tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Drodzy forumowicze. Parę dni temu dostałem dzwona w lusterko lewe, szybko na necie znalazłem drugie, zamówiłem i dopiero po montażu okazało się, że pochodzi ono z Anglika. Jest bardziej pochylone do kabiny jak nasze prawe i ma ograniczoną możliwość regulacji. Gość, który sprzedawał powiedział, że na pewno pochodzi z EU, teraz nie odbiera telefonu. Ale za tak małą kasę awantury nie będę robił, więc wczoraj medytując zastanawiałem się nad przekładką. W moim lusterku ostała się rozeta, trójkąt, która mocowana jest do drzwi, ucierpiała tylko zewn cześć lusterka. I problem tkwi tylko w niej tzn w tej rozecie, jest inaczej wyprofilowana, lusterko natomiast niczym nie różni się od EU. Więc teraz moje pytanie, czy można przełożyć całe lusterko z Angola do rozety z EU, czy nie warto inwestować czasupytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beaver79 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 dałoby radę podejrzewam, mocowania obudowy powinny być te same, tylko ustawienia skrajne silników prawdopodobnie się różnią, i/lub długości wodzików. jak flaki z ori są całe to przekładaj - nic nie koszuje a nie będziesz musiał kupować trzeciego lustra zew. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Rozeta i bebechy z mojego przeżyły, poległa obudowa zewn., szkło i maskownica. Dzięki beaver79, jutro po pracy będzie robota. Jak się uda dam znać, tak na przyszlość, może komuś się uda. Za dobre chęci masz u mnie browarahappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 a proszę BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [E46] Prosta przeróbka lusterek angielskich na europejskie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 10 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Ja przerabialem poliftowe w e34 , Tomasso masz racje blokada otwartego lusterka jest tak zrobiona , ze otwiera sie ono pod innym katem , ja wywiercilem drugi otwor mialem dwie blokady i mechanizm pozostawilem nie naruszony, Na poczatku przelamywalem blokade , ale podczas jazdy ped powietrza skladal mi do orginalnej pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Oglądałem i porównywałem, troszkę poszperałem na polskich i zagranicznych forach, nie wiele tego jest, ale podobno przełożenie samej rozety, trójkąta, który mocowany jest do drzwi i wrzucenie reszty z nowego lustra ang. rozwiązuje problem. Jeśli nie, to trudno, trzeba będzie jeszcze raz zainwestować kasiorę i czas. Warto jednak popróbować, w końcu co mam do stracenia. A propos, wg powyższysz linków trzeba nawiercać otwór. Otóż porównywałem lusterka różnych aut i w BMW rozwiązali ten problem innym kształtem trójkąta, ford np zastosował technologię otworów, jak w powyższych linkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 ale podczas jazdy ped powietrza skladal mi do orginalnej pozycji. I jak rozwiązałeś ten problem, bo jak na razie to nie mam czasu wziąć się za to, może dopiero w w weekend:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jareknes Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 nawiercilem drugi otworek pod spodem zeby blokada sie zatrzaskiwala w innej pozycji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Bez problemu na swoje lusterko przełożysz obudowę z anglika i wszystko będzie ok Kiedyś też gość mi urwał lewe lusterko, poskładałem z dwóch jedno i wszystko działało jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam ponownie. Jestem właśnie po bitwie z przekładką lusterek. Niestety klops. Zewnętrzna część lusterka, ta lakierowana pasuje, szkło pasuje, silniczek pasuje, natomiast trójkąt wraz z zewn. częścią, tą nie lakierowaną jest niestety nie przekładalny. Sprężyna jest zaprasowana tuleją, jest rozłożenie zajęło mi trochę czasu. Niestety po złożeniu i ponownym zagięciu tulei lusterko nie jest już stabilne i sprężyna nie trzyma już go tak mocno w swoim miejscu. Na próbę użyłem sprężarki, ciśnienie 10 bar, z odległości ok. 50 cm złożyło się jak pudełko kartonowe w prasie, gdzie prawe nawet nie drgnęło.No cóż, lustro a Anglika zostało na części, szukam właśnie następnego, tym razem "naszego"europejczyka:| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.