luki730i Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Witam jak w temacie nie kreci do 6 tys. obroty jakie osiągam bez problemow to 4tys pozniej zaczyna sie mulic dochodzi do nie calych 5 tys obrotow. a na benzynie tak zapierdziela ze az miło. od czego by nalezalo zacząć?? dodam ze spalanie jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Moim zdaniem parownik nie wyrabia , albo jest zakitowany (trzeba zdjac węże od wody i mozna go przepłukac troche płynem) albo gorsza wersja to membrany juz sa na wykonczeniu , przerabialem podobny przypadek w VW :lol: 3 fachowców to ogladało i tylko wyliczali rzeczy do wymiany a ten patent z przepłukaniem podpowiedział mi gosciu ktory nie jest mechanikiem tylko tankuje gaz na stacji :wink: Sprawdz moze w Twoim przypadku jest podobnie bmw_beer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumunm5 Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 trzeba zdjac węże od wody i mozna go przepłukac troche płynem raczej ten sposob odpada plyn wplywa do innej sekcji ktora odpowiada tylko za rozparowanie gazu poniewaz gaz wchodzac w atmosfere dochodzi do -40'C jakby nie ciepla ciecz wszystko by pozamarzalo . W kazdym parowniku na dole znajduje sie srubka ktora po odkreceniu spuszczamy tzw frakcje olejowa ktora powstaje na skutek zanieczyszczonego gazu ta zas zmiejsza komore cisnieniowa w parowniku dokonuje sie tego przy goracym parowniku poniewaz jak jest zimny jest gesty jak smalec.moim zdaniem to tylko kwestia regulacji (za duzo powietrza zbyt uboga mieszanka)przyslon mu delikatnie dolot powietrza z przodu lub zmien jego kierunek wlotu aby powietrze nie bylo wdmuchiwane na sile podczas jazdy i nie rozrzedzalo mieszanki mozesz do tego wykonujac ok cwierc obrotu registrem tzn ta srubka na wezu laczaca parownik z mixerem (odkrecajac)az do uzyskaniawlasciwej pracy silnika srubka ta jest regulacja gornego progu przeplywu gazu czyli wysokich obrotow (tylko nieprzeholuj bo moze wiecej palic jak to poskutkuje bedziesz zamykal obrotomierz <bmw_1> <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ajoksander Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Moim zadniem to parownik pada już miałem podobnie w calibrze i jak pojechałem do gazownika i sprawdził spalanie to odrazu powiedział że to reduktor do wymiany, takze proponuje zajechać do gazwonika a bedzie waidomo napewno. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 JESZCZE JEDNO, JAK SIE NAGRZEJE TO CIEZKO PALI, A JAK JEST NAWET MINUS 30 TO PALI NA DOTYK, NA GAZIE OCZYWISCIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mack` Opublikowano 8 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 JESZCZE JEDNO, JAK SIE NAGRZEJE TO CIEZKO PALI,A JAK JEST NAWET MINUS 30 TO PALI NA DOTYK, NA GAZIE OCZYWISCIE Identiko mam czasem. Co do obrotów to na gazie tez mi muli ale na 2 biegu od 4 tys muli dochodzi do 5.300 i znów zaczyna ciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 28 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 luki730i, jaki masz parownik, jakiej mocy? Sadzac po opisie, masz tam spory silnik w autku. Czesto gazownicy (chyba w ramach oszczednosci, bo nie umiem sobie tego inaczej wytlumaczyc) montuja do 6-cylindrowych jednostek o mocy ponad 150KM parowniki 100kW.. I wtedy zaczynaja sie jaja na wyzszych obrotach, auto nie ciagnie jak nalezy. Za maly wydatek gazu. Ja tak mialem u siebie. Po interwencji panowie grzecznie zmienili mi parownik na 140kW i juz jest dobrze. Zadnych przeslon u siebie nie stosowalem, auto chodzi idealnie. Co do plukania parownika. Jesli nie jestes jego pewien to go po prostu rozkrec i wyczysc. To jest prosta konstrukcja i ciezko tam cos zepsuc. Oczywiscie przyloz sie przy skladaniu, zeby czegos nie pominac . Gazownicy chetnie radza wymiane parownika, bo jest to spory wydatek dla klienta w porownaniu z samymi membranami, ktore kosztuja w zaleznosci od modelu parownika w granicach 100zl.. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łazik Opublikowano 28 Lutego 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 może zmień filter gazu na początek.moja też tak miała obroty miała coraz mniejsze a po wymienie filtra wszystko wróciło do normy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.