Runi Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam wszystkich... Mam taki problem w swoim aucie ze mianowicie cieknie mi plyn od wspomagania gdzies tak ze jak jade to z pelnego zbiornika po 15km zaczyna mi piszczec pompa i kierownica zaczyna tak ciezko chodzic jak by nie bylo wspomagania... a jak jade to za mna zostaje taki slad jak by sie ciurkiem lalo Z moich ogledzin wynika ze to maglownica siadla i wymaga wymiany wiec mam pytanie czy jest ktos kto by sie chcial podjac takiej naprawy i za ile $ ? A moze ktos ma na sprzedanie Maglownice ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel83 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Kolego wiec tak na początek jeli już piszczy pompa i kiera chodzi jak w ikarusie to nie nie jezdził tym autem bo zabijesz pompe wspomagania i kontroluj poziom płynu , co do wycieku to może być kilka miejsc z których może wyciekać olej a skoro ubywa go w tak szybkim czasie i zostawiasz za sobą slady oleju to sprawdz najpierw wszystkie węże ciśnieniowe od zboirnoiczka wspomagania az po pompe i przekładnie kierownoiczą jesli te będą suche to zostaje tak jak mówisz przekładnia... Najpierw dokładnie obejrzyj wszystko a póżniej wymieniaj bo może sie okazać że nie potrzebnie wymieniłeś jakąś cześć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 jak kolega pawel piszę od zbiorniczka jedź po przewodach zobacz od spodu gdzieś tak wielki wyciek będzie widać albo niech druga osoba siądzie za kierą i kreci ( w miejscu ) w lewo w prawo a ty patrz spod spodu na pewno coś zobaczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fuji71 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Jeżeli tak mocno cieknie maglownica to tylko do regeneracji. Od tego są wyspecjalizowane warsztaty Można kupić już zregenerowaną albo dać im starą a odebrać zregenerowaną(na zamianę i wtedy jest troszkę taniej). Tak czy siak wątpię żeby aż tak ciekła maglownica, stawiam na węże, albo po prostu gdzieś się odkręciło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mars Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Witam. mialem taki problem cieklo i jak koledzy mowia raczej bedzie maglownica albo regeneracja albo uzywana jak widzialem cene maglownicy regenerowanej stwerdzilem ze zaryzykuje i kupilem uzywke z all... i powiem ze do tej pory jest ok . dolicz przy tym jak juz to robisz zeby najlepiej wstawic nowe drazki kierownicze z koncowkami plyn i robocinzne ja tak zrobilem wszystko na raz kosztowalo mnie to wszystko z robocinza z 600zl ale mam juz to z glowy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Z moich oględzin wynika ze to maglownica siadla Regeneracja lub wymiana na zregenerowana bo uzywki z allegro nie polecam może się okazać po krótkim czasie taka sama. jak kolega pawel piszę od zbiorniczka jedź po przewodach zobacz od spodu gdzieś tak wielki wyciek będzie widaćalbo niech druga osoba siądzie za kierą i kreci ( w miejscu ) w lewo w prawo a ty patrz spod spodu na pewno coś zobaczysz :-P napisał ze maglownica cieknie lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.