Sosnaone Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam wszystkich, Otóż po regeneracji turbo i pompy, autko nie wkręca się na obroty. Max 2k i więcj nie idzie. Przejrzałem kilkanaście tematów, ale nie natrafiłem na odpowiedni z podobnym opisem. Jak sądzicie, czy może być to kwestia resetu kompa po dokonanych regeneracjach? Dodam, że turbinę słychać auto odpala normalnie. Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Temat rzeka za wiele nie napisałeś czy kopci czy powyżej tych 2tys szarpie odcina może źle pompę masz ustawioną albo pomotałeś wężyki od podciśnienia od turbiny proponuje najpierw pod kompa podłączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Generalnie to wszystko było robione w zakładach, najpierw spece od turbo, później spece od pomp i wtryskiwaczy. Jeśli chodzi o kopcenie, to wydaje mi się, że jest dym "jest w normie", może się coś wypalać po wymianie. Po 2k, po prostu "nie idzie", nic nie szarpie. Jutro komputer mnie czeka a wcześniej w warsztat, który oddał auto ze słowami, wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Temat rzeka za wiele nie napisałeś czy kopci czy powyżej tych 2tys szarpie odcina może źle pompę masz ustawioną albo pomotałeś wężyki od podciśnienia od turbiny proponuje najpierw pod kompa podłączyć Moze by i szarpało i dymiło gdyby nie to co jest napisane poniżej lolol autko nie wkręca się na obroty. Max 2k i więcj nie idzie. Na pewno wszystko dobrze poskładane?? Komputer powie nam więcej jak podłączysz daj znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Możesz sobie sprawdzić jeszcze bezpieczniki które znajdują sie pod pokrywą kompa kiedyś miałem taki przypadek w jednej 320d że był spalony i jezdziła jak muł i luknij na węzyki z podciśnienia od turbo czy ktorys nie jest zagięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Sosnaone jak masz ochotę się podpiąć komputerem i jesteś z Wrocławia to możemy dzisiaj wieczorem podziałać. Ale najpierw tak jak chłopaki mówią zerknij na wszelkie wężyki podciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 przede wszystkim czy to jest 150km? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 przede wszystkim czy to jest 150km? 136KM Sosnaone jak masz ochotę się podpiąć komputerem i jesteś z Wrocławia to możemy dzisiaj wieczorem podziałać. Dzięki za propozycję. Jutro podjadę do "pompiarzy", mam nadzieję, że się zreflektują, trochę $ w końcu wyciągnęli. Tymczasem odpiąłem zasilanie, może coś to da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Jakby coś to zapraszam, zawsze można zobaczyć niezależnym okiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 20 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 to ciekawe czy Ci dobrze pompe ustawili.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Będę w kontakcie. Jak tylko ustalę co i jak opiszę sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 A ja bym postawił na przepływkę. U mojego szwagra też tak było, że zrobił turbinkę, było ja słychać, ale auto nie miało należytego buta. Najpierw wymienił sam wkład, niby było lepiej, ale jeszcze nie do końca. W końcu wymienił kompletną przepływkę (Pierburg) i auto odżyło A więc ja najpierw szedłbym w tym kierunku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jaro, ale przy przepływce powinien chyba w całym zakresie obrotów ciągnąć słabo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Nie wiem. U mojego szwagra właśnie było tak, że z dołu jeszcze jakoś to szło, a powyżej 2000 to już tak jakby chciał a nie mógł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 musze Cie zmartwić... bo człowiek który robił pompe musiał ją źle złożyć!!!! miałem identyczny przypadek z 1.8tds i też po robocie pompy max 3000 ... jeśli chcesz być na 100% pewien to na zasilaniu paliwa ze zbiornika podłącz dodatkową pompke żeby miała więcej niż 0.7b (np 3b jak w benzynie) i jeśli auto zacznie mieć wyższe obr .. i zacznie się wkręcać na obroty to znaczy ze gościu taka pompke żle złożył w pompie która jest odpowiedzialna za tłoczenie mechaniczne paliwa, i niestety nie może więcej pociągnąć i stąd tylko 2tyś..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Coś mi się zdaje ze to wina pompy :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki za wskazówki. Dzisiaj walki ciąg dalszy. W tzw. międzyczasie już wymieniłem czujniki ABS bo tego się czepiali, że może coś mieć wspólnego. Nic nie pomogło. Później okazało się, że jeszcze dwa wężyki wymienili, bo sparciałe. Tracę moc jak to auto już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Dzięki za wskazówki. Dzisiaj walki ciąg dalszy. W tzw. międzyczasie już wymieniłem czujniki ABS bo tego się czepiali, że może coś mieć wspólnego. Nic nie pomogło. Później okazało się, że jeszcze dwa wężyki wymienili, bo sparciałe. Tracę moc jak to auto już Kolego zmień fachowców jak szukają mocy w czujnikach abs :lol: e46 to jeszcze proste auto nie ma nic w nim skomplikowanego a co Ci się działo przed naprawą żę pompe i turbinę na raz robiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2013 Sosnaone czytałeś wogule co napisałem wcześniej??? czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Sosnaone czytałeś wogule co napisałem wcześniej??? czy nie? Czytałem, jak najbardziej. Wszystko już wiem. Sprawa prawdopodobnie rozwiązana. Problem tkwił w ustawieniach pompy. Niestety dałem ciała i nie powiedziałem, że Bunia jest po chipie na ok. 150 KM. Po wyregulowaniu pompy wszystko działa - w końcu... Temat do zamknięcia. Dzięki wszystkim za udział w dyskusji. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sosnaone Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 I niestety... nie dziala. Szczegoly jak tylko sie uporam z problemem. Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.