koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 witam--miałem nie przyjemną wczoraj sprawe ze śniegiem ,szurnełem w krawężnik i to dość zdrowo -auto nie ruszy z miejsca -wrzuce bieg i nic -- kolo jako tako się kręci wiec na hol jeszcze dało rade go sciągnąć ---mam takie pytanko ,czy wszystko z tyłu muszę wymieniać teraz czy możliwe że druga strona tak nie ucierpiała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 TAK TO WYGLĄDA :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 możemy wymieniać w nieskończoność.. jak dla mnie to temat z d..y.. ściągaj koło i sprawdź co się zepsuło niemanas przy aucie i nie zgadniemy co się zepsuło... tak czy siak wspułczuje... auto nie posiada belki skrętnej więc druga strona raczej cała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 No to zdrowo przywaliles, lewa strona jest cacy. My nie wrozki, musisz rozkrecic. Moze sie wahacz zgial, moze oska pekla, ale nie wyglada to zle. Znam taki przypadek, ze kolo bylo poziomo, az lozyska sie rozsypaly, a lewa strona nie dostala w ogole koszt 700zl. Oska zgieta itp, u Ciebie to wyglada na wahacz, ale bez sciagniecia kola nic sie nie dowiemy. Sciagnij kolo i porob dobre fotki, jak nie ogarniasz sam to daj do mechanika. Robota na pare godzin i masz auto sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 posiada belki skrętnej więc druga strona raczej cała jeżeli tak, to dobrze --wiem że nie ma was przy aucie ale tak z grubsza sie chciałem dowiedzieć właśnie m.in. co z drugą stroną --jutro bede dokładnie patrzył co i jak bo musze go scholować do kumpla z kanałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 toś sie popisał panie. akurat trafiłem na temat na innym forum też e46 i też tylne koło. możesz podejrzeć sobie co ucierpiało są fotki wszystkich elementów ,koszta itp.happy_bmw BMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 Poślizg i przygoda z krawężnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 uuuu ale chłopaki nabroiły szkoda, szkoda, szkoda bardzo wielka szkoda Rozbieraj i systematycznie sprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 toś sie popisał panie. akurat trafiłem na temat na innym forum też e46 i też tylne koło. możesz podejrzeć sobie co ucierpiało są fotki wszystkich elementów ,koszta itp.happy_bmwBMW-klub.pl • Zobacz temat - E46 Poślizg i przygoda z krawężnikiem no tu kolega tez zdrowo szurnął i koszt napraw wysoka znalazłem jeszcze coś ale mniejsze szkody kolo poniósł BMW-klub.pl • Zobacz temat - wykrzywione koło, ile może mniejwięcej kosztować naprawa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 jednak jutro się wszystko okaże -jestem dobrej myśli -nie na reke mi teraz wydawanie siana bo inne wydatki mam na głowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słodki Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie przejmuj się nic poważnego ja nie raz tak koło miałem przekrzywione w e46 dolny wahacz jest z cieniej blachy i zawsze sie gnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Nie przejmuj się nic poważnego ja nie raz tak koło miałem przekrzywione w e46 dolny wahacz jest z cieniej blachy i zawsze sie gnie spoko,myśle że to nie bedzie aż tak tragicznie wachacz +pół osie i jedziem dalej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ojo joj to się narobiło, a gdziesz to tak zasunąłeś:lol:, kolo mój tyeż tak wyrżnął i to tylko się skończyło na półosi i wachaczu z piastą:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 ojo joj to się narobiło, a gdziesz to tak zasunąłeś:lol:, kolo mój tyeż tak wyrżnął i to tylko się skończyło na półosi i wachaczu z piastą:lol: loty były koło beselu za Mario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DUCHU 77 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 jak będziesz potrzebował części to dzwoń do mnie bo koles ostatnio rozebrał taką na części:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 naprawiaj szybko puki śnieg jeszcze leży a tak nawiasem współczuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 a rozbierał ktoś pół osie ???? bo coś nie moge sobie poradzić zeby ją wyciągnąć na zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Półoś z czego? Przy dyfrze się odkręca od flanszy bodajże 6 śrub na "wewnętrzną gwiazdkę" czyli klucz E z jakimś tam numerem, nie wiem jaki jest tam rozmiar, robiłem w E39 jakieś 3miechy temu. Od strony koła odkręcisz nakrętkę i wyciągniesz bez problemu, od strony dyfra jesli chcesz tą krótką wyjąć to jak mocno pociągniesz to też wyjdzie. Wewnątrz jest taki pierścień który trzyma, ale jak np.dwoma brechami podważysz to pójdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 dzieki---ma juz właśnie odkręcone wszystko półos jest już luźna ale nie moge jej wyjąć--da się bez odkręcania stabilizatora ???nie mam kanału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 temat był opisywany kilka razy na forum poszukaj miich postów a znajdziesz szczegóły... w skrócie powiem tak w zestawie z dobrym łożyskiem musi być nowa śruba i pierścień zabezpieczający stara śruba nie nadaje się do ponownego założenia i kup sobie do niej dobrą nasadkę 12 kątną bodajże 28 albo 30 . wachacza nie trzeba ściągać tylko wyjąć półoś a do tego musisz mieć specjalną nasadkę TORX 10 lub 12 ale chyba 10 bo nie pamiętam już, jak zdejmiesz półoś to łożysko wyjmiesz ściągaczem własnej roboty bez problemu tylko dobrze zaprzeć o piastę. mi do tego wystarczył kawałek śrubunku ze 30 cm 3 nakrętki na klucz 19 do tego i kilka solidnych podkładek oraz kawałek starego łożyska o średnicy lekko większej niż łożysko od BMW poszło w 20 minut a potem złożenie półosi... możesz mieć problem z wyjęciem półosi z piasty ale drewniany klocek i młotek sprawę załatwi i wszystko bez kanału na podwórku... aha w bmw jak wydaje ci się że wyje prawe łożysko to wymieniaj lewe i analogicznie z drugim bo już 2 razy się naciąłem na tym hihihihi więc zacznij wymianę od jednego i jak trafisz nie będziesz musiał drugiego wymieniać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 17 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Dudek Ty zrozumiałeś co napisałeś? Ja nic z tego nie kumam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 (edytowane) temat był opisywany kilka razy na forum poszukaj miich postów a znajdziesz szczegóły... w skrócie powiem tak w zestawie z dobrym łożyskiem musi być nowa śruba i pierścień zabezpieczający stara śruba nie nadaje się do ponownego założenia i kup sobie do niej dobrą nasadkę 12 kątną bodajże 28 albo 30 . wachacza nie trzeba ściągać tylko wyjąć półoś a do tego musisz mieć specjalną nasadkę TORX 10 lub 12 ale chyba 10 bo nie pamiętam już, jak zdejmiesz półoś to łożysko wyjmiesz ściągaczem własnej roboty bez problemu tylko dobrze zaprzeć o piastę. mi do tego wystarczył kawałek śrubunku ze 30 cm 3 nakrętki na klucz 19 do tego i kilka solidnych podkładek oraz kawałek starego łożyska o średnicy lekko większej niż łożysko od BMW poszło w 20 minut a potem złożenie półosi... możesz mieć problem z wyjęciem półosi z piasty ale drewniany klocek i młotek sprawę załatwi i wszystko bez kanału na podwórku... aha w bmw jak wydaje ci się że wyje prawe łożysko to wymieniaj lewe i analogicznie z drugim bo już 2 razy się naciąłem na tym hihihihi więc zacznij wymianę od jednego i jak trafisz nie będziesz musiał drugiego wymieniać... No ja tez tego nie kumam Zanim skopiujesz text przeczytaj go. tu coś piszą na forum innym BMW Forum :: BMW Sport :: Zobacz temat - [Exx] Wymiana polosi napedowej Edytowane 18 Stycznia 2013 przez SoulRea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 wstępnie zrozumiałem tylko musiał bym sam zobaczyć jak bunia wygląda z tamtej strony ja u siebie w kassacie wymieniałem skrzynie ,przeguby,półośki, wąchacze,tuleje na wąhaczach praktycznie cale zawieszenie tylko do skrzyni potrzebowałem kanału resztę normalnie na podnośniku i kobyłkach jak coś to kobyłki mogę pożyczyć więc tutaj nie może być tak trudno 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 temat był opisywany kilka razy na forum poszukaj miich postów a znajdziesz szczegóły... w skrócie powiem tak w zestawie z dobrym łożyskiem musi być nowa śruba i pierścień zabezpieczający stara śruba nie nadaje się do ponownego założenia i kup sobie do niej dobrą nasadkę 12 kątną bodajże 28 albo 30 . wachacza nie trzeba ściągać tylko wyjąć półoś a do tego musisz mieć specjalną nasadkę TORX 10 lub 12 ale chyba 10 bo nie pamiętam już, jak zdejmiesz półoś to łożysko wyjmiesz ściągaczem własnej roboty bez problemu tylko dobrze zaprzeć o piastę. mi do tego wystarczył kawałek śrubunku ze 30 cm 3 nakrętki na klucz 19 do tego i kilka solidnych podkładek oraz kawałek starego łożyska o średnicy lekko większej niż łożysko od BMW poszło w 20 minut a potem złożenie półosi... możesz mieć problem z wyjęciem półosi z piasty ale drewniany klocek i młotek sprawę załatwi i wszystko bez kanału na podwórku... aha w bmw jak wydaje ci się że wyje prawe łożysko to wymieniaj lewe i analogicznie z drugim bo już 2 razy się naciąłem na tym hihihihi więc zacznij wymianę od jednego i jak trafisz nie będziesz musiał drugiego wymieniać... :lol: dobry opis -już mam wszystko ogarnięte -jutro jade po graty i moze złoże jak czas na to pozwoli -dzięki za porady tak wyglądają skutki latania po śniegu HEHE WĄCHACZ :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 czyli straty niewielkie. dobrze że ten wąchacz jest taki delikutaśny bo w hondzie te dolne są własnie pancerne i pzreważnie po takiej przygodzie nie zegnie sie a wyrwie mocowanie z budy i wtedy jest poważny zonk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 czyli straty niewielkie. dobrze że ten wąchacz jest taki delikutaśny bo w hondzie te dolne są własnie pancerne i pzreważnie po takiej przygodzie nie zegnie sie a wyrwie mocowanie z budy i wtedy jest poważny zonk. reszte maneli wygląda na nie ruszone ale to się zobaczy jak wyjade masziną :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.