JJE46 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam Sprawa dotyczy E46 320D Touring, Lift. VIN WBAAP71030JL30844 Auto mam dopiero 3 tygodnie, po kupnie miałem wrażenie że świecą za wysoko i już od początku kierowcy dawali mi do zrozumienia, że ich oślepiam, od razu pojechałem do 2 stacji diagnostycznych i w obu powiedzieli mi, że poziomowanie działa i jest pod "sznurek". W ostatnich mrozach chyba padło poziomowanie bo lampki zjechały w dół, w piątek w serwisie Boscha w Wołowie byłem na naprawie czujnika w przednim kole - pourywały się połączenia podczas mrozów, panowie niby to naprawili i skalibrowali, efekt jest taki że światła świecą nadal zdecydowanie za wysoko i co chwila mi ktoś "mryga". Czy może ktoś polecić ogąńięty warsztat (Wołów, Lubin , ew. Wrocław), który jest w stanie sprawdzić i poprawnie skalibrować xenonki w mojej E46. Lampy są fabryczne ze spryskiwaczami, samopoziomowaniem itd. Z BMKI jestem bardzo zadowolony (wcześniej rozbijałem sie 15 letnim civikiem i 10 letnią vectra DI (padla pompa, pekl blok silnika, potem urwal sie lancuszek - maaasakra, handlarzy ktorzy po to przyjechali zegnalem ze lzami w oczach ;D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 No a regulacją na lampach nie da się skręcić w dół? Na stacji diagnostycznej powinni to ogarniac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Nie ma czegoś takiego jak kalibracja z tego co mi wiadomo. Jeśli masz samopoziomowanie to działa ono na zasadzie takiej, że po prostu jedziesz ustawiasz lampy tak jak każde inne a później w zależności od obciążenia poziomują się one do zadanej wartości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJE46 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Aha dzięki, spróbuję kolejną stację diagnostyczną. Próbowałem sam regulować po uszkodzeniu czujnika - zanim byłem na naprawie (bez tego nie dało się jeździć - świeciłem sobie pod nogi -.- ) - ale z palca w garażu to ciężko się "wstrzelić". Jak mi naprawiali połączenia przy czujniku to niby ustawili wysokość (mają na miejscu stację diagnostyczną) ale jak pisałem co chwila mi ktoś "mryga". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.