DWR03250 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam posiadam e36 325 coupe 192km i planuje remont tylnego zawieszenia wiec myslalem nad wymiana mostu ktory jest sprawny tylko nie odpowiada mi jego przelozenie a konkretnie jadac sobie spokojnie 100km/h silnik pracuje na 3000obr. Co wydaje mi sie ze chyba te obroty sa nieco wysokie w stosunku do predkosci. Efekt przy starcie jest naprawde super ale jestem kierowca ktory duzo jezdzi w trasie wiec taka jazda na wysokich obrotach jest denerwujaca. Nie oczekuje mniejszego spalania tylko mniejszych obrotow co jednoczesnie oznacza zmniejszenie halas w aucie. Jak ktos sie orientuje jaki posiadam most i ewentualnie na jaki moglbym wymienic dla poprawienie efektu bylbym wdzieczny. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jaki masz most to ty powinieneś wiedzieć, na moście jest tabliczka i trzeba odczytać, mógł być już zmieniany itp można w teori napisać że powinieneś mieć np. 4.15 ale wyprodukowany w austri a w niemczech np 3.84 więc nie ma to sensu. wejdź pod auto i zobacz jak będzie np 4.15 albo więcej to szukaj coś ok 3,8 to wtedy Vmax wzrośnie a przyspieszenie spadnie i większa prędkość przy przy tych samych obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...