Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy forumowicze. Parę dni temu dostałem dzwona w lusterko lewe, szybko na necie znalazłem drugie, zamówiłem i dopiero po montażu okazało się, że pochodzi ono z Anglika. Jest bardziej pochylone do kabiny jak nasze prawe i ma ograniczoną możliwość regulacji. Gość, który sprzedawał powiedział, że na pewno pochodzi z EU, teraz nie odbiera telefonu. Ale za tak małą kasę awantury nie będę robił, więc wczoraj medytując zastanawiałem się nad przekładką. W moim lusterku ostała się rozeta, trójkąt, która mocowana jest do drzwi, ucierpiała tylko zewn cześć lusterka. I problem tkwi tylko w niej tzn w tej rozecie, jest inaczej wyprofilowana, lusterko natomiast niczym nie różni się od EU. Więc teraz moje pytanie, czy można przełożyć całe lusterko z Angola do rozety z EU, czy nie warto inwestować czasupytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dałoby radę podejrzewam, mocowania obudowy powinny być te same, tylko ustawienia skrajne silników prawdopodobnie się różnią, i/lub długości wodzików.

jak flaki z ori są całe to przekładaj - nic nie koszuje a nie będziesz musiał kupować trzeciego lustra zew. :)

  • Lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozeta i bebechy z mojego przeżyły, poległa obudowa zewn., szkło i maskownica. Dzięki beaver79, jutro po pracy będzie robota. Jak się uda dam znać, tak na przyszlość, może komuś się uda. Za dobre chęci masz u mnie browarahappy_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przerabialem poliftowe w e34 , Tomasso masz racje blokada otwartego lusterka jest tak zrobiona , ze otwiera sie ono pod innym katem , ja wywiercilem drugi otwor mialem dwie blokady i mechanizm pozostawilem nie naruszony, Na poczatku przelamywalem blokade , ale podczas jazdy ped powietrza skladal mi do orginalnej pozycji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem i porównywałem, troszkę poszperałem na polskich i zagranicznych forach, nie wiele tego jest, ale podobno przełożenie samej rozety, trójkąta, który mocowany jest do drzwi i wrzucenie reszty z nowego lustra ang. rozwiązuje problem. Jeśli nie, to trudno, trzeba będzie jeszcze raz zainwestować kasiorę i czas. Warto jednak popróbować, w końcu co mam do stracenia. A propos, wg powyższysz linków trzeba nawiercać otwór. Otóż porównywałem lusterka różnych aut i w BMW rozwiązali ten problem innym kształtem trójkąta, ford np zastosował technologię otworów, jak w powyższych linkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Jestem właśnie po bitwie z przekładką lusterek. Niestety klops. Zewnętrzna część lusterka, ta lakierowana pasuje, szkło pasuje, silniczek pasuje, natomiast trójkąt wraz z zewn. częścią, tą nie lakierowaną jest niestety nie przekładalny. Sprężyna jest zaprasowana tuleją, jest rozłożenie zajęło mi trochę czasu. Niestety po złożeniu i ponownym zagięciu tulei lusterko nie jest już stabilne i sprężyna nie trzyma już go tak mocno w swoim miejscu. Na próbę użyłem sprężarki, ciśnienie 10 bar, z odległości ok. 50 cm złożyło się jak pudełko kartonowe w prasie, gdzie prawe nawet nie drgnęło.No cóż, lustro a Anglika zostało na części, szukam właśnie następnego, tym razem "naszego"europejczyka:|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...