koko090681 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 być może należy przeprowadzić kalibracje,no nie wiem,tak czy siak,musisz gdzieś podpiąć kompa to raczej nie bedzie kalibracja-przy lekkim przestawieniu skrętu mój czujnik odczytywał że mam stale skrecona koła i dsc wogle nie działało(kontrolki były stale zapalone) jednak i tak trzeba podłączyć kompa bo nigdy nic nie wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 co prawda mam tylko asc i dziś specjalnie zacząłem machać kierownicą na prawo i lewo chcąc auto postawić bokiem (bez gazu dotykania) i nie chciał wpaść w poślizg mocny tylko non stop mało uślizgi bokiem...i nic mi też nie mrygało a wiem ze latem normalnie jak przegiąłem w zakręcie to mrygnęła kontrolka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 11 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Mi na śniegu czy śliskim często zapala się kontrolka trakcji latem to praktycznie nie możliwe chyba że próbuje spalić laka na światłach ale zamiast tego auto jedzie a nie boksuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ponawiam temat. Auto bylo podlaczane do kompa, dsc nie ma bledow, czujnik skretu kierownicy dziala i pokazuje nawet drobny ruch kierownica a auto naprawde musi sporo "uciec" zeby dsc zaczelo reagowac, dodam ponownie za samo asc i abs dzialaja bez problemow. Myslalem ze mogloby byc cos nie tak z czujnikiem znajdujacym sie w osi pojazdu ale wtedy chyba powinien byc blad w dsc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek2304 Opublikowano 20 Lutego 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 brak błędów nie oznacza braku uszkodzenia, podłączyć Inpe i jechać długi dystans (np 1km) na pierwszym biegu bez dodawania gazu, obserwować dokładnie odczyty z prędkości kół czy któryś się nie gubi, nie przerywa raz na jakiś czas, E39 miało wadę z padającymi piastami w których jest coś jak koronka magnetyczna z której czujnik odbiera sygnał. i pamiętaj by nie przekroczyć 20km/h bo powyżej tej prędkości stracisz komunikację ze sterownikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 20 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) brak błędów nie oznacza braku uszkodzenia, podłączyć Inpe i jechać długi dystans (np 1km) na pierwszym biegu bez dodawania gazu, obserwować dokładnie odczyty z prędkości kół czy któryś się nie gubi, nie przerywa raz na jakiś czas, E39 miało wadę z padającymi piastami w których jest coś jak koronka magnetyczna z której czujnik odbiera sygnał. i pamiętaj by nie przekroczyć 20km/h bo powyżej tej prędkości stracisz komunikację ze sterownikiem A widzisz, ogladac predkosci kol mozna w dwoch miejscach, DSC i czujnik skretu kol. Tu sa zdjecia odczytu czujnika skretu, a wg. dsc (zgodnie z prawda) auto stoi. Edytowane 21 Lutego 2013 przez darkstar79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Czy te odczyty są właściwe? Auto stoi, wg czujnikow dsc jest ok a tu nie. Zastanawia mnie rownież różnica miedzy katem skrętu a syntetycznym kątem. Da sie coś na to poradzić o ile nie jest to normalne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.