darkstar79 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Zaczne od tego ze sam system dziala, kontrolka gasnie a przy ruszaniu badz przyspieszaniu np. na sniegu dziala. Problem jest z stabilizacja toru jazdy np. wchodzac w prawy luk ok 90 stopni nic sie nie dzieje (kontrolka nie miga nic nie hamuje tylko auto poprostu leci prosto wypadajac na zewnetrzny pasprzy skreconych kolach). Jakies sugestie, pomysly? Moze ja robie cos zle ew. zle pojmuje zadanie systemu DSC? Up... ABS dziala normalnie. Dodam rowniez ze w lipcu mechanik robil cos co okreslil jako "kompensacje czujnikow polozenia kierownicy i przepustnicy" Bawiac sie na parkingu (ok. 20-30km/h) zauwazylem dzialanie DSC po szybkim skreceniu kierownicy dopiero pow. 90st. W trasie na glebokim sniegu tyl zamiata strasznie i rowniez brak reakcji DSC. Edytowane 9 Grudnia 2012 przez darkstar79 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 A ze tak zapytam ABS działa normalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 może to coś z czujnikiem skrętu ,czy jakoś tak to się nazywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 ale to chyba nie działa przy skrętach -nie przypominam sobie zeby mi się właczal dsc przy zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 ale to chyba nie działa przy skrętach -nie przypominam sobie zeby mi się właczal dsc przy zakręcie DSC Dynamic Stability Control to najbardziej rozwinięty system kontroli trakcji w samochodach BMW. Oprócz możliwości jakie posiadają systemy ASC+T (i automatycznie ASC) posiada także czujnik położenia kierownicy oraz posiada możliwość przyhamowania wewnętrznych kół podczas jazdy po łuku gdy pojazd wpada w poślizg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 DSC Dynamic Stability Control to najbardziej rozwinięty system kontroli trakcji w samochodach BMW. Oprócz możliwości jakie posiadają systemy ASC+T (i automatycznie ASC) posiada także czujnik położenia kierownicy oraz posiada możliwość przyhamowania wewnętrznych kół podczas jazdy po łuku gdy pojazd wpada w poślizg. a no widzisz jaka madra bestia :lol: to moze mi sie załącza tylko nie zwróciłem uwagi na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opony masz takie same z przodu i z tyłu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Opony masz takie same z przodu i z tyłu ? Jasna sprawa ze z takimi urzadzeniami opony musza byc takie same, na dodatek nowki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 tak jak Mordulec pisze sprawdź czy profil opony masz wszędzie taki sam happy_bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 No to przydałoby się pod kompa podpiąć , ale jak mówisz że coś gość motał z tymi czujnikami to może coś mu nie wyszło. Ja mam w japończyku ASC+T ale mimo kiepskich warunków (trochę śniegu teraz nasypało) trzeba się postarać żeby złamać auto. A DSC jest jeszcze o półkę wyżej jeśli chodzi o kontrolę trakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 9 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 No to przydałoby się pod kompa podpiąć , ale jak mówisz że coś gość motał z tymi czujnikami to może coś mu nie wyszło. Ja mam w japończyku ASC+T ale mimo kiepskich warunków (trochę śniegu teraz nasypało) trzeba się postarać żeby złamać auto. A DSC jest jeszcze o półkę wyżej jeśli chodzi o kontrolę trakcji. Wlasnie martwi mnie to ze moje "lamie" sie samo bez pomocy nawet na prostej drodze w glebszym sniegu, juz nie mowiac o tym ze w zakretach sciaga na zewnatrz a DSC nie mignie. W starym e34 bez zadnej elektroniki typu ASC DSC ani ABS czulem sie bezpieczniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 W starym e34 bez zadnej elektroniki typu ASC DSC ani ABS czulem sie bezpieczniej. Hehe powiem Ci że na wyłączonym ASC w E39 nosi dużo bardziej niż w E32 z V8 z przodu ale beż żadnych systemów z tyłu lolol Jakoś moim zdaniem niemieckie beemki są bardziej stabilne niż te japońskie beemki :drunk: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Również twierdzę że na wyłączonej kontroli auto samo lata na boki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Również twierdzę że na wyłączonej kontroli auto samo lata na boki... U mnie lata nawet z włączoną... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 No a ja nie mogę się tym pochwalić u mnie przesuniecie do momentu zadziałania systemu równe jest 0,4 m maksymalnie po czym telepie hamulcami i jest już prosto. Ale za to jak przytrzymam 5 sec przycisk DSC mogę robić co tylko chce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 U mnie działa tak że jak tylko auto zaczyna uciekać to kontrola wyrównuje tor i odcina obroty oczywiście jak się wyłączy to szaleństwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 (edytowane) Tak to powinno właśnie wyglądać. Zaznaczę że system DSC jest połączony z ABS . Edytowane 10 Grudnia 2012 przez SoulRea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Georgii Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Masz rację są połączone bo jak urwała mi się linka w silniczku od dodatkowej przepustnicy to był błąd hamulców i kontroli jak wymieniłem linkę i wyregulowałem po skasowaniu błędów już nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Georgi,z dodatkową przepustnicą,to masz ASC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koko090681 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 dzisiaj sprawdziłem jak to dokładnie działa -i u mnie jest tak że jeśli na zakrecie obojetnie jakim ,auto wyczuje chodzby maly ślizg to od razu go prowadzi tak żeby jechał normalnie i pokonywanie zakretu na śliskim jest bez problemowe i tak samo z ruszaniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Znajda sie jakies wnioski panowie odnosnie mojego problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 bez kompa?wątpie,zgadywanka,być może ten czujnik kąta skrętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 bez kompa?wątpie,zgadywanka,być może ten czujnik kąta skrętu? To by wyjasnialo dlaczego laskawe DSC raczy reagowac przy skrecie kierownicy pow 90st.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 być może należy przeprowadzić kalibracje,no nie wiem,tak czy siak,musisz gdzieś podpiąć kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darkstar79 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 być może należy przeprowadzić kalibracje,no nie wiem,tak czy siak,musisz gdzieś podpiąć kompa Jak wspomnialem na poczatku "Dodam rowniez ze w lipcu mechanik robil cos co okreslil jako "kompensacje czujnikow polozenia kierownicy i przepustnicy"", byc moze "fachowiec" zepsul zamiast poprawic. Co do uszkodzenia czujnika to wydaje mi sie ze powinno byc to zasygnalizowane przez ciagle swiecenie kontrolki DSC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.