Koksik_1986 Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Silnik M10 Od kilku dni zauwazylem ze moja betka sie przegrzewa - Czasami dojdzie do czerwonego pola i temperatura spadnie a czasami nie i trzeba sie zatrzymywac na ostudzenie sie silnika nawet na krótkich odcinkach :!: - Czasami jednak temperatura jest w normie ( w pionie wskazowka od temp. ) i ani niespadnie ani sie niepodwyzszy ani o milimetr niezalerznie jak dlugo jade Sprawdzalem czy wentylator ma opor i napisze tak ze roznie to z nim jest czasami opor jest wyczuwalny czasami chodzi leciutko :!: Pomozcie z Góry dzieki Jutro zaczynam sie brac za robote Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja stawiam na wskaznik temp ew.termostat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Hej! U mnie było tak...... Też zaczął się grzać i temp dochodziła do czerwonego pola i..... i objawy praktycznie takie same jak u Ciebie. 1. Jak mu dałem więcej gazu, tak żeby wiatrak zaczął szybciej kręcić, to temp. wg wskaźnika spadała, ale i tak trzymała się wysoko. 2. Jak będziesz go miał takiego o podwyższonej temperaturze to pomacaj wąż gumowy między termostatem a chłodnicą. U mnie wszystkie inne węże były gorące a ten jeden letni, także uznałem ostatecznie że najprawdopodobniej termostat się zawiesza. 3. Pomyślałem też o odpowietrzeniu...... Kupiłem płyn, temp. była na czerwonym polu, odkręciłem korek z chłodnicy i prawdę mówiąc spodziewałem się fontanny, a tam ciśnienie było normalne, więc mógł też szwankować wskaźnik temp. Ostatecznie nie wiem co było przyczyną grzania się i czy to grzanie rzeczywiście było, bo sprzedałem tą bumę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koksik_1986 Opublikowano 29 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 aha zapomnialem jescze dopisac ze niesprawdzalem wezy kolo chlodnicy ale dzisiaj juz sie dowiem napewno co jest. i jak sie przegrzewa stoje na ulicy to niezauwazylem ze jest jakos bardziej goracy przegazowki niedzialaja zeby visco zaczelo szybciej chodzic :?: dzisiaj jescze podpinam ja pod kompa i powinny tez wyjsc jakies inne usterki o ktorych niwiem ( mam nadzieje ze bedzie wszsytko dobrze ) dzieki za odp zaraz zabieram sie do roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 byc moze termostat sie zaczyna zaćinać. a visco z tymi oporami to naprawde trzeba byloby miec dobre wyczucie i dobrą pamiec by zapamietac opor na zimnym silniku i porownac z oporem na gorącym silniku. tak prosciej to jesli silnik jest zimny to patrzac na wiatrak chlodnicy bedziemy widzieli wzglednie powoli obracające sie smigła wiatraka.jesli silnik jest grący albo jak ma powiedzmy temp powyzej połowy na wskazniku to wisco powinno sie załączyć i wtedy praktycznie smigieł nie widac bo obracają sie tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.