Bromba Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Słyszałam pogłoski,że co jakiś czas można przeczyścić vanosa i wtedy spada spalanie.Czy jest to prawdą? Czy ktoś już to praktykował? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 A te pogłoski które słyszałeś to mówiły czym czyścić tego vanosa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Ponoć ropownicą pod dużym ciśnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5oul Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Nic takiego nie słyszałem i raczej nie polecam tego robić. Lepiej przed wymianą oleju wlać płukankę do silnika i pozwolić jej wypłukać syfy z vanosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Ja też nie słyszałem o płukaniu vanosa. Podstawa to dobry olej w silniku, żadnych wynalazków typu pół syntetyk czy minerał. Dobry syntetyk, płukanka przed każdą wymianą - osobiście polecam płukankę Liqui Moly, sam ją stosuję. Przekręciłem już ponad 100 tys., olej wymieniam co 15 tys., na blacie mam udokumentowane 300 tys. i kłopotów nie mahappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Tomasso co do płukanki to nie ma się co bać i można zalać ? nie rozpuści jakiegoś syfu aby zaszkodziło dla silnika ? i jak to robić dokładnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Ja od x czasu serwisuję auto w jednym warsztacie. Jak tylko kupiłem Beatkę zrobiłem błąd. Od początku jeździła na full syntetyku, zalałem za namową paru gości pół syntetyk Castorl Magnatec 10W-40. Efekt, po 5 tys. zaczęły klekotać zawory. Podjechałem do warsztatu, który głównie serwisuje BMW, Audi i Mietki i zaproponowali mi płukankę silnika. Efekt, po pierwszym płukaniu coraz mniej przygrywało, po trzecim ucichło. I olej oczywiście Full syntetyk 5W-40. Oni zalewają płukankę do oleju, silnik pracuje na biegu jałowym przez ok. 20 minut, potem zlewają olej, przelewają go preparatem czyszczącym i zalewają nowy olej. Oni preferują produkty Liqui Moly, a ja mogę je polecić. Jestem zadowolonym klientem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Co leją po płukance Liqui Moly ? bo to mnie ciekawi...Co to za preparat do przelewania ? Powiadasz ucichły zawory...Ciekawe muszę spytać kumpla mechanika czy to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Jest to preparat Liqui Moly do przepłukiwania silnika po spuszczonym oleju. Nazwy niestety nie znam. Efekt mam na własnym przykładzie. Oleje i preparaty na szczęście są ori z Niemiec, nie są przelewane w Polsce, jak np Castrol u mnie w mieście. Castrol przelewany w rozlewni Lotosa. Ciekawe co tam leją, bo na pewno nie ori Castrola. Efekty sprawdziłem na silniku swojego auta. Nie polecam Castrola z Polski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 (edytowane) Ja również nie polecam castrola zdecydowanie wolę valvoline a co do preparatu to zamierzam użyć engine flush liqui moly przydałaby się nazwa tej płukanki jeszcze Bromba sorki,że pisze nie na temat ale wyczyścić to można silniczek krokowy wczoraj czyściłem syf był ojej bmw_1 tylko czy to możliwe że brudny krokowy np. zamula auto ? a czysty ożywia ? bo różnicy raczej nie czuję. Edytowane 2 Lutego 2013 przez Georgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Czyszczenie kroka na pewno nie zaszkodzi, ale jego działanie jest, albo go nie ma. Nie spotkałem się z zamulaniem auta przez sprawny zanieczyszczony silniczek krokowy:idea:, chyba, że padł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 To krokowy działa tylko na biegu jałowym ? czy cały czas ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Silniczek krokowy czyli nastawnik biegu jałowego ma za zadanie odpowiednie dozowanie ilości powietrza dla wolnych obrotów. Tylko zdaje mi się,że to trochę nie na temat!lolollolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Tak więc wracając do tematu to jak pisałem wyżej, dobry olej, nie zaszkodzi wymyć syf z silnika i cieszyć się jazdąbmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No to spróbuje ten engine flush wracając do tematu Bromba jak tak skrzynia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 3 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Jako,że jestem uparta i jak coś mnie ciekawi,to muszę wiedzieć co i jak,znalazłam coś takiego na necie.Może nie jest to o czyszczeniu ale o naprawie Beisan Systems - Procedures - Single Vanos Procedure czyli niesprawny vanos może mieć wpływ na spalanie Georgii,o skrzyni w temacie skrzyni :4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 3 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Bromba,to jest tourial wymiany uszczelnienia vanosa i nijak ma się do czyszczenia,przy niesprawnym vanosie masz słaby "dół",auto dostaje kopa po 3500 obr, a czy ma to wpłym na spalanie?wg procedur Beisana ma,jest mniejsze przy uszkodzonych uszczelniaczach:-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 jest mniejsze przy uszkodzonych uszczelniaczach znaczy jak nieszczelny to mniej pali? mądre to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 mądre to? pewnie tak,bo auto nie idzie na obroty od dołu,dopiero po tych magicznych 3,5 tyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 A więc mądre,nie depniesz poniżej 3,5 tysiąca to prawie jak uszkodzenie czujnika wałka i autko się nie zbiera a jak nie depniesz to nie spali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 5 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 To zaczynamy od punktu wyjścia, więc Bromba niech się określi, czy ciągnie poniżej 3,5 tys. np przy 70km/h na czwartym, czy nie. Jak nie Vanos out, jeśli tak to tylko profilaktykakuog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 u mnie z tym ok,ja tylko hipotetyzuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 No to jeden problem z głowy. Więc zapobiegawczo czyszczenie silnika ( płukanka), dobry olej, komplet filtrów i w drogę. Propos, nie warto szukać "chorób" w autku, bo czasem przypadkiem można natknąć się na poważny problem, a to dopiero jest problem. Wiem co myślicie, maślane masło, ale prawda taka jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.