Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj schemat Ci nic nie pomoże. Jeśli masz przestawiony rozrząd a dokładniej kąty wałków to trzeba mieć specjalną pryzmę którą ustawia się to jak potrzeba. Dodatkowym problemem jest to że zamienniki dostępne na rynku nie nadają się do tego, ponieważ nie są tak dokładnie jak oryginał. Wszystko to prowadzi do jednego. Trzeba to ustawić tak jak BMW sobie wymyśliło a to może zrobić Ci osoba która ma dostęp do ORI pryzmy. U nas na forum ma to jedna osoba nick Biały Wilk. Chcesz pisz PW do mnie lub do niego, zobaczysz co takie ustawienie powoduje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki dokładnie błąd ci wyskoczył? odpal sobie inpę i zobacz czy zmienia się kąt wałkow, w jednej tak miałem ze muł był straszny a winą był nie oryginalny czujnik wałka ssącego jeździł jak by miał z 30koni :lol: , inny przpadek miałem też wypadanie zapłonów to sie okazała winna przepustnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...