przemal Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Problem jest nastepujący, mam zasyfione wtryski w e39 530d 2001, manual. Problem nastąpił gdy ujechałem jakieś 20km na rezwrwie, chociaż nigdy do tego nie dupuszczam, zazwyczaj mam te 30l w baku. Obecnie autem telepie na wolnych obrotach, zastanawiam się czy nie wlać na pełny bak tego środka STP do czyszczenia wtrysków ? Edytowane 5 Grudnia 2012 przez przemal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 No najlepiej, zacznij od tego typu preparatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Też tak myśle. A słyszałeś coś o dolewaniu mixolu do on ? Wielu mechaników tak robi, i polecają ten sposób przy nierównej pracy silnika, badź właśnie przy zanieczyszczonych wtryskach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A moze lepiej udać się do autoryzowanego serwisu który zajmuje się tego typu sprawami i być pewnym że zrobi to dobrze i wtryski posłużą jeszcze tys. km. Kiedys wlałem takie coś do Audi i wymieniłem 3 sztuki z 6-ciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Nierzadko ,wlewaliśmy to w poprzedniej firmie do busów nowej generacjii bo tez nieraz się jezdziło na oparach nie było żadnych bocznych objawów. z mixolem nie miałem doczynienia w tych sprawach więc się nie wypowiem.Z takimi specyfikami jak pokazałeś również w benzyniaku raz, zastosowałem(oczywiscie specyfików do czyszczenia wtrysków w benzynie) i również mi pomogło a wlałem troche wiecej niz pisało na tej butelce nawet. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez grzesiek84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zaryzykuje i wleje, o skutkach pinformuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 czytam właśnie na temat tego specyfiku,który pokazałes. dodatkowo zapobiega wytrącaniu sie parafiny podczas mrozów a to też zaleta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psokl Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 Sprawdź korekcje wtrysków w Inpie - sporo to powie o ich stanie i wskaże ewentualnie które kuleją. Specyfiki mogą pomóc ale tak naprawdę najlepiej byłoby rozebrać wtryskiwacz i go wyczyścić: DIY: E46 320d m47n injector cleaning - Bimmerforums - The Ultimate BMW Forum Podobnie kiedyś czyściłem wtryski w m21 - z dobrym skutkiem. Z poradnika powyżej nie wygląda jakby w CR byla to bardziej skomplikowana operacja. pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POLDEK Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 tez tak mam,tez mi na wolnych obrotach trzepie,ale z tego co mi powiedzieli to nie wina wtryskow choc tez mam jeden do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 (edytowane) Jutro będę miał chwile, to się podepne pod kompa. Dzieki za linka kolego psokl. Edytowane 5 Grudnia 2012 przez przemal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Ponieważ jak wiadomo takie środki jak STP czyszczą wtryski ale zarazem pozbawiają je smarowania, dotyczy to też pompy czy pompo wtryskiwaczy. Aby zapobiec zatarciu zrobiłem taką mieszankę: na 50l ON wlałem buteleczke 200ml środka STP do czyszczenia wtryskiwaczy (dokładnie tego który jest na zdjęciu w pierwszym poście), a następnie dolałem 0,5l mixolu. Już po przejechaniu 15 km auto zaczeło pracować poprawniej, zrobiłem wczoraj ok 30 km łącznie, wszystko po mieście, już na koniec dnia auto pracowało prawidłowo. Dzisiaj rano przy -8 stopni C, auto odpaliło jak w lato, silnik się wyciszył nie trzęsie pracuje bardzo równo i płynnie. Zatem polecam ten środek ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 czyli działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemal Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Jak najbardziej, jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolarz Opublikowano 1 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2013 Ja polecam Forte albo Luqui Moly jest jeszcze jeden dobry ale teraz nie pamietambmw_0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 10 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja za radą doświadczonych silnikowców od diesli, raz na pół roku wlewam po około 1/2 litra mixolu na zbiornik paliwa i myślę, że silniczek chodzi ze zdrowiem "przysłowiowej ryby". Na liczniku 258 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darozxr Opublikowano 24 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 jesli chcesz spradzic wtryski ja zawsze robilem klientom tak prosta metoda mianowicie na kazdy wtrysk wystarczy zamontowac strzykawke aby miec porownanie na odplyw ropy te male rurki gumowe tzn jej tylko korpus z kikumilimetrowa podzialka moze 10 ml moze mniejsza odpalic i obczaic co i jak , wtrysk przepity zbyt drozny leje duzo czyli maly odplyw (malo w strykawce) a zatarty odwrotnie duzo na podzialce czyli malo do komory spalania wiecej w odplyw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.