DWR03250 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Witam ponownie. nie moge dojsc co jest przyczyna drgan kierownicy ale tylko i wylacznie podczas hamowania. wymienilem tarcze razem z klockami, oby dwa wahacze koncowki drazkow i juz nie mam pomyslow co moze byc zastanawialem sie jeszcze nad zaciskami hamulcow bo ostatnio jak stala beemka na lewarku to przekrecilem tarcza i w jednym caly czas tym samym miejscu ma takie delikatne przytarcie tylko teraz pytanie czy to moze byc przyczyna tych drgan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 sprawdź zaciski, to też może być przyczyną. przejedź się i sprawdź czy są gorące Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 sprawdze to a podczas normalnego uzytkowanie zaciski nie nagrzeje sie? pytam bo w sumie nie wiem wydaje mi sie ze jednak podczas hamowania tarcie jest na tyle mocne ze zacisk rowniez na bierze temperatury ale nigdy nie sprawdzalem wiec w sumie mylic sie moge ale jutro sprawdze i bedzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 tak, ale jak któryś zacisk jest zapieczony to nawet felga będzie gorąca, bardziej niż pozostałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Tak jak Grzechu mówi. po 20 km prawe koło miałemdużo cieplejsze od lewego. Winien był zapieczony tłoczek prawego zacisku. Kupujesz zestaw naprawczy uszczelniaczy (jest kilka rodzajów mocowań, także uważaj - koło 20 pln) smar miedziany, papier ścierny 800 i 1800-2000 i 4-ro pak żeby nie zaschło w gardle. Obejrzyj dokładnie gumy osłon tłoczka - u mnie było widać pęknięcia i zmurszenia. potem odpowietrzenie i po temacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a może jak zakładałeś tarcze to nie wyczyściłeś przylgni tarczy z piastą???? tak często jest że właśnie wtedy tarcza odstaje w jednym miejscu delikatnie i bicie jest..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Sprawdz to co Dyziu mowi bo faktycznie jest taka opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a może jak zakładałeś tarcze to nie wyczyściłeś przylgni tarczy z piastą???? tak często jest że właśnie wtedy tarcza odstaje w jednym miejscu delikatnie i bicie jest..... Dyziu a w tym przypadku co piszesz to nie było by bicia cały czas??? warto sprawdzić oczywiściebmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Jak powyższe metody nie poskutkują to warto sprawdzić w jakim stanie masz amorki na przodzie, to też może być przyczyną. W momencie hamowania docisk przodu do podłoża jest zwiększony, zaś zużyty amor nie dociska koła do podłoża, tylko przepuszcza, co może mieć wpływ na komfort jazdy i hamowania. U siebie przerabiałem też maglownicę, tyle, że w e39, ale zasada działania jest podobna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Siemka:D posypal mi sie wczoraj reczny wymienialem szczeki dzisiaj i doszedlem do wniosku ze jednak sciagne przednie kolo i rzuce okiem co jest grane i w prawym kole wewnetrzny klocek dociskal do tarczy ale sciagnelem zacisk przeczyscilem troche szczota druciana mocowanie zacisku i na razie jest good ale jak zakladalem nowe tarcze z klockami to ogolnie byl problem z zalozeniem zacisku na tarcze dosc ciezko wlazil niby wszystko zamawiane z katalogu wiec powinno byc git. zamowie ten zestaw naprawczy moze faktycznie pomoze. Pozdrowiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Ciezko wchodzily bo nowe tarcze i nowe klocki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 To czyli bylo to normalna obiawa. To dobrze bo juz myslalem ze kolejny blad sprzedajacego:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam temat drgań kierownicy podczas hamowania mozemy uznac za zamkniety:lol: problem byl jednak w zacisku hamulca a dokladnie tłoczka to on był przyczyna tego całego bałaganu. Dzieki za przydatne wskazówki:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek422 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 i co ci dokłanie pomogło w tej usterce przeczyszczenie zacisku czy zestaw naprawczy tłoczka pomógł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Na szczęście u mnie obeszło się bez zestawu naprawczego wystarczyło dość dokładnie i delikatnie przeczyścić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek422 Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 bo u mnie tez kierownica drży jak hamuje wiec bede musiał zrobic podobny zabieg jaki ty zrobiłes Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DWR03250 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Warto własnie zacząć od tego bo ja wymieniłem chyba wszystko co mozna było a okazało sie ze drgania dalej były do czasu przeczyszczenia. Powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 18 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Witam! Podłacze sie do tematu bo od dłuzszego czasu bije mi kierownica przy hamowaniu. Wymieniłem już tarcze+klocki, sworznie, tuleje wahaczy przednich, wywarzałem koła, podmieniałem koła i ciągle bez zmian. Nie mam luzów z przodu w zawieszeniu, jak pokrece kolami to lozyska pracuja cicho i nie czuc wibracji na sprezynie. Czytałem sporo o łożyskach które nie szumią ale dają wibracje (bicie), natomiast nie mam pomysłu jak to zweryfikowac... Objaw jest taki, że jak hamuje do 40-50 km/h jest ok. natomiast im szybciej jade i hamuje tym bardziej bije kierownica. Zwroce jutro uwage na tloczki, ale mysle ze to nie jest przyczyna bo przy wymianie tarcz wciskalem tloki bez problemow. pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetracer! Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Problem rozwiązany. Zdjąłem wszystkie 4 tarcze i przeleciałem piasty pilnikiem (bez przesady oczywiście). Przeczyściłem powierzchnie styku z piastą na tarczach. Złożyłem "na sucho" i jest ok. zero bicia kierownicy i pulsowania pedału hamulca. Dodam że przed tym przy wymianie i po wymianie tarcz czyściłem wszystko szczotką drucianą na wiertarce ale jak widać nie dało rady :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.