arbuz229 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Cześć kolego mam dziwny problem z autem stało się to w sumie nagle przestał pracować na 5 cylinder wymieniłem cewke świece a 5 cylinder dalej nie chodzi co może być przyczyną dodam że jak nie pracuje na 5 cylinder to słychać jak strzela z wydechu gdy schodzi z obrotów odłączyłem klepy na 3 godziny podłączyłem auto fajnie jeździło po około 10km gdy silnik nagrzany znowu nie pracuje na 1 gar też 5 po pracy odpalam auto i zimne chodzi ok ale jak się nagrzało znowu to samo??? co może być tego przyczyną i jest to odczuwaln tylko na wolnych obrotach jak sie wkręci to niema problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 sprawdź może ciśnienie na cylindrach na początek,żeby to wyeliminować(lub nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 w sobote się tym zajme miernik już mam kurcze te auto tak kuleje a sonda lambda mogła by być przyczyną tak kiepskiej pracy?? dziwne żę auto czasami chodzi ok i za chwile zacznie kuleć na ten cylinder i to tylko na wolnych obrotach jak dodam gazu około 1000obr to nie ma już aż tego jak puszczam auto na biegu czyli hamuje silnikiem słychać z wydechu strzały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) a generalnie jakie są objawy wypalonych zaworów zczytałem błędy i miałem wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach oraz błąd sondy lambda bank 1 Edytowane 7 Lutego 2013 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dzisiaj piełem starą sonde i jest o niebo lepiej czyli sonda siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 sonda nie jest winna wypadania zapłonów,a pokaż ten błąd sondy,bo ja stawiam,że jest sprawna,a jej błąd,to po prostu wina wypadania zapłonów(wyłapuje za "bogate"spaliny) bo nie uwierze,że podaje takie wartości,że DME zalewa świece,chociaż........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 8 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Nie wydaje mi się , aby sonda miała wpływ na jeden czt dwa cylindry, myślę, że kulały by wszystkie. Moim zdaniem, to trzeba byłoby sprawdzić głowicę pod kątem szczelności, zaworów czyli kompleksowo, ewentualnie jest to wina wtrysku-ale to tylko hipoteza, którą w tym wypadku warto wziąć pod uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 (edytowane) jestem po pomierze ciśnienia na 6 cylindrach wszędzie mi pokazało po + - 9 na rozgrzanym silniku lecz dowiedziałem się zę trzeba to wykonać na na maxa otwartej przepustnicy a ja miałem zamkniętą słszałem że ponoć przez to jest mniejsze Edytowane 9 Lutego 2013 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Kompresja na poziomie 9 to trochę za mało jak na BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 a możliwe jest to że mam niską przez to że robiłem pomiar na zamkniętej przepustnicy ?? ponoć powinno być na maxymalnie otwartej a gdzieś czytałęm że w 328 ponoć 10,2 ma być fabrycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Zamknięta przepustnica powoduje zaniżenie wyniku badania. Prawidłowo powinno się sprawdzić kompresję przy temp. silnika ok.70 st. C i w pełni otwartej przepustnicy. Sam mam silnik 528 i u mnie kompresja jest blisko 13 przy przebiegu blisko 300 tys.km, więc 10,2 jak piszesz-nie wiem skąd są te danepytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 13 ale przy otwartej czy zamkniętej? otwarcie przepustnicy dużo mniejsze ciśnienie pkarze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 więc 10,2 jak piszesz-nie wiem skąd są te dane tomasso,bez urazy,ale,w innym poście piszesz,że piszczenie odmy świadczy o dobrym sprężaniu,tutaj też zadajesz dziwne pytania,jeśli nie jesteś czegoś pewien,sprawdź,nie wprowadzaj w błąd,a w odpowiedzi na twoje pytanie-te dane są i w Autodacie,i w TolerancDacie,innych nie chciało mi się uruchamiać, [ATTACH=CONFIG]24063[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]24064[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Spoko, ja do danych fabrycznych nie wnikam, zawsze badam to z autopsji. W błąd nikogo nie wprowadzam, wcale nie określiłem, że dobra odma to piszczenie czy szum z silnika, tylko zasugerowałem, a to jest różnica-zależy jak kto to rozumuje. Propos sprężania 9 to za mało, więc skąd jest te 10 fabryczne, skoro większości użytkownikom pokazuje na poziome 12 z groszami, może fabryka ma swoje metody badania kompresji, stąd te sprzeczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Reasumując kompresja, a stopień sprężania to dwie różne rzeczy, stąd też nasze nieporozumienia. Ale to forum nie jest do kłótni, tylko do pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 no dobra,ale to jest właśnie ciśnienie sprężania,które wynosi wg Autodaty 10-11,ale masz racje Ale to forum nie jest do kłótni chociaż ja mam cały czas pokojowe nastawienie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Ja też, więc basta. Fakt, stopień sprężania i tu masz rację fabryka podaje 1:10,20, natomiast badanie w silniku przyrządami pokazuje ok.13 bar, stąd wyszło to nieporozumienie:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 co do odmy to odma jak jest zużyta to świszczy po odkręceniu wlewu oleju miałem tak po wymianie odmy nie ma tego problemu a powie mi ktoś co do zamkniętej przepustnicy a wynikowi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 co do odmy to odma jak jest zużyta to świszczy po odkręceniu wlewu oleju miałem tak po wymianie odmy nie ma tego problemu a powie mi ktoś co do zamkniętej przepustnicy a wynikowi?? przed wymianą odmy nic mi nie swiszczało -wymieniłem ją jakies 3 miesiace temu a dzisiaj własnie dolewałem olej i trąbiło mi coę -wiec jak myślisz o tym nowa odma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 masz nowe czy stare węże od odmy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 funkiel nówka nie czochrane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 9 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 arbuz229 podjedź w wolnej chwili to pogrzebiemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 9 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2013 Spoko grzesiek wpadne w jakiś dzień a nie wiecie jaka jest różnica w pomiarze przy otwartej a zamkniętej przepustnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 10 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 I jak wie ktoś może czy jest różnica odczuwalna gdy robimy pomiar na otwartej przepustnicy?? 9 bar też wydaje mi się słabym wynikiem dziwi mnie to że auto naprawde ma bardzo mały apetyt na olej nie kopci na niebiesko ani na czarno nie śmierdzi olejem z wydechu to dlaczego taki wynik ?? zawory nawet jak lecą to raczej nie wszystkie na raz hmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 11 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 (edytowane) dzisiaj jestem po pomiarach na wszystkich cylindrach w miare równo około 9 największa różnica 0.3 bara między cylindrami zrobiłem prube olejową i ciśnienei wzrosło tylko o 0,5 bar z tego co wiem to jeśłi wzrośnie o 2-3 bary to znaczy że dół silnika jest padaka teraz zastanawiam się czy winy nie będzie rozrząd niewiem luźny łańcuszek między wałkami zastanawia mnie to bo auto nieraz załąpie i idzie tak jak ma iść 2,8 a czasami strasznie muli jak 1,8 oczywiscie gdy pracował na wszystkie gary mam błąd który pokazuje mi coś wałku ssącym vanos 103 gdzieś na forum ktoś powiedział żę wałek ssacy ucieka mi o 7 minut czyli prawie o ząbek moze to być przyczyną niskiego ciśnieniea bo wtedy występuje niewłaściwa kolejność napełniania?? może rozrząd przeskoczył moze jest luźny Edytowane 11 Lutego 2013 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.