arbuz229 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) koledzy mam pilny i szybki problem ściągłem skrzynie przyszła mi nowa ale teraz zastanawiam się nad jedną sprawą kto ściągałę skrzynie w e46 lub e36 i innych powinien widzieć co mam na myśli jest po ściągnięciu jej jest zębatka do rozrusznika oraz sprzęgło wraz z dociskiem i dwumasą (to wszystko wiadomo zostaje przy silniku ) i teraz moje pytanie część sprzęgłową jak złapie to wobec tej zębatki mam luz tak powinno być czy nie 20121204181.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Dokłądnie chodzi o to że jak złapie za sprzęgło i ruszam w prawo lewo to mogę obducić w prawo i lweo około 1 cm a koło od rozrusznika nawet nie drgnie zastanawiam się czy ma tak być czy może jest to przyczyna stuków przy wbijaniu biegu. Przepraszam za nowy temat ale jutro z rana muszę zacząć to składać a chciałbym wiedzieć czy to wina sprzęgłą dwumasy czy poprostu tak ma być z góry dzięki za wyrozumiałość umnie tak się to zachowuje tyle że ja nie ściągałęm nic z zestawu sprzęgłowego czy taki luz zawsze oznacza dwumas? dodam zę umnie nie występują żadne wibracje na budde itd Edytowane 4 Grudnia 2012 przez arbuz229 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 to co piszesz to dwumas ma luz... koło zębate tam gdzie rozrusznik nim kręci to jest część stała ale ta część co przykręcasz docisk z tarczą to koło dwumasowe a masz luz nie na boki tylko przód i tył??? tzn od silnika i do silnika? tzn jeśli chodzi o stukniecie przy wbijaniu biegu to może być to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Luz mam tylko w przy obkręcaniu w lewo i prawo dokładnie tak jak na filmiku poniżej innych luzów nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 i wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 jeśli niema innych luzów a na przód i tył i nie lata niewiadomo jak to może być jeszcze..... ale oglądnij tarcze i docisk jeszcze... a robisz to wszystko sam czy masz gdzieś na warsztacie?? bo jak sam i masz jakies umiejętności to kiedys tą dwumase wymienisz... tzn nie trza wydawać kasy bo to nie jest tanie a luzy na boki są zawsze po jakimś czasie... chodzi o to aby nie miało takiego luzu jak w 10s tego filmu [video=youtube;ShQshCL_eOc] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 a że sie przykleje na moment,miał ktoś doczynienia z regenerowaną dwumasą?,w Kożuchowie sie ustawiasz,wykręcają twoją,wstawiają regenerowaną-700zł do mojego e39 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No właśnie kolego oto chodzi że sam to robie dzisiaj zdemontowałęm skrzynie i jutro miałem zamiar składać co prawda niechciał bym tego 2 raz robić powodem rozbiórki był demontarz skrzyni kupiłem nową bo dużo osób mówiło mi że mam wałek atakujący luźny dlatego przy wbijaniu biegu było słuchać buch te "buch" występowało tylko przy wbijaniu biegu na wciśniętym sprzęgle i zastanawiam się czy w moim przypadku może być winna temu dwumasa?? jak sądzisz?? nie ma kompletnie żadnych luzów poza tymi lewo prawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 miałem raz styczność taką oglądać po roku.......... miała luzy gdzie się dało.. ale to raczej wina osoby co to robi.... choć z pewnością materiały dane do regeneracji odbiegają jakościowo od tych idących na pierwszy montaż a co za tym idzie nie wytrzyma tyle co sklepowa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 moge ci podesłać numer ,właśnie do Kożuchowa,regenerują tam dwumasy do bmw,może im naświetlisz problem,pewnie będą wiedzieli o co kaman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 czyli oglądnij sprzęgło dokładnie abyś miał pewność że nie jest tarcza za cienka ani słoneczko na docisku nie było wyrobione od łożyska... jeśli jest ok to montuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mordulec Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Moim zdaniem poskładasz to do kupy a stuknięcie dalej będzie tak jak było ..... niestety winny takiego stuknięcia jest luz na wałku atakującym w dyfrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dirty.73 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 miałem raz styczność taką oglądać po roku.......... miała luzy gdzie się dało niby zakład polecają,ale w sumie masz racje,nie opłaci sie wsadzać ,żeby za rok/dwa rozkręcać,no dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 niby zakład polecają,ale w sumie masz racje,nie opłaci sie wsadzać ,żeby za rok/dwa rozkręcać,no dzięki nie mowie że źle robią ale napewno jeśli chcesz tym autem bezawaryjnie śmigać jeszcze sporo km to osobiście wolał bym nową.... choć jeśli polecają tą firme to coś musibyć w tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 i co z tym kółkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 A więc tak sprawdziłem jeszcze raz dzisiaj na spokojnie luz zaznaczyłem markerek i na maxa kręciłem lewo i prawo luz na kole mam 1,5 cm ogółem na boki nie lata założyłem nową skrzynie biegów i zero stukania i zero pukania ))))) Wreszcie jak wbijam bieg nie dochodzi stuk co mnie bardzo cieszy bo długo już z tym walczyłem teraz mam pytanie odnośnie wbijania biegów wszystko chodzi ładnie gładziutko wchodzą ale jest to samo jak chcę wbić trujkę to wchodzi często 5 oglądaliśmy gruszke od lewarka biegów i ma kuzy na niej ona jest odpowiedzialna za prowadzenie biegu?? czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek84 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 heh zaś opisałes to dziwnie ale grunt ze sie udało. no powinieneś miec racje skoro luz jest na tym elemencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 tak jak masz luz na lewarku to jeston do wymiany... a jak chodzi lewarek??? lekko jak w maśle?? czy zwarcie chodzi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 bardzo lekko nawet nie jak w maśle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 ewidentnie mechanizm lewarka zmiany biegów do wymiany..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SoulRea Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 Do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz229 Opublikowano 7 Grudnia 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 dzięki wszystkim za pomoc gdyby ktoś borykał sie z głuchym stukiem przy wbijaniu biegu to ja tak miałem noga na sprzęgle wbijam 1 i nagle buch zanim zaczne puszczać sprzęgło to się dzieje wymieniłem półośki cały wózek na nowych tulejkach i to samo dopiero jak zmieniłem skrzynie to nie mam żadnych stuków umnie to właśnie było przyczyną stuków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziu Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2012 zmień jeszcze nazwe tematu aby było można lepiej znaleźć w wyszukiwarce..:dance: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALn Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Ja za to ostatnio byłem u mechanika sprawdzić co jest z wahaczem ... wspomniałem mu o tym "buchu" ... stwierdził, że to nie dwumasa, ani sprzęgło bo wszystko ładnie chodzi... chwycił za wał atakujący co idzie do dyfra i powiedział, że jest delikatny luz ... jako, że nie specjalizują się w bmw, możecie powiedzieć co powinienem kupić, żeby to zniwelować (zaznacze, że wymieniłem wszystkie tuleje w sankach i dyfrze oraz podpore wału, łącznik gumowy wału napędowego sprawdzony - dobry) ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lijo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Sprawdź krzyżak na wale oraz sam wałek atakujący w dyferencjale. Jak będą luzy to znajdziesz. Tylko nie pamiętam jeszcze jak tam w e46 z dostępem jest ale pewnie sobie poradzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiCKOS Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 dwumas okręcać się ma prawo lewo w nie wielkiem zakresie ... góra dół minimalny luz dopuszczalny ale jak jest duży luz to do wymiany.... kupuj nową dwu masę a nie regenerowaną bo regeneracja u mojego kolegi skończyła się na ukręconym wale korbowym w 320d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.