Avascik Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Witam ! Bylem dzis w warsztacie na takim przegladzie by sie dowiedziec co z autem jest nie tak poniwaaz mam je dopiero od miesiaca... oczywiscie do wymiany ma tarcze klocki przod , lewy tyl guma stabilizatora to to tam norma. Po podlaczeniu pod komputer auto nie wykazalo zadnego bledu... Najbardziej ciekawi i jednoczesnie niepokoi mnie drobny wyciek ze skrzyni biegow jak to Panowie mechanicy powiedzieli na spolowieniu... i powiedzieli zebym z tym narazie jezdzil i podjechal do nich za 2 miesiace na kontrol. Prosilbym o jakies rady co i jak ile moglo by kosztowac zrobienie tego ? poniewaz troche obawiam sie jazdy z tym... Edytowane 31 Stycznia 2013 przez Avascik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 jeździj sobie spokojnie..... skoro powiedzieli mały wyciek to pewnie sprawdzili stan oleju... i chcą abyś podjechał za 2 miesiące na kolejne sprawdzenie, czy aby za wiele go nie ubywa..... ja bym to olał skoro jest to małe bo robota wyniesie kupe hajsu ........ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 dokładnei jak drobne pocenie to dupcyć to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Mhm dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Kolego napisałeś,że wymieniasz jedną gumę stabilizatora ? nie rób sobie jaj takie sprawy załatwiaj parami prawo-lewo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avascik Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 To to ja wiem, gdybys przeczytal to oni tak powiedzieli ze z jednej strony jest do wymiany a ze sie wymienia parami to normalka... Ale dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Dobra, a skąd masz ten wyciek, na łączeniu z silnikie, z wałem, czy przy wejściu na wajchę, bo nie określiłeś tegopytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 zakąłdam zę na łączeniu z silnikiem bo napisał to troche dziwnie cyt. na społowieniu wieć to raczej tak jak myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasso12 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 Na łączeniu z silnikiem, więc stawiam na uszczelniacz na wałku, częsta przyczyna. Co najwyżej na początku wzrośnie "zużycie" oleju w silniku, z czasem padnie, że pójdzie jak z kranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 Na łączeniu z silnikiem, więc stawiam na uszczelniacz na wałku, częsta przyczyna. Co najwyżej na początku wzrośnie "zużycie" oleju w silniku, z czasem padnie, że pójdzie jak z kranu. Potwierdzam uszczelniacz wału częsta przyczyna.Koszt uszczelniacza nie wielki ale roboty jest trochę... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.