cz@rna Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Pomocy! Poszukuję skrzyni biegów do mojego e.39 3.0d (lipiec 2003). Przeglądam wszystkie możliwe aukcje, ale nie wiem, które oznaczenia na tabliczce znamionowej skrzyni są istotne... Po rozkodowaniu VIN wyszło, że moja skrzynia to A5S 390R - YP. Skrzyń GM było na aukcjach kilka, ale nawet dzwoniąc do sprzedających liczę się z tym, że mogą mi wcisnąć każdą, bo moja wiedza jest trochę żadna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 najlepiej spojrzeć na tabliczce nabitej na skrzyni i szukać takiej o tych samych numerach. nie wiem jak z manualem to wygląda ale ja z moim automatem trochę szukania miałem bo niby pasowały od innych modeli a jednak naliczyłem co najmniej 3 typy lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rna Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 no właśnie moja to automat. szukam od prawie 2 tygodni, ale trochę po omacku. Mam zdjęcie tabliczki (zielona), oznaczeń tam sporo. Nie wiem tylko, które mają się zgadzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) przede wszystkim ten trzeci numer (nie pamiętam dokładnej nazwy z tabliczki -w każdym razie dość długi) i umiejscowienie wtyczki do kompa z której jest strony trzeba spojrzeć. jak tak wracałem z jedną skrzynią do Koszalina bo się okazało że wtyczka jest z drugiej strony skrzyni. ostatni numer z tej tabliczki powinien być ten sam co na Twojej. foto poglądowe wklejam. Edytowane 13 Stycznia 2013 przez neophyte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rna Opublikowano 13 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 Tabliczka przy GM-ie trochę inaczej wygląda. W ZF ten ostatni numer to numer części wg bmw, u mnie zatem będzie to druga pozycja. Nie przyszło mi też do głowy, żeby prosić o zdjęcia wtyku do komputera uklon_bmw Szukam w takim razie dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 13 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 jeżeli masz auto na kanale to zobacz po której stronie jest wtyczka i takiej szukaj. sprawdź też czy wał jest na duży czy mały krzyżak i koniecznie szukaj skrzyni z konwerterem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz@rna Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Skrzynia jednak poszła do naprawy, padł konwerter, narobił dalszych szkód w skrzyni. Zobaczymy, jaki będzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neophyte Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 a ile za naprawę sobie liczą ? bo mi jak zaśpiewali minimum 3 koła to stwierdziłem, że jednak zaryzykuję i kupiłem używkę która całkiem fajnie chodzi. fakt -loteria, ale naprawiana też różnie może działać. daj znać cz@rna jak się będzie skrzynia sprawowała po odbiorze autka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 No wlasnie, nie znam nikogo kto by naprawil skrzynie automatyczna i klient bylby super zadowolony.. Zwykle sa jaja po naprawie ;/ A 80% druciarzy zalewa zly olej sick! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 12 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja zaraz po kupnie postanowiłem wymienić olej w skrzyni. Okazało się, że po zlaniu i zdjęciu miski pokazało się sporo opiłków. Decyzja? Wlać olej z nowym filtrem i ....? Czy rozwiązać problem związany z tymi opiłkami. Skrzynia ( GM) nie dawała zanaku żadnego zużycia, ale jak już rozbiorą to niech zrobią. I tak nowe tarczki oczywiście,, tłoczki w porządku, nowe uszczelnienia i regrneracja konwertera. Nowy cały olej itd. Koszt całokowity 4500zł na poocz,ątek eksploatowania tego samochodu. Przebieg 255 tkm, nie wiadomo jak była traktowana w Niemczech. Poprzednik w kraju wymienił olej w skrzyni, ale tam wiadomo serwis oleju nie wymienia, tylko cały podzespół jako nowy i jazda dalej. Ale Niemcy sa oszczędni i do starego auta już nie dołożą. Więc radzę co 60 tys wymienić olej i spokojnie spać przed jazdą..na wymarzonym poziomiehappy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.