Skocz do zawartości
Wasilewski Warsztat



arbuz229

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy mam pilny i szybki problem ściągłem skrzynie przyszła mi nowa ale teraz zastanawiam się nad jedną sprawą kto ściągałę skrzynie w e46 lub e36 i innych powinien widzieć co mam na myśli jest po ściągnięciu jej jest zębatka do rozrusznika oraz sprzęgło wraz z dociskiem i dwumasą (to wszystko wiadomo zostaje przy silniku ) i teraz moje pytanie część sprzęgłową jak złapie to wobec tej zębatki mam luz tak powinno być czy nie 20121204181.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl

Dokłądnie chodzi o to że jak złapie za sprzęgło i ruszam w prawo lewo to mogę obducić w prawo i lweo około 1 cm a koło od rozrusznika nawet nie drgnie zastanawiam się czy ma tak być czy może jest to przyczyna stuków przy wbijaniu biegu.

Przepraszam za nowy temat ale jutro z rana muszę zacząć to składać a chciałbym wiedzieć czy to wina sprzęgłą dwumasy czy poprostu tak ma być z góry dzięki za wyrozumiałość

umnie tak się to zachowuje tyle że ja nie ściągałęm nic z zestawu sprzęgłowego czy taki luz zawsze oznacza dwumas? dodam zę umnie nie występują żadne wibracje na budde itd Edytowane przez arbuz229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co piszesz to dwumas ma luz... koło zębate tam gdzie rozrusznik nim kręci to jest część stała ale ta część co przykręcasz docisk z tarczą to koło dwumasowe a masz luz nie na boki tylko przód i tył??? tzn od silnika i do silnika?

tzn jeśli chodzi o stukniecie przy wbijaniu biegu to może być to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli niema innych luzów a na przód i tył i nie lata niewiadomo jak to może być jeszcze.....

ale oglądnij tarcze i docisk jeszcze...

a robisz to wszystko sam czy masz gdzieś na warsztacie?? bo jak sam i masz jakies umiejętności to kiedys tą dwumase wymienisz... tzn nie trza wydawać kasy bo to nie jest tanie a luzy na boki są zawsze po jakimś czasie...

chodzi o to aby nie miało takiego luzu jak w 10s tego filmu

[video=youtube;ShQshCL_eOc]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie kolego oto chodzi że sam to robie dzisiaj zdemontowałęm skrzynie i jutro miałem zamiar składać co prawda niechciał bym tego 2 raz robić powodem rozbiórki był demontarz skrzyni kupiłem nową bo dużo osób mówiło mi że mam wałek atakujący luźny dlatego przy wbijaniu biegu było słuchać buch te "buch" występowało tylko przy wbijaniu biegu na wciśniętym sprzęgle i zastanawiam się czy w moim przypadku może być winna temu dwumasa?? jak sądzisz?? nie ma kompletnie żadnych luzów poza tymi lewo prawo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem raz styczność taką oglądać po roku.......... miała luzy gdzie się dało.. ale to raczej wina osoby co to robi.... choć z pewnością materiały dane do regeneracji odbiegają jakościowo od tych idących na pierwszy montaż a co za tym idzie nie wytrzyma tyle co sklepowa....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niby zakład polecają,ale w sumie masz racje,nie opłaci sie wsadzać ,żeby za rok/dwa rozkręcać,no dzięki

nie mowie że źle robią ale napewno jeśli chcesz tym autem bezawaryjnie śmigać jeszcze sporo km to osobiście wolał bym nową.... choć jeśli polecają tą firme to coś musibyć w tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak sprawdziłem jeszcze raz dzisiaj na spokojnie luz zaznaczyłem markerek i na maxa kręciłem lewo i prawo luz na kole mam 1,5 cm ogółem na boki nie lata założyłem nową skrzynie biegów i zero stukania i zero pukania :)))))) Wreszcie jak wbijam bieg nie dochodzi stuk co mnie bardzo cieszy bo długo już z tym walczyłem teraz mam pytanie odnośnie wbijania biegów wszystko chodzi ładnie gładziutko wchodzą ale jest to samo jak chcę wbić trujkę to wchodzi często 5 oglądaliśmy gruszke od lewarka biegów i ma kuzy na niej ona jest odpowiedzialna za prowadzenie biegu?? czy co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za pomoc gdyby ktoś borykał sie z głuchym stukiem przy wbijaniu biegu to ja tak miałem noga na sprzęgle wbijam 1 i nagle buch zanim zaczne puszczać sprzęgło to się dzieje wymieniłem półośki cały wózek na nowych tulejkach i to samo dopiero jak zmieniłem skrzynie to nie mam żadnych stuków umnie to właśnie było przyczyną stuków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja za to ostatnio byłem u mechanika sprawdzić co jest z wahaczem ... wspomniałem mu o tym "buchu" ... stwierdził, że to nie dwumasa, ani sprzęgło bo wszystko ładnie chodzi... chwycił za wał atakujący co idzie do dyfra i powiedział, że jest delikatny luz :/ ... jako, że nie specjalizują się w bmw, możecie powiedzieć co powinienem kupić, żeby to zniwelować (zaznacze, że wymieniłem wszystkie tuleje w sankach i dyfrze oraz podpore wału, łącznik gumowy wału napędowego sprawdzony - dobry) ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...