sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam jest to moja pierwsza seria 5 i pierwszy diesel a dokladniej e39 3.0d 194km 2002r sedan manualna skrzynia i problem polega na tym iz podczas jazdy auto normalnie ruszalo ale jak sie dodalo wiecej gazu to auto normalnie wchodzilo na obroty ale nie chcialo przyspieszyc tak jak bym trzymal noge na sprzegle.podczas ruszania ze swiatel auto juz nie chcialo ruszyc dodawalo sie gazu a to nie chcialo isc do przodu i to na kazdym biegu po ponownej prubie ruszenia wrzucilem pierwszy bieg puscilem sprzeglo i auto stalo po dodaniu gazu auto ani rusz ale czuc jak by chcial jechac ale jak by sprzeglo bylo wcisniete i moje pytanie co to moze byc? czy sprzeglo nie odbija czy cos? prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 skończyło się sprzęgło....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 jestem tego samego zdania co Dyziu sprzęgło kaput. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) ale biegi normalnie moge wbijac i jak puszczam sprzeglo to jest tak jak by chcial ruszyc ledziutko szarpnie do przodu i stoi naciskam sprzeglo i normalnie moge zmieniac biegi. i dodam ze sprzeglo bierze mi na pol pedala Edytowane 14 Lutego 2013 przez sopel37 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 będziesz mógł normalni wbijać biegi, puszczać sprzęgło tylko tarcza sprzęgłowa jest już zjechana i się ślizga ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 no ok ale wczoraj bylo wszystko ok nic sie nie slizgalo a dzisiaj juz kaput a wydaje mi sie ze jak sprzeglo pada to nie tak ze wczoraj wszystko dzialalo jak nalezy a dzisiaj juz nie chce ruszyc czytalem na innym forum ze plyn hamulcowy jest powiazany z hydraulicznym sterowaniem sprzegla i ze jak jest juz bardzo malo plynu to tak sie moze dziac ale ile w tym prawdy to nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 odczas jazdy auto normalnie ruszalo ale jak sie dodalo wiecej gazu to auto normalnie wchodzilo na obroty ale nie chcialo przyspieszyc tak jak bym trzymal noge na sprzegle to właśnie jest objaw kończącego się sprzęgła ( bo z tego co rozumiem działo się to wcześniej? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 no wlasnie nie bo wczoraj jezdzilem i bylo wszystko ok nic sie nie slizgalo a dzisiaj kaput Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Może poprostu zerwała sie ikładzina z tarczy skoro wczesniej było dobrze a nagle zrobiło sie jak mówisz że sie slizga ewentualnie mógł docisk strzelić i efekt bedzie podobny... Gdyby to było związane z wysprzeglikiem to miałbyś problem z wrzucaniem biegów a nie ze slizganiem sie sprzegła... Edytowane 14 Lutego 2013 przez pawel83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 tylko rano przy 140 na 5 biegu chcialem wyprzedzic auto i wtedy obroty skoczyly pozniej bylo tak ze jak dodawalem po malu gazu to bylo ok ale jak chcialem troche szybciej przyspieszyc to juz tak jak by sie slizgalo a niedawno wracalem bo bylem brata podrzucic i juz max to bylo 50 km/h a po chwili zero kaput obroty normalnie szly do gory a auto stoi i **** telefon do ojca linka i pod dom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 tylko rano przy 140 na 5 biegu chcialem wyprzedzic auto i wtedy obroty skoczyly pozniej bylo tak ze jak dodawalem po malu gazu to bylo ok ale jak chcialem troche szybciej przyspieszyc to juz tak jak by sie slizgalo a niedawno wracalem bo bylem brata podrzucic i juz max to bylo 50 km/h a po chwili zero kaput obroty normalnie szly do gory a auto stoi i **** telefon do ojca linka i pod dom najzwyczajniej w świecie sprzęgo się skończyło..... ściągaj skrzynie i montuj nowe...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel37 Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 ale co tak nagle od poczatku objaw do konca przejechalem jakies 200km wydaje mi sie ze sprzeglo jak juz pada to dluzej to trwa a nie tak a co powiecie z plymen hamulcowym ? bo ponoc jest polaczony z ukladem hydraulicznym sprzegla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 jak pada w vw co ma silnik 1.1 to pada długo!!! ale w BMW które ma 3.0 i ponad 400nm to sypnie się w ciągu tygodnia!!!!! wystarczy pare lepszych uślizgów i go niema.... wiesz jak ono dostało po D.... jak na tym 5 biegu się ślizgnęło???? bardzo mocno!!!!.....nie szukaj nic na siłe bo nie wykombinujesz nic innego...bo jeśli mało płynu to sprzęgło się zapowietrzyć może i pedał wpadnie w podłoge i nie wróci , lub nie wrzucisz biegu bo nie wyprzęgli do końca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 14 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Ślizga się sprzęgło. To na 99,99 %. Przy automacie mógły być problem skrzyni, ale w manualu wykluczone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 15 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Dokładnie jak piszą koledzy skrzynia w dół i wymiana sprzegła , wysprzeglik tu nie ma nic do rzeczy przy tych objawach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kondziu Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Bez dwóch zdań, sprzęgło do wymiany i nie ma co gdybać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek530d Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Witam Tak jak pisza koledzy padło sprzegło a to nie mały wydatek jezeli sama tarcz i łożysko to w granicach 700 zł Sprzegło LUK i łożysko SACHS A zeby nie dobijac kolegi to to trzeba wymienic dwumase i to robi sie koszt całość w granicy 2500 k plus robota. Ja wyrwałem komplet za 1400 Luka NÓWKA, jak by co to moge sie spytac czy maja ( aha tarcz masz na drobnym frezie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 11 Marca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 To i tak duzo taniej jeśli miałbyś robić skrzynię automatyczną - jesli Cię to pocieszypytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.