samson Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No właśnie... w tekście o układzie chłodzenia wyczytałem, że wskazówka temp. ma stać na środku i tyle... Przy jeździe w korku faktycznie tak jest. Ewentualnie minimalnie wychyla się na prawo. Problem zaczyna się robić gdy wyjeżdzam na drogę i zaczynam jechać a nie stać. Wtedy temperatura utrzymuje się pomiędzy pierwszą a środkową kreską, co oznaczałoby , że auto jeździ niedogrzene. Dodam jeszcze, że jadąc nawet po niezatłoczonym mieście musze przejechać z 10km (jak nie więcej) przy obecnych temperaturach 6-10 stopni żeby auto się w miare rozgrzało i weszło powyżej 1/4 skali. Jak wpadne w korek rozgrzewa się dużo szybciej i dochodzi do połowy. Podczas jazdy jest dużo gożej. Co sprawdzić? Termostat? Visco? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 też tak mam, cały czas temperatura stoi mi po środku między środkową kreską i tą po lewo. Nie wiem jak jest z dokładnością wskazań zegarka. Trzeba by było zmierzyć jakoś temperaturę płynu w układzie dokładniejszym termometrem i wtedy wiadomo co oszukuje albo nie domaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Przyjrzałem się dzisiaj dokładniej. Generalnie jak jade na trasie bądź po prostu nie stoje w korku temperatura utrzymuje mi się bardziej na tej kresce po lewej. Samochód po przejechaniu 10km dalej nie jest rozgrzany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGNETUS Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 tez to mam ;/ To chyba termostat - nie zamyka sie i silnik nie jest wstanie sie nagrzac wystarczajaco podczas jazdy - za duza wymiana ciepla poprzez chlodnice. Daj znac jak to naprawisz. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 28 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No właśnie... w tekście o układzie chłodzenia wyczytałem, że wskazówka temp. ma stać na środku i tyle... Przy jeździe w korku faktycznie tak jest. Ewentualnie minimalnie wychyla się na prawo.Problem zaczyna się robić gdy wyjeżdzam na drogę i zaczynam jechać a nie stać. Wtedy temperatura utrzymuje się pomiędzy pierwszą a środkową kreską, co oznaczałoby , że auto jeździ niedogrzene. Dodam jeszcze, że jadąc nawet po niezatłoczonym mieście musze przejechać z 10km (jak nie więcej) przy obecnych temperaturach 6-10 stopni żeby auto się w miare rozgrzało i weszło powyżej 1/4 skali. Jak wpadne w korek rozgrzewa się dużo szybciej i dochodzi do połowy. Podczas jazdy jest dużo gożej. Co sprawdzić? Termostat? Visco? termostat i juz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 29 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 jeśli to autko masz od niedawna i od samego początku po kupnie masz ten problem z niedogrzewaniem to sprawdz czy ktoś czasem nie zblokował tobie visca z wałkiem. jesli niedawno pojawił sie ten problem to zwyczajnie wymien termostat(zwróc uwage na temperatury otwarcia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kimi80 Opublikowano 29 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Według mnie to będzie zblokowane visco. Mam ten sam problem.Auto mam od niedawna, najpierw temp. dochodziła tylko do końca niebieskiego pola. Poprostu ktoś zapomniał zamontować termostat.Założyłem nowy i temp. jak u ciebie, visco śmiga jak szalone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 1 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Według mnie to będzie zblokowane visco. Mam ten sam problem.Auto mam od niedawna, najpierw temp. dochodziła tylko do końca niebieskiego pola. Poprostu ktoś zapomniał zamontować termostat.Założyłem nowy i temp. jak u ciebie, visco śmiga jak szalone. proszę nie tworzyć nowych teorii, termostat na 100% wisko może byc zblokowane ale to termostat otwiera mały i duży obieg, jak nie otworzy dużego to ZAWSZE temp. będzie dobra i będzie szybko się zagrzewał do temp. roboczej, jeżeli jest wychłodzony to ZAWSZE jest to wina termostatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 2 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Według mnie to będzie zblokowane visco. Mam ten sam problem.Auto mam od niedawna, najpierw temp. dochodziła tylko do końca niebieskiego pola. Poprostu ktoś zapomniał zamontować termostat.Założyłem nowy i temp. jak u ciebie, visco śmiga jak szalone. buehhe sie usmialem :mrgreen: :mrgreen: Prawda jest taka jak piotr mowi ! <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beryl Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 wymieniałem termostat i to samo ... nie jest wskaźnik na środku. Temperatura termostatu w/g katalogu. Może jeszcze instalacja gazowa schładzać obieg, ale i tak termostat powinien utrzymywać prawidłową temp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja nigdy w zadnej E30 nie mialem rowno stojacej kreseczki na srodku ... a troche E30 mialem , i watpie zeby w kazdej bylo cos nie tak =) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.