beton6665 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Witam, Mam problem. Wczoraj jechałem moją 330d (184km) i podczas wyprzedzania straciła moc. jadąc dalej raz chodziła normalnie a raz ledwo przyśpieszała. Następnie zaczęła szarpać zaświeciła się kontrolka świec żarowych DDE. Dojechałem do domu rano poszedłem zobaczyć co się stało. Po przekręceniu na zapłon (nie odpalona) spod maski było słychać dziwne delikatne stukanie. Spróbowałem odpalić, zapaliła od razu i zgasła.Chcąc ponownie odpalić już nie odpala. Myślę że paliwo nie dochodzi. Na początek wymienię filtr paliwa ale boję się że może to być pompa CR. Muszę jeszcze ją dociągnąć na komputer na diagnozę. Dodam że przebieg 290 tyś i jakoś 3 miesiące temu jak byłem na komputerze to mówili że wtryski jak na przebieg ok (wszystkie mają parametry na + jedynie ostatni lekko na - ale w normie) Paliwo leję zawsze na Stacjach paliw a w tej chwili w zbiorniku znajduje się V-power z shella (może ruszył cały syf i zapchał filtr???) Z góry dziękuję za rady i odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 rada jest tylko jedna, na komputer odczytać błędy i będziesz miał czarno na białym co jest przyczyną i co trzeba wymienić, inaczej możesz tylko gdybać co może być nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 to podłącz jeszcze raz kompa bo nie potrzebnie wymienisz pełno części a to wywalona kasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Podepnij się na kompa, jak wyżej, wymiana filtra paliwa na nowy na pewno nie zaszkodzi. Z doświadczenia powiem, iż paliwa typu 98, Power czy V-Power nie są dobre na czysto, trzeba je mieszać ze zwykłym paliwem. Ewentualność to padnięty sterownik świec żarowych, często padają w BMW Edytowane 2 Lutego 2013 przez tomasso12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beton6665 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Dzięki za zainteresowanie tematem. Wymieniłem filtr paliwa ale to nie on był winowajcą. Prawdopodobnie wysiadła progowa pompa paliwa ponieważ po odpowietrzeniu zgasła kontrolka DDE a auto raz odpala a raz nie. Siedząc w kanale mój ojciec zauważył że pompa bardzo nie równo chodzi (z oporem) a gdy nie chce odpalić to nie chodzi wogóle. Jak kupię pompę to dam znać czy jest ok ale na 80% to ona jest winowajcą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Obyś miał rację, życzę powodzenia i oby problem nie powrócił.happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 z czego to bmw robi te pompy chyba z odpadków.chyba w żadnej innej marce częsciej to nie siada niż w bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Pompy z Chin, wszystkie koncerny dla oszczędności wybierają po taniości, a efekty mamy widoczne w życiu codziennym..., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 zamienniki to ja rozumiem że siadają ale ja mówie nawet o e36 bo sam miałem przygode z pompą a przeciez oryginalna była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Taki to już problem, chociażby paliwa. Jak byłem w 2012 roku w Niemczech i zatankowałem PB95 to auto aż rwało, w Polsce na PB98 zachowuje się, jakby podpiął przyczepę z żaglem. Więc samo mówi za siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darioital Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Silnik pompy paliwa bmw,opel,land-rover oryginalna pierburg Kolmot Auto Elektronika najlepsza pompa na rynku sam na takiej jeżdzę min ćiś 5 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Najlepsza pompa nie podoła gó....mu paliwu... w proporcji 70% paliwo, 30% kombinacje jak tu dobrze zarobić. Najlepszym sposobem jest H2O. Wynik u mnie, zamarznięte paliwo PB przy -19 st. C. Więc samo mówi za siebie. Jeździmy na drogim gó....niehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Jak to Liroy spiewal - "to wlasni nasza Polska, Polska rzecz pospolita". Jak dla mnie qrwa i zlodziej na zlodzieju :help: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 I święta prawda, jeden drugiego pogania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian330 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 odnosnie paliwa to moge sie wypowiedziec jezdze busem i jak tankuje w holandii jak zjade z promu w amsterdamie to ropy wystarcza do pl a jezeli tankuje w pl to na poczatku holandii musze dotankowac czyli jakies 180km mniej robie na zbiorniku powiedzmy ze predkosci i ladunki takie same wiec macie a po 2 na zachodzie mamy paliwo z uk lub norwegii tzw ropa slodka a w pl mamy rope z rosji ktora nazywa sie ropa kwasna mozecie to sprawdzic i widac roznice we wszystkim ale dosyc o paliwach jak tam kolego naprawiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 A może najpierw podmień od kogoś taką pompę zamiast wywalać w ciemno kupę siana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 A może najpierw podmień od kogoś taką pompę zamiast wywalać w ciemno kupę siana progówke?inpa ładnie pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BASTARS Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 A widzisz, nie wiedziałem, no to jeszcze lepiej, zawsze najpierw komp, a nie zgadywać i wywalać siano :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beton6665 Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Dzisiaj doszła pompa i po problemie:) Temat do zamknięcia. A co do INPY to chyba zainwestuje w kabelek i poświecę trochę czasu na naukę programu, zawsze to zaoszczędzony czas i pieniądze na diagnostyce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.