zico Opublikowano 18 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Witam W dniu dzisiejszym moje BMW e36 2.0 24v dopadł problem przegrzania. Jadąc dzisiaj Borowską nagle zapaliła mi się czerwona kontrolka od temp. wody. odruchowo włączyłem ogrzewanie na maksa (było zimne). Zatrzymałem auto, delikatnie odkręciłem korek przy chłodnicy zaczęła wywalać woda (płyn). Odczekałem jakieś 30 minut w międzyczasie nabyłem płyn 5l. Odkręciłem odpowietrznik znajdujący sie obok korka wlałem płyn w pierwszym etapie weszło ok. 2l i odpaliłem auto. Co jakiś czas kontrolowałem czy się należycie odpowietrza. Ale nadal temp. wzrastała po kolejnym odczekaniu 15-20 min dolałem kolejne 2l płynu. Zacząłem z powrotem odpowietrzanie. Udało mi się odzyskać ogrzewanie wewnątrz samochodu ale nadal temp. rośnie wąż znajdujący się po lewej stronie (na dole) jest cały zimny i dość mocno napuchnięty. Co może być przyczyną iż dolny wąż i dolna część chłodnicy jest zimna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 poszukaj na forum, prawdopodobnie nie otwiera się teromostat, i nie ma dużego obiegu, tylko dlaczego ubywa płynu :?: albo gdzie s dziura jest albo do silnika leci :evil: czyli uszczelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitro Opublikowano 19 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Pompa wody na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 witam próbowałem wykręcić termostat ale za cholere nie mogę odkręcić dolnej śruby (przeszkadza wiatrak). Nic zaprowadzę ją jutro do warsztatu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Termostat nie otwiera dolna srubę odkrecisz jak sciągniesz sam wiatrak (minuta roboty_4 wkrety imbusowe,wczesniej sciagnij obudowe wiatraka(2 spinki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śruba Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 jak dalej będziesz miał z tym problem to podjedź do mnie to coś poradzimy... mój kom. 667273793 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Wymieniłem termostat faktycznie był uszkodzony ale niestety nie mogę odpowietrzyć układu. Przez odpowietrznik wydobywa się para a po odkręceniu korka przy chłodnicy (wlewu) strasznie bulgocze Chyba padła uszczelka pod głowicą Możecie polecić jakiś warsztat aby tam dokonać naprawy ??? I jakie orientacyjnie czekają mnie koszty ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 wiesz co, podjedz do kogoś kto się zna, odpowietrza się od zimnego, para czyli juz za gorąco, a korka od wlewu się nie rusza , jak jest rozgrzany to zawsze będzie z tamtąd wywalało płyn, sprawdz czy dolny wąż od chłodnicy jest gorący - czyli czy otwiera sie termostat, odpowietrza się na otwartym termostacie, za dużo tłumaczenia jeśli ktoś tego nie robił :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki730i Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Pompa wody na 100% sprawdzales??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 20 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Pompa wody na 100% sprawdzales??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! masz . jasnowidz :roll: PS. Łukasz może coś konstruktywnego :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico Opublikowano 20 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 wiesz co, podjedz do kogoś kto się zna,odpowietrza się od zimnego, para czyli juz za gorąco, a korka od wlewu się nie rusza , jak jest rozgrzany to zawsze będzie z tamtąd wywalało płyn, sprawdz czy dolny wąż od chłodnicy jest gorący - czyli czy otwiera sie termostat, odpowietrza się na otwartym termostacie, za dużo tłumaczenia jeśli ktoś tego nie robił :evil: witam dolny waż jest gorący a taka diagnozę postawiono mi w warsztacie który wymieniał termostat.polećcie mi we Wrocławiu jakiś porządny warsztat abym mógł tam podjechać z BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 21 Listopada 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 proszę bardzo ,na pewno nie najtaniej ale się znają: - AutoChip ul. Przedmiejska - http://www.auto-chip.pl/Data/Kontakt.html - Stando Psary - http://www.stando.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zico Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Witam A więc udało mi się samemu odpowietrzyć układ Poniżej moja metoda: 1. Zalewamy płyn 2. Odkręcamy odpowietrznik na chłodnicy 3. Naciskamy i TRZYMAMY dolny wąż od chłodnicy 4. Zakręcamy odpowietrznik 5. Puszczamy wąż (płyn z zbiorniczka ubywa) pkt. od 2 do 5 powtarzamy aż w wężach poczujemy wodę lub z górnego odpowietrznika przy naciskaniu wydobywa się płyn bez syku powietrza. Całość zajęła mi ok. 2 godz. wlałem ttak 5l płynu ps. wielkie podziękowania do autora tego postu (link poniżej) okazał się nieoceniony http://forum.maxbimmer.pl/topics15/vademecum-uklad-chlodzenia-odpowietrzanie-vt2163.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.