Krzysiek_E-30 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 TŁUMIK KONCOWY BMW E36 316 318 1,8 1,9 TI COMPACT (2849227898) - motoAllegro Umie mi ktoś wyjaśnić dlaczego w niektórych zestawach wygląda to tak, że mamy zagniecione rury przed i za środkowym tłumiczkiem, a w innych nie? Które są lepsze? I co to ewentualnie dajepytanie_bmw? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Pewnie jest to zależne tylko od producenta tłumików i i nie ma to zadnego wpływu na jego eksploatowanie i prace silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 no nie wiem nie wiem -chyba coś w tym jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_E-30 Opublikowano 29 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2012 Właśnie też tak mi się wydaje. I strasznie mnie ciekawi co dokładnie, bo to w sumie dość nietypowe rozwiązanie (np. pod względem mocy), by celowo wydech zagniatać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukson Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 w niektorych wersjach byly montowane wzmocnienia czyli rozpurki i dlatego rura jest tak wyprofilowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Wzmocnienie w połowie auta pod katem 45 stopni? niby czemu ona ma służyć bo pierwsze raz słyszę. To pierwsze przy pierwszym OK , kumam coś tam może być ale to 2 to się mija z celem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 2 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 Może zamienniki pękały w tych miejscach to wzmocnili lolol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boski Opublikowano 11 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 A może jest to celowe żeby zachować poprawność zjawisk falowych w układzie wydechowym, żeby nie powstawały niekorzystne pod/nad ciśnienia lub dziwne odgłosy. U mnie jest fabryczna zwężka na kolanku przed katalizatorem, zgodna z kierunkiem ruchu spalin. Każda zwężka działa też na prędkość przepływu nie zmieniając jego ciśnienia. Więc myślę żebyś sobie tym głowy nie zawracał ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 hehe dobre filozofie macie z tego co ja wiem i wymienialem dużo tego to po to są zgniecenia bo jak idzie sobie rurka i jest blisko czegoś to żeby nie obniżać lepiej rure zgnieść nie ? te wgniecenia są od góry (od podłogi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oibis Opublikowano 12 Stycznia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 i nie wzmocnienia tylko wsporniki, tzn że w razie rozłączenia w miejscu łączenia tłumik nie spadnie na ziemie i nie zachaczy o nic i nie wyrwie wszystkiego, a jedno z wgnieceń jest po to żeby nie stukało o most albo wahacz, już nie pamiętam dokładnie, bo jest bliziutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_E-30 Opublikowano 12 Stycznia 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2013 No co:oops:... Dobra rozkmina nie jest złabmw_beer. A już tak na poważnie, to też mi się już teraz wydaje, że to ze względu na to, żeby nie obniżać wydechu. Z początku myślałem, że ktoś zamontował w Niemczech coś dziwnego, żeby obniżyć CO2:-P i zastanawiałem się, czy aby delikatnie nie obniża mocy:mrgreen:... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.