Kamcio Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Wyskakuje mi w IHKA błąd "25 Auxiliary Water Pump", ktoś może podpowiedzieć o co chodzi? Dodam, że klima działa bez najmniejszych problemów nic się nie dzieje, ale błąd w INPA denerwuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 ale REST ci nie chodzi,dodatkowa pompka wody,pod elektrozaworami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 też mam ten błąd a rest diała normalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 też mam ten błąd a rest diała normalnie a nie powinien:4:,pewnie pompuje,ale coś ją gryzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 a jak z ogrzewaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Co to jest ten REST? Normalnie grzeje bez problemów, bardzo mocno. Do dzisiaj miałem termostat główny walnięty, ale zmieniłem i daje równo w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Ty masz może przycisk MAX na panelu klimatronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mój panel od klimy wygląda tak: [ATTACH=CONFIG]23518[/ATTACH] Ale dalej nie ogarniam co to jest REST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to taki przycisk którego niemasz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 to taki przycisk którego niemasz :dance: w e39 jest REST lub MAX a w e46 chyba jest ten ze znakiem (A)... chodzi o przycisk do obiegu płynu przy zgaszonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 23 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 w e39 jest REST lub MAX a w e46 chyba jest ten ze znakiem (A)...chodzi o przycisk do obiegu płynu przy zgaszonym silniku e46 ma też max.... tez z a w kółku to zamykanie obiegu automatycznie ie e39 też to ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ja mam praycisk REST (dziala) pompki pod zaworami niema ale weze wodne ida pod filtr kabinowy z prawej co tam jest :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 U mnie rest działa jak silnik jest gorący i czeka się np. na kogoś a jest zimno to na zgaszonym aucie na pozycji 1wszej kluczyka wciskam rest ustawiam temperaturę jaką chcę i gdzie ma wiać i dopóki silnik nie ostygnie albo nie nagrzeje do ustawionej temperatury to działa Bardzo fajne rozwiązanie tak jak czujnik smrodu zatrzymuje spaliny bo automatycznie włącza obieg wewnętrzny jak wyczuje smród Jeszcze w wolnej chwili go wyczyszczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ja mam praycisk REST (dziala) pompki pod zaworami niema ale weze wodne ida pod filtr kabinowy z prawej co tam jest :?: ty masz akumulator ciepła,pompka jest gdzie indziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 dobra zapytam sie coś ... kumpel ma e39 sedana 96rok 2.8 niema pompki pod zaworami i ciepłe mu nie leci na rest, i jak auto chodzi na wolnych to też mu nie grzeje, musi mu depnąć pow 2tyś obr to wtedy grzeje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Czujnik AUC (brzydkich zapachów) udało mi się dzisiaj zreanimować, przedmuchałem, wymieniłem filterek i działa jak trzeba, żadnych błędów nie widać, pompkę wody natomiast spryskałem kostki, ale nie pomogło, dalej widnieje taki błąd: [ATTACH=CONFIG]23522[/ATTACH] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi 528 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 ty masz akumulator ciepła,pompka jest gdzie indziej a co to jest ??? i do czego ??? i takim razie gdzie jest ta nieszczesna pompka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 pompka będzie w nadkolu,lewym,razem z dodatkowym zaworem,a sam akumulator to nie jestem pewien,więc nie chce wprowadzać w błąd tak ona wygląda https://www.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/64_0691/0/47537/0/0/0/0/64128391554/zesp-zaworowy-ukr-zbiorn-ciepa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 24 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Dirty tą pompkę można jakoś rozebrać i zreanimować, czy tylko wymiana na nową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 a tego ci nie powiem,bo nie wiem,ale wątpie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek80r Opublikowano 24 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2012 Jakiś czas temu obczajałem co powoduje falowanie obrotów. Odłączałem właśnie pompkę i podgrzewacz. Po tym zabiegu także mi wisiał identyczny błąd. Inpa nie dawała rady skasować. W gnieździe pompki delikatnie rozgiąłem bolczyki, skasowałem błąd tym razem przez Iste i błąd już nie wrócił. Nie wiem czy pomogło rozgięcie czy też ista, ale problem z głowy 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ChriS. Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Czujnik AUC (brzydkich zapachów) udało mi się dzisiaj zreanimować, przedmuchałem, wymieniłem filterek i działa jak trzeba, żadnych błędów nie widać, pompkę wody natomiast spryskałem kostki, ale nie pomogło, dalej widnieje taki błąd:[ATTACH=CONFIG]23522[/ATTACH] A powiedz, byl blad i znikl i czy sprawdzales psikajac czyms smierdzacym po czyszczeniu? Bo ja nie mam bledu i jak nieraz stoje za autobusem to zanim sie skapne i przelacze na zamkniety to wszyscy w srodku juz umieraja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 26 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Chris psikanie może nic nie dać ponieważ ten czujnik reaguję raczej na spaliny a nie na inne zapachy...Wymyślili go tylko po to,że jak stoisz w korku to abyś nie wdychał spalin więc może działać tylko na spaliny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 26 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Błąd zniknął, jutro jeszcze raz sczytam moduł i zobaczymy Wcześniej wyskakiwał cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ja mam przycisk MAX, i jeżeli mam webasto z/c to wtedy auto korzysta z pompki obiegowej webasta ? Czy jest dodadkowa oddzielna pompka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.