Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



Adrian330

Rekomendowane odpowiedzi

Witam niewiem jaka jest przyczyna takiego luzu na drazku lata i drażni miałem wymienić cały mechanizm na uzywke ale jak okaże sie ze taki sam bedzie pomóżcie koledzy jaka cześć odpowiada za ten stan ile kosztuje i czy łatwo to wymienić powiem tak w innych samochodach jest sprezyna i ona odpowiada za brak luzu i za to ze drazek pracuje sztywno w BMW niestety jest rozwiazanie którego nie rozumiem i nieiwem jak to ugryźć był plan na short shiftera ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie jest to problem ślizgu, łożyska czy jak kto to zwał...Rozbierz wszystko od góry, wywal osłonkę plastikową, wyciągnij gałkę, osłonę lewarka, potem osłonę gumową. Masz wszystko na wierzchu. Jedyne co musisz zrobić to od dołu wypiąć lewarek, niestety potrzebny będzie Ci kanał lub gimnastyka pod autem. Wymieniasz plastikową tuleję, nie którzy zwą to łożyskiem i składasz po kolei. Najlepiej w czasie montażu wszystkich elementów użyć smaru grafitowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...