Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat


Rekomendowane odpowiedzi

być może należy przeprowadzić kalibracje,no nie wiem,tak czy siak,musisz gdzieś podpiąć kompa

to raczej nie bedzie kalibracja-przy lekkim przestawieniu skrętu mój czujnik odczytywał że mam stale skrecona koła i dsc wogle nie działało(kontrolki były stale zapalone)

jednak i tak trzeba podłączyć kompa bo nigdy nic nie wiadomo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda mam tylko asc i dziś specjalnie zacząłem machać kierownicą na prawo i lewo chcąc auto postawić bokiem (bez gazu dotykania) i nie chciał wpaść w poślizg mocny tylko non stop mało uślizgi bokiem...i nic mi też nie mrygało a wiem ze latem normalnie jak przegiąłem w zakręcie to mrygnęła kontrolka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ponawiam temat. Auto bylo podlaczane do kompa, dsc nie ma bledow, czujnik skretu kierownicy dziala i pokazuje nawet drobny ruch kierownica a auto naprawde musi sporo "uciec" zeby dsc zaczelo reagowac, dodam ponownie za samo asc i abs dzialaja bez problemow. Myslalem ze mogloby byc cos nie tak z czujnikiem znajdujacym sie w osi pojazdu ale wtedy chyba powinien byc blad w dsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak błędów nie oznacza braku uszkodzenia, podłączyć Inpe i jechać długi dystans (np 1km) na pierwszym biegu bez dodawania gazu, obserwować dokładnie odczyty z prędkości kół czy któryś się nie gubi, nie przerywa raz na jakiś czas, E39 miało wadę z padającymi piastami w których jest coś jak koronka magnetyczna z której czujnik odbiera sygnał. i pamiętaj by nie przekroczyć 20km/h bo powyżej tej prędkości stracisz komunikację ze sterownikiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brak błędów nie oznacza braku uszkodzenia, podłączyć Inpe i jechać długi dystans (np 1km) na pierwszym biegu bez dodawania gazu, obserwować dokładnie odczyty z prędkości kół czy któryś się nie gubi, nie przerywa raz na jakiś czas, E39 miało wadę z padającymi piastami w których jest coś jak koronka magnetyczna z której czujnik odbiera sygnał. i pamiętaj by nie przekroczyć 20km/h bo powyżej tej prędkości stracisz komunikację ze sterownikiem

A widzisz, ogladac predkosci kol mozna w dwoch miejscach, DSC i czujnik skretu kol. Tu sa zdjecia odczytu czujnika skretu, a wg. dsc (zgodnie z prawda) auto stoi.

28c568c87d4e597dm.jpg

f8b2aeef7b7e21a6m.jpg

b1d8c36c0012ea82m.jpg

Edytowane przez darkstar79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...