dudek29 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 od ok 3 tyg mam problem z falowaniem obrotów na gazie. Na paliwie raczej jest OK zdarza się sporadycznie lecz na gazie obroty falując od 600 - 900. Pojechałem go gazownika i powiedział, że mam za duże założone wtryski (35-40 ps na gar) z tego co rozmawiałem z osobą, która zakładała powiedziała, że są bardzo dobre i będą pasować. Auto to BMW E46 325 COUPE z 03r GAZ: -STAG 300 -CZUJNIK CIŚNIENIA: AC -WTRYSKIWACZ: HAMA -ZAWÓR ODCINAJĄCY: VALTEK -REDUKTOR/PAROWNIK: AC GOLD -WIELOZAWÓR: TOMAETTO Jeżeli przekręciłem nazwy to przepraszam spisuję z kartki. Gaz założony w czerwcu 2012 roku zrobione na gazie 23 tys km Miał wyczyścić przepustkę czy jakoś tak ale powiedział, że jest ok. I teraz jestem w kropce czy te falowanie może być od tych wtrysków, które niby są za mocne wsadzone (35-40) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 hehe ja bym zmienił na początek gazownika :4: skoro wcześniej było ok ,ja mam w swoim 2,2 m54 wtryski hana zielone to jeszcze większe niz twoje bo na 40-60 a koni mam 20mniej niż ty a wszystko chodzi idealnie polecam na początek sprawdzić dokładnie dolot czy gumy nie mają pęknięć i poczyścić przepustnicę :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Polecam zmienić gazownika jeśli masz wtryski hana to masz jedne z najlepszych.Wystarczy dobrze wszystko zestroić w czasie jazdy najlepiej. Jak coś to mam jednego gazownika w Jaworze,który robi dobrze i zna się na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probin Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 ...jeśli masz wtryski hana to masz jedne z najlepszych... Podobno to już nie aktualne, idą na ilość i jak kupujesz nowe to każdy z innej parafii (czytaj: inne dawkowanie) i się lipa robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja śmigam akurat na czerwonych waldkach i jestem zadowolony komplet naprawczy do 6 szt. kosztuje 70zł i co 50tyś można wymienić samemu tak samo jak zestaw naprawczy reduktora ok 60zł bo gumy twardnieją i syf się zbiera w środku,potem tylko pojechać na kalibracje i ustawienia.Jak zaczną znów głośno chodzić waltki to oznaka,że znów czas na komplet naprawczy...Oczywiście zawsze pamiętajmy aby filtry lpg wymienić co 10tyś max 15tyś roboty samemu tyle,że piwa nie zdąży się wypić a koszt filterków 15 zł za dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek29 Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Auto po pełnej regulacji działa już poprawnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 16 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Mam nadzieję,że regulację robili również w czasie jazdy ? tak powinna ona fachowo zrobiona być : ty kierujesz a gościu podłącza kompa wsiada jako pasażer i jeździ z tobą. Jeśli tak masz zrobione to na pewno dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.