roso89 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Chciałbym się coś dowiedzieć o tych silnikach. Jaki byłby najlepszy i bezawaryjny. Podkreślam że motor benzynowy a kierowcą będzie kobieta śmigająca przeważnie po mieście:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 ale o jakich? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 O silnikach benzynowych montowanych w serii 1 w rocznikach 2005-2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 O silnikach benzynowych montowanych w serii 1 w rocznikach 2005-2006 więc tak,są to silniki benzynowe,i są montowane w serii 1:4: no sory,już tak mam,musiałem:mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 no przestańcie już,jeden żarcik wystarczy,a jakie oznaczenia mają te silniki?tu na forum raczej nikt nie ma 1er,ale możesz poczytać BMW 1 E87 - Typowe Usterki Poradnik kupującego » BMW 1 Blog Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roso89 Opublikowano 10 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ja wiem u mnie nie ma czegoś takiego jak BMW Serii 1 hehe ale co mam zrobić jak jej się podoba hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Forest Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 ja bym nie kupił w życiu 1 serii ze wzgledu na wygląd budy Kolega zadał proste pytanie: Chciałbym się coś dowiedzieć o tych silnikach. Jaki byłby najlepszy i bezawaryjny. Jak macie pisac bez sensu to nie piszcie wcale. Następnym razem skończy się ostrzeżeniem za off top. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozin09 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Typowe usterki: - awarie cewek zapłonowych - awarie elektroniki osprzetu wersji benzynowych - awarie napinacza łańcucha rozrzadu w modelach 116i przed FL Raport GTU - wysoki wynik, zastrzeżenia jedynie do układu kierowniczego Raport TUV - w połowie stawki DEKRA - wiekszość egzemplarzy przechodzi przegląd bez zastrzeżeń, 5% aut z usterkami jednak które nie dyskfalifikowały auta. Polecane silniki: 118i R4/16 129 KM 180NM, po lifcie 143 KM 190 NM i wtrysk bezposredni 120i R4/16 150 KM 200NM, po lifcie 170 KM 210 NM i wtrysk bezpośredni 130i R6/24 258 KM 300NM generalnie wszystkie benzynowe uchodza za trwałe, sporadyczne problemy z rozrzadem w modelach 116i z początku produkcji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 największym problemem jest zacierający się vanos ... kończy się tym że tłok uderza w zawór i jest amba często gęsto zawory nie są pogięte ale pękają stopki co trzymają wałek rozrządu ... nie można ich kupić oddzielnie bo są spasowane konkretnie pod głowicę. Głowica u mnie kosztuje 2800 euro + vat a cały silnik 3700 euro + vat nowe, kolejnym problemem nagminnym są synchronizatory skrzyni biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.