5oul Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Tutaj schemat Ci nic nie pomoże. Jeśli masz przestawiony rozrząd a dokładniej kąty wałków to trzeba mieć specjalną pryzmę którą ustawia się to jak potrzeba. Dodatkowym problemem jest to że zamienniki dostępne na rynku nie nadają się do tego, ponieważ nie są tak dokładnie jak oryginał. Wszystko to prowadzi do jednego. Trzeba to ustawić tak jak BMW sobie wymyśliło a to może zrobić Ci osoba która ma dostęp do ORI pryzmy. U nas na forum ma to jedna osoba nick Biały Wilk. Chcesz pisz PW do mnie lub do niego, zobaczysz co takie ustawienie powoduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 pisać PW do 5oul - bo wie co mówi ja robiłem u bialego wilka i jest zrobiona profi robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 18 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jaki dokładnie błąd ci wyskoczył? odpal sobie inpę i zobacz czy zmienia się kąt wałkow, w jednej tak miałem ze muł był straszny a winą był nie oryginalny czujnik wałka ssącego jeździł jak by miał z 30koni :lol: , inny przpadek miałem też wypadanie zapłonów to sie okazała winna przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.