Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko, po założeniu dystansów 2,5cm tylko z tyłu, zauważyłem, że teraz po wejściu szybszym w zakręt tył inaczej się zachowuje dziwnie tzn. jest takie uczucie jak by już auto bokiem szło (tylko więcej gazu dodać i już by driftem szło) ostatni raz takie uczucie miałem jak prawie na kapciu z tyłu wpadałem w zakręt

czy to jest normalne?, czy szukać co jest powodem tego, bo już myślałem o tylnych amorach, ale na przeglądzie były jeszcze dobre:-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale to przecież oczywiste że tak się będzie działo. Rozstaw kół wynosi około 1740mm a BMW podaje że różnica w szerokości opon i offsetu felg nie powinna przekraczać +/- 1,5% od tej wartości, a Ty zmieniłeś ją o prawie 3%. Dodatkowo Ty zmieniłeś szerokość tylko jednej osi. Fajnie się jedzie na wprost ale w zakrętach już jest mało śmiesznie...

Teraz rzeby nie było tak śmiesznie trzeba ustawić dobrze zbierzność i powinno być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprawdo podobnie winaowajcą są tylne amorki, a w szczegulnosci lewy na stacji po testacch amorków tylny lewy wygląda nie ciekawie i prawy ma 68%, a lewy 48%, więc również jedna z przyczyn leży w tylnich amorkach, tylko teraz muszę pomyśleć co założyć na tył co by to pojeździło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...