Lukson Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 w silniku gdy wciskam gaz w podloge silnik metalicznie stuka wrazenie jak by w turbinie wirnik obcieral ale watpie ze to to... a ogolnie auto bardzo dobrze przyspiesza... panowie doradzcie 2.0D 150km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 niewiem po co otwierasz drugi temat na to samo... ale powiem tak ooo w sylwka skręciłem do kupy silnik mazdy 3. i wrocił na miejsce...... po odpaleniu wszystko ok. mała rundka i od 2 do 3 tyś właśnie taki stukot..... po przysłuchaniu się dokładniejszym stwierdziłem że to vacum pompa ...... odpiąłem przewód który niej wychpodzi o było ok:) sprawdź najpierw ją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnny.b Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Czyby ktoras klapka z kolektora sie urwala i wpadla do silnika? Gdzie na yt jest filmik gdzie chlopakowi tak sie stalo zobacz i porownaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 ale czy jego motor ma klapki? hmm z którego roku masz auto? Dyziu też dobrze radzi, vacum też może sie tak zachowywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabol Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Przeciez napisal 2.0D 150 KM czyli poliftowy lolol a w tym silniku klapki byly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 klapki posciagane:) sam osobiscie sciagałem kolektor zeby sie upewnic:) dzisiaj Kamcio podpinał mi pod kompa wtryski igla.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro Opublikowano 3 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Powiem tak, drugi temat niepotrzebny, ale u mnie jak turbo padło to przy przygazówce było słychać ocieranie metal o metal. Ale u mnie po przejechaniu kolejnych 200km było po turbinie i do tego zaczął ostro zadymiać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 a ja tak jezdze juz 2 miesiac i nie kopci ma bardzo dobre przyspieszenie wszystko idealnie odpala... tylko własnie ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.