Piotr Orzechows Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 mam 316 m40.wymieniłem wałek rozrządu, dzwigienki zaworowe i hydroleguratory ale coś mi dalej stukają zawory.czym to może być spowodowane??????Pomocy!!!! pytanie_bmw Panowie może wiecie jeszcze dlaczego w czasie jazdy opada wskazówka od prędkościomierza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 możesz mieć luz na prowadnicach, też bedzie stukać i słabo jechać, albo masz słabe ciśnienie oleju i hydraulika nie wydoli... pomierz sobie ciśnienie oleju (powinno być coś koło 2 bary na wolnych i bić do 4-4,5 na obrotach). Napisz co Ci się zmieniło na lepsze po tej operacji, bo ja też planuje taki manewr. Gdzie kupiłeś graty i za ile? i jakiej firmy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Jestes pewny ze Ci stukaja zawory a nie panewka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Orzechows Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 chydroregulatory kupiłem w serwisie w Warszawie,nr to:0225321582 a wałek rozrządu w Piasecznie(0227501821) za 500zł,dzwigienki zaworowe na ursynowie(0228532599) 52zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.