Ruda.E30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 witam mam silnik m50b20 a licznik mam z 1,6 tak wiec nie chodzi mi dobrze obrotomierz (tak jak by mialam za wysokie obroty) a przy odcinie przekrca sie oraz ekonomizer nie dziala. wiec mam zmienic licznik czy wystarczy kosc kodujaca mienic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maltarn Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 znajomy przy swapie zmienił tylko kość kodującą i jest cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wystarczy kość. Co do ekonomizera, to coś pomieszane w kabelkach musi być, kostka nic do tego nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 sama kość, nie przy wszystkich swapach ekonomizer działa, wiem że w m52 i w s50 raczej nie , nie pamietam jak to jest w m50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 U mnie działa(m50). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 To czyli tylko kosc kodujaca wymienic ja mam jakies dwie jutro podam ich numery to powiecie mi ktora bedzie dobra pytanie_bmw:) no wlasnie ekonomizer zle podpiety?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 Wystarczy kość. Co do ekonomizera, to coś pomieszane w kabelkach musi być, kostka nic do tego nie ma . zgadza się co do ekonomizera to kablologia jestem w trakcie podpinania m52 do e30 i też mam problem z ekonomizerem, wszystkie pozostałe sygnały opanowane, ale w m50 nie powinno być problemu z jego podłączeniem, albo źle to zrobili , albo w ogóle nie podpieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 31 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2013 A ma ktoś na wierzchu kość kodującą i potrafi odczytać co to jest i kto to produkuje? Jak trzeźwo myślę to powinien tam być jaki eprom ale co i kto to nigdy tego w łapach nie miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 1 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 ale w m50 nie powinno być problemu z jego podłączeniem, albo źle to zrobili , albo w ogóle nie podpieli No to musze popatrzec bo pewnie zlozyli mi na sztuke.... ;/ a jak ma dzialac to niech dziala tak jak powinno a nie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 1 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2013 też miałem w e30 swap z 1,6 na 2,5 i ekonomizer mi nie działał ale nie płakałem z tego powodu serce mnie mniej bolało jak pedał cisłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 2 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2013 heheh no niby tak ja zalalam 10l i zrobilam 52km i rezerwa hahaha chyba cos jest nie tak:Dpytanie_bmwpytanie_bmw ale ekonomizer pokazuje chwilowe spalanie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 a wiec mam takie kosci o nr: 1385364 i 1377645 ktoras bedzie pasowac czy jak ja mam to patrzec??pytanie_bmwpytanie_bmwpytanie_bmw:cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czapla56 Opublikowano 6 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Według google obie są od 4cyl. W razie czego kostkę możesz w minutę wymienić i sprawdzić bez ściągania licznika. Wystarczy zdjąć tą osłonę między licznikiem, a kolumną kierownicy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 a czy takie beda dobre 1381683 lub 1380374 ??pytanie_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 7 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 obie z 6-cyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczmar_e30 Opublikowano 11 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 no z tym ekonomizerem jest już tak. mi nie działa, tzn jest w pozycji max, jak jadę ze 160 i więcej to się wychyla w kierunku mniejszego spalania o 0.5cm swapa jak i wiązkę sam ogarniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ruda.E30 Opublikowano 12 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 u mnie nawet sie nie rusza stoi w miejscu:P moze to i dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 u mnie nawet sie nie rusza stoi w miejscu:P moze to i dobrze a na kiego h.... komu ekonomizer :lol: jest czy niema i tak trzeba jechać i to nie zawsze wolno :lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.