Grubson Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Witam Chłopaki mam pytanie jak można szybko podnieść moc w silniku M40B18 115 KMpytanie_bmw Pozdro Grubson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 dokleić znaczek ///M ,najlepiej z tyłu i z przodu:-P bo inaczej to tylko swap,ale to już nie tak szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 dokleić znaczek ///M zgrywus :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 no kilka znaczków moze ,poprawic odrobine osiagi. (swap temat rzeka cie panie czeka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 ze 115 to możesz nażeźbic 120 km gdzie w gruncie rzeczy nic to Ci nie da Swap na 2,5 i będziesz szczęśliwcem koszącym latarnie i rowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nem Opublikowano 17 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 ze 115 to możesz nażeźbic 120 km gdzie w gruncie rzeczy nic to Ci nie da Swap na 2,5 i będziesz szczęśliwcem koszącym latarnie i rowy. Dokladnie. Podnosic moc w tym silniku to gra niewarta swieczki. Taniej wyjdzie przeszczep, ktory bedzie mial wiele zalet 2 garnki wiecej sporo konikow wiecej i niuta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E34-Patryk Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 szybko podnieść moc w silniku M40B18 115 KM kup nowy filtr powietrza, pewnie moc skoczy w górę jeśli stary zapchany, załóż węzsze opony, będzie się lepiej zbierać i nie jeździj z otwartą szybą, żeby opór powietrza jej nie hamował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tazunio Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 zapodaj kolektor wydechowy od Is i ... zreszta taniej wyjdzie wlozyc caly silnik Is´a m42b18 czesc osprzetu taka sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 He he zrób tak jak ja w moim m43b18 wycisnąłem z niego 192 kuce przez parę drobnych modyfikacji. A to recepta: 4 dni dobrej i zwartej pracy, parę piwek, troszkę nerwów a i najważniejsze musisz kupić conajmniej m50b25bmw_1 i po prostu wymień silnik:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 4 dni dobrej i zwartej pracy, parę piwek, troszkę nerwów a i najważniejsze musisz kupić conajmniej m50b25 i po prostu wymień silnik :) dobra rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 swap to najtańsza i najszybsz opcja happy_bmw no i różnica w mocy ogromna:dance: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpadyzor71 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Kurcze nie chce się czepiać, ale czasem takie pytanie mnie zabijają. Tak jak chłopaki mówią, albo obkleić auto w znaczki MPower, filtr stożkowy, zmienić gałkę, spora lota na tyłek i już plus 150KM więcej, druga opcja (na poważnie) swap. :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość e34t Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Najtańsza opcja so swap m50b25 a jak mocy będzie mało to m30b35 a potem to już tylko wyższa półka masz do wyboru v8, v10, v12 no i oczywiście silniczki typu M ale wyjdzie z osprzętem w prawie w cenie auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Najtańsza opcja so swap m50b25 a jak mocy będzie mało to m30b35 a potem to już tylko wyższa półka masz do wyboru v8, v10, v12 no i oczywiście silniczki typu M ale wyjdzie z osprzętem w prawie w cenie auta No z tym M30 w e36 to nie takie hop siup sie rozpedziles troszke... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staszek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Najlepsza opcja to zrobienie swapa i to na pewno zwiększy moc :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 No swap to chyba jedyne mądre rozwiązanie. A tak jak pisałem m50b25 to prawie plug and play.:lol: Jak dobrze poszukasz to możesz dobrze trafić. Na moim przykładzie Ci to troszkę przybliżę. Ja szukałem coś koło roku, w końcu znalazłem e36 sedan właśnie z m50b25 bez vanosa po lekkim dachowaniu. Kupiłem go 1100pln wytargałem z niego silnik, skrzynie, tylni most i przednią część układu wydechowego. Parę drobiazgów ze środka. Tym co zostało poczęstował się jeszcze mój kolega i wybebeszył ją praktycznie do gołej blachy, resztę oddałem na szrot i zwróciło mi się coś koło 600pln. Wymiana silnika nie jest tak trudna i wraz z kolegą zajęło nam to tak jak pisałem 4 dni. Tak że podliczyć do tego jeszcze koszty nowych części takich jak sprzęgło, oleje, filtry, nowe świece, to wyszło mnie jakieś 1500pln. A wrażenia z jazdy teraz są bezcenne:lol::lol::lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz13 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jest jeszcze jedna opcja sprzedać obecną i kupć 325 lub 328 w oryginale to najskuteczniejszy sposób podniesienia mocy lecz nie najtańszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 A teraz pytanie z mojej strony może przy zwykłym 1.8 nieopłacalne ale dajmy na to zwyczajne 316 m40 jak w moim przypadku jakbym chciał wsadzić i.s pod maske ? skrzynia zostanie ta sama ,most i zawias także te skromne 40 koni wiecej bębny by przyjęły na klate godnie myśle.A robocizny znacznie mniej niz przy wrzucaniu 6 cylindrówki(zamierzałbym robić sam wiec koszta robocizny odpadaja) co sądzicie przerabiał ktoś z was?ciekawi mnie ten silnik z kilku powodówbmw_0 wypowie sie ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Grzesiek84 ja myślę że roboty przy swapie 1.6 na 1.8is lub jak w moim przypadku było na 2.5 jest dokładnie tyle samo, tak mi się wydaje. Przecież wymieniasz silnik wraz z wiązką silnika i kompem i tu i tu. Cena obu silników podobna, a różnica w mocy znaczna. Też myślałem nad 1.8is ale potem żeby nie żałować tego że się narobię i będzie znów mało mocy jednak zdecydowałem się na m50b25. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grubson Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 dzięki wielkie chłopaki8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 dzięki wielkie chłopaki8) ale chyba bedziesz swapa motorowni robił a nie znaczków??:lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudek Opublikowano 20 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 no na pewno nie które odpowiedzi go załamały :4::4::4: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Wujek samo Zło_ Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Bo Wy kurde nietolerancyjni jesteście wszyscy co do jednego... :4: Na necie gdzieś leży cały opis jak koleś w e36 przemodził całe m40 bodajże na 174KM. Że niby piec tani jak barszcz, że części za darmochę itd Słowem... Wykonał Kawał Dobrej Nikomu Do Niczego Niepotrzebnej Roboty. p.s koszt modów pieca przewyższył oczywiście koszt zakupu e36 z jakąś konkretną motorownią, ale żeby nie było. Da się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 da sie da, ale koszta naprawdę duże i roboty sporo... a i na pewno lepiej mieć np. 2.8 z sześcioma garami i 193KM niż cztery gary i 174KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 21 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 tu nikt nie pisze ze sie nie da da sie da ale jest to nieoplacalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.