Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć kolego mam dziwny problem z autem stało się to w sumie nagle przestał pracować na 5 cylinder wymieniłem cewke świece a 5 cylinder dalej nie chodzi co może być przyczyną dodam że jak nie pracuje na 5 cylinder to słychać jak strzela z wydechu gdy schodzi z obrotów

odłączyłem klepy na 3 godziny podłączyłem auto fajnie jeździło po około 10km gdy silnik nagrzany znowu nie pracuje na 1 gar też 5 po pracy odpalam auto i zimne chodzi ok ale jak się nagrzało znowu to samo??? co może być tego przyczyną i jest to odczuwaln tylko na wolnych obrotach jak sie wkręci to niema problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sobote się tym zajme miernik już mam kurcze te auto tak kuleje a sonda lambda mogła by być przyczyną tak kiepskiej pracy?? dziwne żę auto czasami chodzi ok i za chwile zacznie kuleć na ten cylinder i to tylko na wolnych obrotach jak dodam gazu około 1000obr to nie ma już aż tego jak puszczam auto na biegu czyli hamuje silnikiem słychać z wydechu strzały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73

sonda nie jest winna wypadania zapłonów,a pokaż ten błąd sondy,bo ja stawiam,że jest sprawna,a jej błąd,to po prostu wina wypadania zapłonów(wyłapuje za "bogate"spaliny)

bo nie uwierze,że podaje takie wartości,że DME zalewa świece,chociaż........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi się , aby sonda miała wpływ na jeden czt dwa cylindry, myślę, że kulały by wszystkie. Moim zdaniem, to trzeba byłoby sprawdzić głowicę pod kątem szczelności, zaworów czyli kompleksowo, ewentualnie jest to wina wtrysku-ale to tylko hipoteza, którą w tym wypadku warto wziąć pod uwagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po pomierze ciśnienia na 6 cylindrach wszędzie mi pokazało po + - 9 na rozgrzanym silniku lecz dowiedziałem się zę trzeba to wykonać na na maxa otwartej przepustnicy a ja miałem zamkniętą słszałem że ponoć przez to jest mniejsze

Edytowane przez arbuz229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknięta przepustnica powoduje zaniżenie wyniku badania. Prawidłowo powinno się sprawdzić kompresję przy temp. silnika ok.70 st. C i w pełni otwartej przepustnicy. Sam mam silnik 528 i u mnie kompresja jest blisko 13 przy przebiegu blisko 300 tys.km, więc 10,2 jak piszesz-nie wiem skąd są te danepytanie_bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dirty.73
więc 10,2 jak piszesz-nie wiem skąd są te dane

tomasso,bez urazy,ale,w innym poście piszesz,że piszczenie odmy świadczy o dobrym sprężaniu,tutaj też zadajesz dziwne pytania,jeśli nie jesteś czegoś pewien,sprawdź,nie wprowadzaj w błąd,a w odpowiedzi na twoje pytanie-te dane są i w Autodacie,i w TolerancDacie,innych nie chciało mi się uruchamiać,

[ATTACH=CONFIG]24063[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]24064[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, ja do danych fabrycznych nie wnikam, zawsze badam to z autopsji. W błąd nikogo nie wprowadzam, wcale nie określiłem, że dobra odma to piszczenie czy szum z silnika, tylko zasugerowałem, a to jest różnica-zależy jak kto to rozumuje. Propos sprężania 9 to za mało, więc skąd jest te 10 fabryczne, skoro większości użytkownikom pokazuje na poziome 12 z groszami, może fabryka ma swoje metody badania kompresji, stąd te sprzeczności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do odmy to odma jak jest zużyta to świszczy po odkręceniu wlewu oleju miałem tak po wymianie odmy nie ma tego problemu a powie mi ktoś co do zamkniętej przepustnicy a wynikowi??

przed wymianą odmy nic mi nie swiszczało -wymieniłem ją jakies 3 miesiace temu a dzisiaj własnie dolewałem olej i trąbiło mi coę -wiec jak myślisz o tym nowa odma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak wie ktoś może czy jest różnica odczuwalna gdy robimy pomiar na otwartej przepustnicy?? 9 bar też wydaje mi się słabym wynikiem dziwi mnie to że auto naprawde ma bardzo mały apetyt na olej nie kopci na niebiesko ani na czarno nie śmierdzi olejem z wydechu to dlaczego taki wynik ?? zawory nawet jak lecą to raczej nie wszystkie na raz hmm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj jestem po pomiarach na wszystkich cylindrach w miare równo około 9 największa różnica 0.3 bara między cylindrami zrobiłem prube olejową i ciśnienei wzrosło tylko o 0,5 bar z tego co wiem to jeśłi wzrośnie o 2-3 bary to znaczy że dół silnika jest padaka teraz zastanawiam się czy winy nie będzie rozrząd niewiem luźny łańcuszek między wałkami zastanawia mnie to bo auto nieraz załąpie i idzie tak jak ma iść 2,8 a czasami strasznie muli jak 1,8 oczywiscie gdy pracował na wszystkie gary mam błąd który pokazuje mi coś wałku ssącym vanos 103 gdzieś na forum ktoś powiedział żę wałek ssacy ucieka mi o 7 minut czyli prawie o ząbek moze to być przyczyną niskiego ciśnieniea bo wtedy występuje niewłaściwa kolejność napełniania?? może rozrząd przeskoczył moze jest luźny

Edytowane przez arbuz229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...