Pozdro

Kempes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi kiedyś kolega jak szukał zamknął się w aucie z kompem auta na wierzchu i po pół godz od zamknięcia centralnym zamkiem dopiero zaczął szukać na wiązce tuż przy wtyczce z kompa szukał kabelek po kabelku, aż znalazł gdzie był za duży pobór (a zamkną się w środku bo ford miał kompa w środku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto mialem zamkniete ponad 1h ale nadal jest wysoki pobor pradu.

juz pol auta mam rozebrane ile moglem to sprawdzilem wszystkie kabelki. Narazie "dziada" jeszcze nie namierzylem.

Mam nadzieje, ze ktos z was mnie naprowadzi na wlasciwy trop.

A moze:

Jest jeszcze gdzies dodatkowy bezpiecznik z "+" za siedzeniami lub gdziekolwiek?

Edytowane przez Kempes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

no gdzieś już pisałem,w e36 tak miałem,okazało się,że siadł wyłącznik lampki w bagażniku:lol:,poważnie,świeciła cały czas,i nie zamykaj się w bagajeże,żeby to sprawdzić:lol:,jak postoi dłużej,to otwórz i zobacz,czy nie jest gorąca lampka(ja znalazłem przez przypadek)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zrobić tak: cały czas mierz miernikiem napięcie zrób sobie przedłużkę z aku do środka auta do miernika potem rozłóż fotel połóż się na brzuchu głową do bezpieczników i po kolei wyjmuj bezpieczniki...Wyjmuj i wsadzaj i następny jak spadnie napięcie przeczytaj od czego on jest to będziesz wiedział gdzie szukać.

Jeśli tak nie wyjdzie to będzie trochę lipa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy w e46 2.0d 2001r miał podobny problem,borykał się pół roku,wymienił 3 aku,alternator po regeneracji,a problemem był (z tego co mi mówił) komputer panelu klimatronika.Jakiś elektryk mu to ogarną usuną usterke,ale teraz po każdym włączeniu klimatronika zeruje mu się wszystko tzn. jak zgasił auto z ustawioną temp.24"C to po ponownym włączeniu zapłonu automatycznie włącza mu się klima z temp.18"C.ale problem rozładowującego akumulatora ma rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie koledzy dobra nowina!!

Namierzylem przyczyne.

Odlaczylem kabel '+', ktory jest polanczony z Alternatorem i rozrusznikiem.

Napiecie spadlo iwahalo sie miedzy 0,01A-0,02-A tym razem prawidlowo.

Takze teraz pozostale sprawdzic alternator i rozrusznik-z moim szczesciem stawiam na Alternator-diody poszly sie....

Jutro sprawdze kazde z osobna.

Tomasso12-masz browara u mnie-Duuzego!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec teraz juz wiem na 100%, ze to alternator.

Zobaczymy ile naprawa kosztuje.

Jak bedzie mala roznica miedzy naprawa a nowym to chyba skusze sie na nowy kupic.

Przy okazji jak juz rozebralem wymienie rolke napinajaca-bo zaniedlugo tez by sie klaniala wymiana.

Pozdrawiam i dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...