wicha Opublikowano 22 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Gdy silnik jest zimny nie wchodzi mi na obroty, ale gdy tylko się nagrzeje to wszystko jest ok. Kupiłem nowe kable i świece ale nic się nie zmienia może być inna przyczyna? Auto nie jest zasilane gazem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 22 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Jak to nie wchodzi na obroty ? to do ilu ty go na zimno kręcisz ? Na zimno każdy silnik jest troche słabszy niz ten rozgrzany do tepmeratury roboczej. Nie wiem za bardzo o co ci chodzi z tym nie wchodzeniem na obroty , czy np. nie chce sie w ogóle wkręcić do 3 tyś , czy wolniej dochodzi do 6. Może jakoś bardziej obrazowo to przedstaw pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniac Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Jak dla mnie to prawdopodobnie wtryskiwacze Ci padły, sprawdz to :!: pozdro bmw_beer <bmw_2> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skasuj Opublikowano 23 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 najprawdopodobniej nie wiem o co Ci chodzi :mrgreen: Wez napisz to jakos normalnie rozjasnij o co chodzi ... poza tym jak mozna katowac silnik zimny :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 A kto wam powiedział że katuje silnik!!!!!! Normalna jazda . Poprostu czuje ze ma przerwy w mocy jakby się dławił ale gy już się nagrzeje to jest ok. Jeśli zapalam to obroty mam na 500-800 gdy jest ciepły to mam na 1400. Nigdy mi tak się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 26 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 To może być silniczk krokowy. Twoje obroty powinny oscylować w okolicy 800 obrotów +- około 50 przy ciepłym silniku. Podczas rozruchu mogą (a nawet powinny) być nieco wyższe (ponad 1000 do 1300) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 28 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 A może być coś z zapłonem lub łancuszek rozrządu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_79 Opublikowano 30 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 To napewno nie rozrząd i zapłon też raczej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 9 Grudnia 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Ktoś mi powiedział że to może być czujnik od ssanie. Gdy jest zimny ma ok. 500obr a jak jest ciepły to 1500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszE34 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Moze przeczyść kopułkę i palec rodzielacza zapłonu, dodatkowo sprawdził bym w takiej sytuacji czujnik temperatury. Może ogłupiać niewłaściwymi wskazaniami komputer przez co dostaje niewłaściwą mieszankę ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicha Opublikowano 5 Stycznia 2007 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Wskaźnik pokazuje temperature to chyba czujnik jest dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.