jacobs242 Opublikowano 4 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 No chcę kupić takie bmw rok 1992-1995 i mam kilka pytań. 1. Czy one mają napęd na przód czy na tył?? 2. Czy może być zwykła instalacja gazowa czy tylko sekwencyjna? 3. Jaki najlepiej wybrać silnik, jaki przebieg i w ogole na co zwrócić uwagę?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix Opublikowano 4 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 ziomus najpierw sie przedstaw a widzałems e36 na przód napend z moich wiadomosci to nieznam bmw na przód naped:] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 4 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 to pytanie mnie rozbroiło Stary to BMW to taki jakiś dziwny model jak na tę marke ze posiada tylny naped nie wiem czemu ale tak już jakos jest :wink: oczywiście ze ma Tył napęd!! 318 moze mieć jak sie nie myle 110 i 140KM i gaz nie wiem jaki, ale najpierw byś sie przywitał. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacobs242 Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 dobra sorry zaczne od początku. Elo! Jestem Jakub. Namawiam ojca żeby kupił BMW. I właśnie nie znam sie na samochodach tej marki, więc znalazłem te forum i sie pytam. A że pytania troche lamerskie to nie moja wina, poprostu do tej pory miałem FIATa . A co do tego napędu to każda bmka ma napęd na tył, wersje kombi też?? No i jak to jest z tym napędem w zime?? Nie kręci bączków na zakrętach?? Bo ja robie prawko za rok i nie chce odrazu znaleźć sie na drzewie heh . Także bedę wdzięczny za wszelkie informacje/opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 4 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 kazde bmw ma naped na tyl. I nie jestem pewnien to chyba niektóre 4x4. na zakrecie jak bedzies zjezdził normalnie, na zimówkach, to spokojnie jak prawko robisz za rok to masz jeszcze czas na nauke 8) kombi mają takie same napedy jak inne nadwozia, czyli tył!!! Spoko, każdy sie uczy na błedach. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzo Opublikowano 4 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 byly wersje 4x4 nazywja sie Ix np. 325iX alb o525iX, jeszcze X3 i X5 mialy naped 4x4 :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacobs242 Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Jeszcze byłbym wdzięczny za odpowiedź na pytanie jaki silnik wybrać, jaka pojemność, benzyna (przeróbka na gaz) czy diesel?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob Opublikowano 5 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 jaki silnik wybrać...hmm zalezy ile masz kasy zeby to tankowac :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melis Opublikowano 5 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Jesli chodzi o BMW e36 z początuku produkcji to: miały silniki M40- 1.6 i 1. 8 później weszły chyba M43 (na łancuchu rozrządu) Ja bym wybrał opcje z 2.0 lub 2.5l silnikiem :twisted: sześć to nie cztery :wink: Napewno nie bierz 316 bo ten silnik jest za słaby na ta bude jak już to 1.8 napewno nie bedzie wiecej paliła niż 1.6 a na trasie nawet mniej (stała predkość przy niższych obrotach i nie trzeba tak przeciągać obrotów zeby sie rozbujac). Co do gazu: Nie trzeba sekwencji... ale tylko i wyłącznie profesjonalny zakład. Polecam ASO Aral w Bydgoszczy. i pamietaj o okresowych przeglądach! Zima... jak potrafisz jeździc tylnym napedem przyniesie Ci duzo frajdy... jesli nie to daruj sobie zimowe szlenia... bo bardzo szybko sie skończy. Co do przebiegu... jesli jest ponizej 160tys to był krecony (choć zdarzają sie poszczególne egzemblarze z orginalnym ponizej...) Na co zwrócic uwage :roll: ... na wszystko!!! Najważniejsze zeby nie była bita (naprawde warto szukać takiego), w silnikach M40 (1.6; 1.8) zwróc uwage czy nie klekoczą zawory np. krótko po odpaleniu. Silnik powinien być suchy (i najlepiej nie myty), sprawdz czy silnik, skrzynia, dyfer nie ma wycieków, silnik nie powinien kopcic (jesli jest katalizator przy niskiej temp.- czysta mgiełka połączona z skraplaniem) W środku zwróć uwagę na kierownice, pedały, gałkę zmiany biegów, siedzenia (czesto zdradzaja faktyczny przebieg) Podczas jazdy po dziurach nie powinienes odczówać wstrząsów na kierownicy (np. drążki. tarcze), słyszec pukania, stukania (amortyzatory) skrzypienia plastików wewnątrz, w trakcie jazdy nie powinno oczywiście też Cie ściągać lub kołysać na boki... sprawdz wszystko! I Naprawde warto interesować sie tylko autami bezwypadkowymi w BDB stanie!!!(nie wierz czasem w bajki typu: bok miała malowany bo ktoś ja przyrysował ale napewno nie była bita...) POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 6 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 BMW twierdzi że samochody z napędem na przód to wynalazek szatana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melis Opublikowano 6 Listopada 2005 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 może nie tyle BMW... ale ogólnie wiadomo, ze jesli Bóg preferowałby przedni naped ludzie chodziliby na rekach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.