Gaj3c Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 (edytowane) Witam. Mam pytanie dotyczące swapu zawieszenia do mojej e30 Touring m40b16 lpg. Auto w tym momencie jest rozebrane na części pierwsze,wedle wolnego czasu doprowadzam karoserie do stanu przyzwoitości lecz nie tego dotyczy temat.Chodzi o to ze w niedalekiej przyszłości w planach mam kompletny swap na m52b28 i moje pytanie dotyczy zawieszenia. Wiem,że będę je musiał zmienić ale nie wiem co z czym ... czy mógłby ktoś to mi to na spokojnie wytłumaczyć w jakie części muszę się zaopatrzyć i czy dużej rzeźby taka operacja wymaga? z góry dziękuje za odp i przepraszam jeśli w nieodpowiednim miejscu zamieściłem temat jestem nowy :help: Edytowane 15 Lutego 2013 przez Gaj3c literówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 wiele nie trzeba zmieniać tylko wszystko jeśli nie zamierzasz zmieniać rozstawu śrub na 5x120 to w zasadzie jest proste, na tył potrzebujesz wahacze z tarczami żeby coś hamowało, możesz znaleźć też całą belkę od IX'a-jest szersza po 25mm na strona z tego co wiem. przy tej operacji wymień poduszki belki i wahaczy. No przydało by się dołożyć stabilizator na tył. Co do przodu to dobrze jest wstawić tuleje acentryczne do wahaczy, Zaopatrz się w tzw Grubą lagę 51mm bo teraz masz 45mm, do tego amortyzatory i sprężyny o określonym obniżeniu np 60/40mm jeśli nie masz wspomagania to zamontuj, możesz zamontować z e36-jest o jeden obrót mniej niż z e30. stabilizator gruby najlepiej... możesz też dać długie łączniki stabilizatora takie jak w m3 e30 pozdro 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaj3c Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 (edytowane) Kaczmar w sumie tego się spodziewałem :lol: ,dlatego to mnie nie przeraża ;p pytanie tylko co jeśli nie uda mi się znaleźć belki od IXa z resztą z tego co udało mi się wyczytam tu i ówdzie zawieszenie IXa nie cieszy się dobrą opinia,chyba że się mylę pytanie_bmw wtedy z e36 compactu? znalazłem takie cos http://allegro.pl/bmw-e36-compact-90-99-belka-tylna-zwrotnice-z-abs-i2966090859.html raczej nie jest w idealnym stanie, ale chodzi mi tylko zeby pokazac czy w dobrym kierunku ide ;o i co w takiej konfiguracji z przodem ? bo na tył by było 5x120 a przód 4x100... co do wspomagania to mam na wyposażeniu ale i tak wolałbym zmienić na to z e36 do tego wystarczy tylko zmiana samej maglownicy z e36 ? czy jakieś dodatkowe graty jeszcze? i czy poj. silnika ma znaczenie np. czy zda się maglownica z 2.0 czy musi być co najmniej 2.5 Pozdrawiam Edytowane 17 Lutego 2013 przez Gaj3c jeszcze jedno pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelo Opublikowano 17 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 na tył to,bo z twojego linka jest dalej z bębnami BMW e30 swap 5x120 wahacze tył tarcze e36 compact (3025464678) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. a na przód cały komplet z e36:wahacze (gięte) zwrotnice i zawias 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaj3c Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 już wszystko wiem stawiam chłopaki po piwie a sam muszę się wykurować i zajrzec do garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.