Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam okazje o ile mozna to tak nazwac kupic m5 z uszkodzonym silnikiem zatarl sie na 5 cylindrze panewka na wale bynajmniej tak podaje sprzedajacy cena jest mysle okazyjna (anglik) tylko mam pytanie bo niewiem jakie wiaza sie z tym koszty on mowi ze ma nowy wal itp ale ja sie boje ze moze byc grubsza sprawa i niewiem na kjakie koszty mam sie ewentualnie szykowac moze zna ktos ten silnik i jakie usterki bo wiedze,ze te silniki moze nie dosc czesto ale sie zacieraja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Jeżeli to anglik i z uszkodzonym silnikiem to sprawdź ilu miał właścicieli poprosić o rejestracji i sprawdź na stronie jaką ma historię MOT [Historia przeglądu]

Ktoś kogo stać na M5 w UK to korzysta z Serwisu BMW co widać w "MOT Histori" Dba o oryginalną historię Book BMW

Często jest tak że auto oblewa test MOT w [Emisja CO2] zmienia właściciela oraz servis na prywatnego i nagle CO2 jest kompletnie inne zakłamane i nie mieści się w fabrycznych ramach ale zdaje test!

Ktoś kto pisze że uszkodzony silnik M5 czy inne auto to na pewno był już faszerowany jakąś chemia i tarty na umiar! Aż w końcu padł całkiem :drool: sieczka, tu są po prostu idioci w tych prywatnych warsztatach i kombinują tak aby tylko zarobić ... Tu nawet strach kopić używane podzespoły po sprzedają po prostu zjechane i zużyte podzespoły

To niebezpieczna zabawa.

Jak ktoś chce się bawić w takie rzeczy to wystarczy rejestracja sprawdzić historię MOT często to wyjaśnia wiele rzeczy. I daje obraz przybliżony co i gdzie było robione.

Dla zainteresowanych Historia zawiera:

- Emisja spalin CO2 % Vol -Na biegu jałowym [Natural Idle Test] i przy obrotach 2500-3000 [Fast Idle Test]

- Emisja HC ppm Vol

- Lambda

Gdzie robiony

Właściciele

Co zostało zmienione

Dlaczego oblał test

Dane samochodu i właściciela

Baza o-line Historii MOT istnieje i jest tworzona jak się nie mylę od 2002r

Polecam z uszkodzoną karoserią uszkodzonym podwoziem i uszkodzonymi podzespołami...

Nie opłaca się po wypadkowych bo są rejestrowane i kwalifikowane uszkodzenia co i tak można potem sprawdzić po rejestracji i ludzie nie chętnie kupują takie pojazdy bo ubezpieczenie jest wysokie.

Są wyjątki ale nie łatwo bo wiele osób szuka takich okazji...

Edytowane przez CrisELdi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...